Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo drug op party's

Jouw favo drug op party's

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
- LSD
- Alcohol

Welke de voorkeur dan heeft hangt af van het soort feestje, op psy feestjes vind ik LSD helemaal geweldig maar op meer uitgaans achtige feestjes is alcohol ook erg leuk. Feesten op keta kan nog verrassend leuk zijn, maar dat doe ik dan niet de hele avond maar dan 1 of 2 uurtjes keta en dan uit laten werken en weer normaal gaan doen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed of Ghb, en voor hele speciale gevallen een xtc pilletje.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#3
timmaniac zei:
afraidtech zei:
en den beginne van het feest een biertje of 2, daarna een bommetje mephedrone van circa 250mg als dat uitgewerkt is een pilletje of 2 a 3 tegen die tijd is het wel een keer de tijd om een flinke lijn pep te leggen is dat uitgewerkt nog een lijn en is sdie uitgewerkt is een flinke joint, tegen die tijd is het alweer de volgende avond en als ik nog niet wel slapen nog een flinke lijn pep
Klik om te vergroten...


dat is een een beetje veel...
Klik om te vergroten...

jij kent mijn drugsverleden niet :grin: dit is nog niets :grin:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#4
wauw,
en dan toch zulke verstandige/goede posts maken :grin: (geen sarcasme, meen ik)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
timmaniac zei:
afraidtech zei:
en den beginne van het feest een biertje of 2, daarna een bommetje mephedrone van circa 250mg als dat uitgewerkt is een pilletje of 2 a 3 tegen die tijd is het wel een keer de tijd om een flinke lijn pep te leggen is dat uitgewerkt nog een lijn en is sdie uitgewerkt is een flinke joint, tegen die tijd is het alweer de volgende avond en als ik nog niet wel slapen nog een flinke lijn pep
Klik om te vergroten...


dat is een een beetje veel...
Klik om te vergroten...
Ik ga niet zo heel vaak meer met drugs uit maar als ik een keer goed naar de klote wil dan is behalve de Mephedrone dit ook wel mijn avond hoor.

Tegenwoordig prefereer ik toch de maandag die niet zo aan voelt alsof je bent overreden door een goederentrein en blijf ik nuchter.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
pep, drank en wiet...
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
4-FMP mee beginnen en dan af en toe een heel klein beetje dex/ pep. Zo geniet je volop en ben je ook nog normaal aanspreekbaar.
Klik om te vergroten...

misschien stomme vraag, maar wat is 4-FMP nou eigenlijk precies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."