Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nuja, zoiets zou dus verschikkelijk zijn om op werk of school mee te maken... Maar mischien is de kans kleiner bij Lagere dosissen?"
"Hallo . Ik ben hier dus nieuw en heb hier al veel zitten rond te neuzen voordat ik registreerde. Ik zou graag iets nieuws proberen, iets hallucinerend, maar ook niet hard. Ik wil namelijk nog een beetje weten wat ik doe en LSD, heb ik al veel gehoord en vind ik een beetje extreem, als beginner. Ook heb ik geen zin om ooit eens 5 maanden later een after-trip te hebben. (of komt dit zéér zelden voor?) Persoonlijk heb ik weinig ervaring: Alcohol, Nicotine, Caffeine, Benzo's, Wiet.. LSA lijkt me leuk alleen dat er zoveel slechte commentaar over gegeven is, dus... Weet iemand één die past waar ik achter vraag? Alvast bedankt mensen ."
"Bedankt voor de info. Wat betreft het na-trippen? Zijn er grote kansen dat dit gebeurt?"
"Het is sowiso nooit gezond, maar 1 keer zou geen rampen veroorzaken. Ik experimenteer graag, en zou het graag 1 keer proberen, en daar hou ik mij dan ook aan. Natuurlijk ben ik voorzichtig met het experimenteren: Nuchtere persoon bij jou; Goed gezind zijn; lagere dosis; ... Als mensen nog een paar voorstellen hebben, geef ze maar"
"HakunaMatata zei: Lage dosis lsd zoals al is gezegd zou misschien wel kunnen ja. 2c-b is anders misschien ook leuk? Dingen vervomen dan een beetje, lachkicks enzo. Is ook niet zo heftig, en leuk om mee te beginnen als je lsd te heftig vind klinken Klik om te vergroten... Hoeveel mg raadt je me dan aan ? 2C-B is toch wel één van de minder bekende drug."
"Dat Alcohol de foutste drug is bij teveel gebruik... Liever Wiet, Nicotine, Caffeine, Hasj, Speed, ... dan Alcohol. Is toch niet prettig als je op een party bent en je ziet 10 man aan de zijkant die kotsen, of een ambulance die iemand zijn maag leegpompt..."
"Feit. Drink met mate en geen problemen later !"
"Chris Pontius zei: lolwut zei: Dat Alcohol de foutste drug is bij teveel gebruik... Liever Wiet, Nicotine, Caffeine, Hasj, Speed, ... dan Alcohol. Is toch niet prettig als je op een party bent en je ziet 10 man aan de zijkant die kotsen Klik om te vergroten... Afgelopen zaterdag nog 2, altijd weer wat om (uit) te lachen! Klik om te vergroten... Wat ik dan nog het ergste vind is dat het dan meestal gozers van 13-14 zijn, of zelfs meisjes van die leeftijd.. Heb ik ook al es gezien."