Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo drug op party's

Jouw favo drug op party's

26 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
coke pep drank
Beetje keta erbij voor wat space valt ook goed bij mij
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
4-FMP
Dat is 4-FMP
T
TolpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt aan het feestje natuurlijk. Als het gewoon een feest bij iemand thuis, of een concert of iets dergelijks is hou ik het op alcohol, en soms een jointje erbij. Op een goa/psytrance feest ben ik daarentegen helemaal niet vies van een paar zegels, xtc, of wat keta.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welke drugs vind jij nou gewoon het allerbeste om te doen op zo'n dikke party? (lees: die tot 8uur 's morgens doorgaan) & welke vind je helemaal niks?

Mijn nr. 1 voor party's blijft toch pep, lekker wakker blijve en losgaan. Ben soms wel bang dat ik uitdroog maar hoort erbij. Moet gewoon goed opletten dat ik genoeg blijf drinken
Xtc vind ik helemaal niks meer voor op feestjes, bij ons in de buurt zijn tegenwoordig zoveel vervuilde pillen dat ik 't gewoon niet aandurf om op een feest ver of niet ver van huis, er een te nemen. Ben bang dat ik fout ga en heel de avond bij de ehbo lig te kotsen/me heel de avond misselijk voel/afgevoerd word met brancard & dat voor 'n kaartje van 45euro.

Next party word trouwens Thrillogy, nog meer mensen hier? :beer:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje alcohol..maar dat is anders geweest :grin:

Ik hou het bij biertje pleziertje omdat ik andere drugs al rap ga misbruiken ipv gebruiken.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
4-FMP mee beginnen en dan af en toe een heel klein beetje dex/ pep. Zo geniet je volop en ben je ook nog normaal aanspreekbaar.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ligt aan het feestje maar ik stem op 4 fluor en alcohol :rock:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
- LSD
- speed
- xtc
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm.. Das een goeie. Ik vind een hele hoop verschillende drugs leuk op feesten.

LSD
2C-B
Speed
MDMA
Keta
Paddo's (op een goa feest is dat vooral heeeerlijk.)
4-fluor
Methylone
..
Verder kan ik er ff zo snel niet op komen.
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mephedrone
Speed
Weed
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed
LSD
XTC

Gelukkig kan ik ook heel goed los gaan op niets en meezeilen op andermans energie als die iets gebruikt heeft!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje, hoe is lsd op een feestje? En op welk feestje dan?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mephedrone
Methylone
MDMA
Speed
4-fluor
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
In mijn geval komt het ook neer op:

Speed
MDMA/XTC
LSD

LSD vind ik ook lekker op een feest maar het liefst gecombineerd met MDMA/XTC. En meestal neem ik maar een half zegeltje.

Keta doe ik wel zo'n af en toe op feestjes maar ik blijf liever wel nog, soort van helder. Met keta word ik vaak een zooitje in mn hoofd. Met 4-fluor heb ik ook wel goede ervaringen gehad...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Drientje, hoe is lsd op een feestje? En op welk feestje dan?
Klik om te vergroten...
Psytrance natuurlijk. Die feestjes zijn gemaakt om te trippen! Veel visueel spektakel en de muziek heeft de typische bliepjes en piepjes. :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
sowieso alcohol want die is er altijd bij, als het feestje van korte duur is, tot 6-8 uur dan lukt dit altijd meestal met alcohol alleen, gaat het feest door tot de middag dan neem ik soms een beetje speed in de ochtend..

als ik er zin in heb of het echt een speciaal feest is neem ik LSD en laatste 2 feesten 2c-b
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#17
en den beginne van het feest een biertje of 2, daarna een bommetje mephedrone van circa 250mg als dat uitgewerkt is een pilletje of 2 a 3 tegen die tijd is het wel een keer de tijd om een flinke lijn pep te leggen is dat uitgewerkt nog een lijn en is sdie uitgewerkt is een flinke joint, tegen die tijd is het alweer de volgende avond en als ik nog niet wel slapen nog een flinke lijn pep
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
afraidtech zei:
en den beginne van het feest een biertje of 2, daarna een bommetje mephedrone van circa 250mg als dat uitgewerkt is een pilletje of 2 a 3 tegen die tijd is het wel een keer de tijd om een flinke lijn pep te leggen is dat uitgewerkt nog een lijn en is sdie uitgewerkt is een flinke joint, tegen die tijd is het alweer de volgende avond en als ik nog niet wel slapen nog een flinke lijn pep
Klik om te vergroten...


dat is een een beetje veel...
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#19
on topic:
4-fluor
dex
2c-i
mdma

(en nee niet allemaal tegelijk, 1 per keer)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
beetje pep, wat xtc en paar biertjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."