#1
onder invloed besef ik dat ik verkeerd bezig ben, maar als ik nuchter ben heb ik dat besef niet...
loadrunner zei:onder invloed besef ik dat ik verkeerd bezig ben, maar als ik nuchter ben heb ik dat besef niet...
Luomo zei:Rabbithole zei:Salvia 5x, gerookt:
Ik werd uit m'n lichaam gerukt, alle vormen in m'n kamer gingen op zichzelf staan - ze werden autonoom. Zo werden de gietijzeren spiralen van m'n bed oneindig vaak herhaald in m'n hoofd, en zag ik de wilde patronen van m'n dekbed bewegen. Ik wist niet meer wie, waar of wat ik was, ik vloog in een ander universum. Ik was onderdeel van alles, maar ik had niet het idee dat ik zelf iets was. Ik was niet meer dan de patronen van het (dek)bed, de lucht, de vloer, de ruimte. Alles was zo subjectief, en ik besefte (naderhand) dat je de wereld heel beperkt ziet als je altijd alleen maar door je eigen ogen kijkt. Er is geen 1 waarheid: misschien bestaat er wel helemaal geen kleur, maar nemen wij dat alleen waar omdat onze zintuigen nou eenmaal zo zijn. Een kat ziet geen kleur, maar dat hoeft niet te betekenen dat er wel kleur IS omdat wij dat zien
Zo ongelooflijk herkenbaar. Hoe meer mensen me vertellen over hun salvia ervaringen, hoe meer ik een algemeen besef begin te zien, best gek.
Lees mn tripreport over 20xextract eens, ben benieuwd wat je er van vind..
L
TrippyShit zei:Wat voor mij denk ik de belangerijkste was, was na een badtrip op paddo's..
Ik had mn school verkloot en moest daarom een half jaartje naar een speciale school om voor 3vakken staats examen te doen. Dat speciale gedoe zag ik echt niet zitten en ik wou naar een normale school gewoon.. Uiteindelijk toch besloten dat het het beste voor me zou zijn om in een kleiner klasje, het speciale gedoe en dagbehandeling en dergelijke shit, even snel die vakken te halen.. Is uiteindelijk een goede keuze geweest en in die tijd daarna ben ik mezelf stukken beter gaan leren kennen en nog meer dingen..
Amaranth zei:Nog nooit échte directe inzichten verkregen door drugs (cafëine, THC of alcohol), wel gemerkt dat ik wat meer openminded ben geworden door blowen en de hele 'drugscultuur' die er achter hangt.
Elfquest zei:- Dat alles waar 'te' voorstaat niet goed is, dus ook niet teveel drugs/drank whatever. Ben wel een paar keer op mn bek gegaan met teveel zuipen/teveel mdma en de gevolgen daarvan voelen, voordat ik mn grenzen leerde kennen.
- Dat drugs je in contact kan brengen met je onderbewuste, zowel dingen die je verdrongen hebt en goed zijn om even te voelen, als je 'dark side', dus je angsten, ego etc. waar je dan wat mee kunt.
- Dat drugs een vlucht kan zijn uit de realiteit.
- Dat je zoals je je voelt op bv mdma op alcohol (losser,opener) je daarna ook zelf voor elkaar kunt krijgen in je eigen koppie.
Haha ja, drugs hebben bij mij ook wel bevestigd dat ik heeeel anders dan de meeste mensen benyeti zei:Dat ik in diep van binnen een duistere psychopaat ben![]()
gende180 zei:Mijn inzicht......
Na 25 jaar lang bang geweest te zijn voor spoken onder mijn bed of in de kast.
Of enge dingen uit horror en andere enge films en zelfs voor Alf je weet wel die buitenaardse uit de Amerikaanse serie. Of niet in het donker durven te zijnen altijd onder de dekens liggen, zodast ze me niet zien kunnen. NACHTMERRIES.
ENZOVOORTS.
Bedacht ik me, na een poosje toch wel redelijk constant wiet te hebben gerookt.
Dit was altijd puur zonder tabak dus. Dat ik al die jaren nog nooit een spook,
monster, Alf of wat voor engs dan ook ben tegen gekomen. Alleen mezelf in de spiegel
van de gang als ik naar bed ga.
Dank u Drugs, ik doe een buiginkje voor u.
Ja ja lastig hoor bijgelovig zijn.
Geloof best en zeker dat er meer tussen hemel en aarde is maar geen Sigourny Weaver Aliens,
Alf's, Goblins, en weet ik het meer.
Dat was het.
Spor zei:Ja, sommige drugs zetten je aan het denken !
Spor zei:Oom Klaas zei:Spor zei:Ja, sommige drugs zetten je aan het denken !
Je zet jezelf aan het denken.
Mee eens, maar dingen die ik me tijdens mijn belangrijkste trip realiseerde, die WIST ik eerder al ! Dus uiteindelijk was het wel de lsd die de doorslag gaf, want wat ik me realiseerde (het inzicht) was ik me al langer van bewust, het "voelde" alleen niet zo.
HetEindeVanAlles zei:Weed: dat ik moest stoppen met roken![]()
maar ik ben nog jong, er valt nog zovéél te leren. Zonder drugs ook![]()
Angramar Temenos zei:"Het leven is positief."
Belangrijkste inzicht die ik ooit heb gehad, dankzij LSD![]()
Precies zo zie ik het ook. Het leven is niet positief of negatief, het leven is, jij maakt ervan wat het is. Alles is interpretatie.Rabbithole zei:Angramar Temenos zei:"Het leven is positief."
Belangrijkste inzicht die ik ooit heb gehad, dankzij LSD![]()
Ik denk dat het maar net is wat voor draai je aan je eigen leven geeft. Als jij zelf je leven positief ziet (d.m.v. drugs of niet), zal je leven ook positief zijn - en andersom ook.Weer een voorbeeld van dat alles subjectief is; it's all in the mind. Ook mensen die in de ergste ellende leven kunnen gelukkig en positief zijn door hun state of mind.
![]()
Drientje zei:Precies zo zie ik het ook. Het leven is niet positief of negatief, het leven is, jij maakt ervan wat het is. Alles is interpretatie.Rabbithole zei:Angramar Temenos zei:"Het leven is positief."
Belangrijkste inzicht die ik ooit heb gehad, dankzij LSD![]()
Ik denk dat het maar net is wat voor draai je aan je eigen leven geeft. Als jij zelf je leven positief ziet (d.m.v. drugs of niet), zal je leven ook positief zijn - en andersom ook.Weer een voorbeeld van dat alles subjectief is; it's all in the mind. Ook mensen die in de ergste ellende leven kunnen gelukkig en positief zijn door hun state of mind.
![]()
Sorry maar ongeveer 10% van onze communicatie gebeurt via taal. De rest via non verbale communicatie zoals klank van woorden, gebaren en lichaamstaal.BT2303 zei:Dat het goed is geweest dat we taal en grammatica hebben ontwikkeld en kunnen communiceren dmv praten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."