Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(belangrijkste) inzichten door drugs verkregen

(belangrijkste) inzichten door drugs verkregen

91 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
yeti zei:
Dat ik in diep van binnen een duistere psychopaat ben :openmouth:
Klik om te vergroten...
wie niet :P
g
gende180Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn inzicht......

Na 25 jaar lang bang geweest te zijn voor spoken onder mijn bed of in de kast.
Of enge dingen uit horror en andere enge films en zelfs voor Alf je weet wel die buitenaardse uit de Amerikaanse serie. Of niet in het donker durven te zijnen altijd onder de dekens liggen, zodast ze me niet zien kunnen. NACHTMERRIES.

ENZOVOORTS.

Bedacht ik me, na een poosje toch wel redelijk constant wiet te hebben gerookt.
Dit was altijd puur zonder tabak dus. Dat ik al die jaren nog nooit een spook,
monster, Alf of wat voor engs dan ook ben tegen gekomen. Alleen mezelf in de spiegel
van de gang als ik naar bed ga.

Dank u Drugs, ik doe een buiginkje voor u.

Ja ja lastig hoor bijgelovig zijn.
Geloof best en zeker dat er meer tussen hemel en aarde is maar geen Sigourny Weaver Aliens,
Alf's, Goblins, en weet ik het meer.

Dat was het.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
yeti zei:
Dat ik in diep van binnen een duistere psychopaat ben :openmouth:
Klik om te vergroten...
Haha ja, drugs hebben bij mij ook wel bevestigd dat ik heeeel anders dan de meeste mensen ben :grin:

gende180 zei:
Mijn inzicht......

Na 25 jaar lang bang geweest te zijn voor spoken onder mijn bed of in de kast.
Of enge dingen uit horror en andere enge films en zelfs voor Alf je weet wel die buitenaardse uit de Amerikaanse serie. Of niet in het donker durven te zijnen altijd onder de dekens liggen, zodast ze me niet zien kunnen. NACHTMERRIES.

ENZOVOORTS.

Bedacht ik me, na een poosje toch wel redelijk constant wiet te hebben gerookt.
Dit was altijd puur zonder tabak dus. Dat ik al die jaren nog nooit een spook,
monster, Alf of wat voor engs dan ook ben tegen gekomen. Alleen mezelf in de spiegel
van de gang als ik naar bed ga.

Dank u Drugs, ik doe een buiginkje voor u.

Ja ja lastig hoor bijgelovig zijn.
Geloof best en zeker dat er meer tussen hemel en aarde is maar geen Sigourny Weaver Aliens,
Alf's, Goblins, en weet ik het meer.

Dat was het.
Klik om te vergroten...

Ach ja, de hele wereld is net zo echt als in jouw hoofd :wink:

Heerlijk, om eens te horen hoe drugs mensen op een positieve manier hebben beïnvloed :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat het in ieder geval geen speelgoed is...
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdens de paddo's vooral het gevoel dat de mens, waaronder ik, 'het' altijd zoekt in externe factoren van het leven.

- Er is altijd wel angst(zaaierij), ellende, oorlog, pijn en woede op tv en je gaat dit toch onthouden en overnemen... en da's nie goe.

- Er is bijna geen individualiteit meer, alleen identiteit.

- Vrijheid betekent bijvoorbeeld niet de vrijheid om te kiezen welke kleur auto je wilt.

- 2+2=5, als jij het wilt.

- Haast niets is oprecht meer, maar kunst komt vanuit je ziel. Vandaar dat ik zo blij ben dat ik door muziek te maken mijn emoties en gevoelens kan uiten in een vorm van kunst die niemand mij kan afpakken of bestraffen.

- De Aarde verdient op dit moment nog geen plekje in de Galactische Federatie van Planeten :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
de realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan geestverruimende middelen
Klik om te vergroten...

Voor tripverslaafden zou het zo zijn ja,
of wat voor mooie naam er ook voor word verzonnen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD - Dat ik de belangrijkste persoon ben in mijn universum en dat ik degene ben die mijn leven vorm geeft.

Paddo's - Dat ik er mag zijn zoals ik ben en dat ik mijn vrouw zijn moet eren met mensen die dat verdienen. Dus mijn bed partners met zorg moet uit kiezen en daarmee het leven moet eren. Niet met een random persoon die mijn lichaam ziet als een speeltuin.

