#1
wie niet :Pyeti zei:Dat ik in diep van binnen een duistere psychopaat ben![]()
wie niet :Pyeti zei:Dat ik in diep van binnen een duistere psychopaat ben![]()
Haha ja, drugs hebben bij mij ook wel bevestigd dat ik heeeel anders dan de meeste mensen benyeti zei:Dat ik in diep van binnen een duistere psychopaat ben![]()
gende180 zei:Mijn inzicht......
Na 25 jaar lang bang geweest te zijn voor spoken onder mijn bed of in de kast.
Of enge dingen uit horror en andere enge films en zelfs voor Alf je weet wel die buitenaardse uit de Amerikaanse serie. Of niet in het donker durven te zijnen altijd onder de dekens liggen, zodast ze me niet zien kunnen. NACHTMERRIES.
ENZOVOORTS.
Bedacht ik me, na een poosje toch wel redelijk constant wiet te hebben gerookt.
Dit was altijd puur zonder tabak dus. Dat ik al die jaren nog nooit een spook,
monster, Alf of wat voor engs dan ook ben tegen gekomen. Alleen mezelf in de spiegel
van de gang als ik naar bed ga.
Dank u Drugs, ik doe een buiginkje voor u.
Ja ja lastig hoor bijgelovig zijn.
Geloof best en zeker dat er meer tussen hemel en aarde is maar geen Sigourny Weaver Aliens,
Alf's, Goblins, en weet ik het meer.
Dat was het.
Rabbithole zei:de realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan geestverruimende middelen
Drientje zei:LSD - Dat ik de belangrijkste persoon ben in mijn universum en dat ik degene ben die mijn leven vorm geeft.
Paddo's - Dat ik er mag zijn zoals ik ben en dat ik mijn vrouw zijn moet eren met mensen die dat verdienen. Dus mijn bed partners met zorg moet uit kiezen en daarmee het leven moet eren. Niet met een random persoon die mijn lichaam ziet als een speeltuin.
XTC - Ieder mens draagt de vonk van het eeuwige vuur in zich en iedereen is op zoek naar geluk. Hoe zou ik andermans geluk in de weg kunnen staan?
Ayahuasca - Ego is een raar iets. Er is niets om bang voor te zijn. Alle angst wordt gevormd door je eigen ego. De angst om alleen te zijn en de angst om te sterven, allemaal ego. En ego is iets wat kleiner gemaakt kan worden. En dat hoeft niet in 1 keer maar in stapjes.
Afgelopen zaterdag nog 2, altijd weer wat om (uit) te lachen!lolwut zei:Dat Alcohol de foutste drug is bij teveel gebruik...
Liever Wiet, Nicotine, Caffeine, Hasj, Speed, ... dan Alcohol.
Is toch niet prettig als je op een party bent en je ziet 10 man aan de zijkant die kotsen
Chris Pontius zei:Afgelopen zaterdag nog 2, altijd weer wat om (uit) te lachen!lolwut zei:Dat Alcohol de foutste drug is bij teveel gebruik...
Liever Wiet, Nicotine, Caffeine, Hasj, Speed, ... dan Alcohol.
Is toch niet prettig als je op een party bent en je ziet 10 man aan de zijkant die kotsen
Drientje zei:Damien0124 zei:Soms lag ik in mijn bed en als ik aan de dood dacht, over de (zwarte) leegheid die er dan heerst en het feit dat het dan allemaal is afgelopen gaf mij gewoon rillingen over mijn rug.
Waar maak je je dan druk om als je atheïst bent? Dood is dood dan merk je niets van zwartheid of duisternis want je bent er niet meer om het mee te maken.
Piekeren baart zorgen. Gewoon lekker leven en genieten!
)baaight zei:Pas op dat je shit niet wegstopt/vergeet dmv je wietgebruik, uiteindelijk komt het toch naar boven en zul je het moeten leren accepteren.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."