#1
Afgelopen zaterdag nog 2, altijd weer wat om (uit) te lachen!lolwut zei:Dat Alcohol de foutste drug is bij teveel gebruik...
Liever Wiet, Nicotine, Caffeine, Hasj, Speed, ... dan Alcohol.
Is toch niet prettig als je op een party bent en je ziet 10 man aan de zijkant die kotsen
)