XTC - Ieder mens draagt de vonk van het eeuwige vuur in zich en iedereen is op zoek naar geluk. Hoe zou ik andermans geluk in de weg kunnen staan?

Ayahuasca - Ego is een raar iets. Er is niets om bang voor te zijn. Alle angst wordt gevormd door je eigen ego. De angst om alleen te zijn en de angst om te sterven, allemaal ego. En ego is iets wat kleiner gemaakt kan worden. En dat hoeft niet in 1 keer maar in stapjes.
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
LSD - Dat ik de belangrijkste persoon ben in mijn universum en dat ik degene ben die mijn leven vorm geeft.

Paddo's - Dat ik er mag zijn zoals ik ben en dat ik mijn vrouw zijn moet eren met mensen die dat verdienen. Dus mijn bed partners met zorg moet uit kiezen en daarmee het leven moet eren. Niet met een random persoon die mijn lichaam ziet als een speeltuin.

XTC - Ieder mens draagt de vonk van het eeuwige vuur in zich en iedereen is op zoek naar geluk. Hoe zou ik andermans geluk in de weg kunnen staan?

Ayahuasca - Ego is een raar iets. Er is niets om bang voor te zijn. Alle angst wordt gevormd door je eigen ego. De angst om alleen te zijn en de angst om te sterven, allemaal ego. En ego is iets wat kleiner gemaakt kan worden. En dat hoeft niet in 1 keer maar in stapjes.
Klik om te vergroten...

Wijze uitspraken, respect.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
lolwut zei:
Dat Alcohol de foutste drug is bij teveel gebruik...
Liever Wiet, Nicotine, Caffeine, Hasj, Speed, ... dan Alcohol.
Is toch niet prettig als je op een party bent en je ziet 10 man aan de zijkant die kotsen
Klik om te vergroten...
Afgelopen zaterdag nog 2, altijd weer wat om (uit) te lachen!
l
lolwutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
lolwut zei:
Dat Alcohol de foutste drug is bij teveel gebruik...
Liever Wiet, Nicotine, Caffeine, Hasj, Speed, ... dan Alcohol.
Is toch niet prettig als je op een party bent en je ziet 10 man aan de zijkant die kotsen
Klik om te vergroten...
Afgelopen zaterdag nog 2, altijd weer wat om (uit) te lachen!
Klik om te vergroten...

Wat ik dan nog het ergste vind is dat het dan meestal gozers van 13-14 zijn, of zelfs meisjes van die leeftijd.. Heb ik ook al es gezien.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Damien0124 zei:
Soms lag ik in mijn bed en als ik aan de dood dacht, over de (zwarte) leegheid die er dan heerst en het feit dat het dan allemaal is afgelopen gaf mij gewoon rillingen over mijn rug.
Klik om te vergroten...
:openmouth:

Waar maak je je dan druk om als je atheïst bent? Dood is dood dan merk je niets van zwartheid of duisternis want je bent er niet meer om het mee te maken.

Piekeren baart zorgen. Gewoon lekker leven en genieten!
Klik om te vergroten...

Dat je atheïst bent, betekent niet meteen dat je niet bang voor de dood bent. Veel mensen zijn bang voor de dood, maar ik stop mijn hoofd niet vol met leugens om me beter te voelen. (Daar heb ik andere dingen voor :stoned: )

Ik weet heus wel dat je niks merkt als je dood bent, maar dat "niks" beangstigde mij. Het feit er gewoon niet meer te zijn. Maar zoals ik al zei maak ik me daar geen zorgen meer over, tenminste, ik pieker er niet meer over.

baaight zei:
Pas op dat je shit niet wegstopt/vergeet dmv je wietgebruik, uiteindelijk komt het toch naar boven en zul je het moeten leren accepteren.
Klik om te vergroten...

Ik denk er gewoon niet meer aan, het is niet dat ik blow om het te vergeten. Ik merkte gewoon dat ik er steeds minder aan dacht naarmate ik vaker ging gebruiken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat je je gevoel moet volgen en je je vooral geen zorgen moet maken om dingen want dat het vaak allemaal niet zo erg is als je denkt :stoned: :xtc: :rolleyes: :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."