Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerward verbaal uiten (Wartaal)

Verward verbaal uiten (Wartaal)

144 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Op tomorrowland een nare blackout gehad van te veel te drinken.
Heel de tijd gewoon rondgelopen en niks van kunnen herinneren. Uitspraken doen zoals:

Varry: Ej, gast geef de portefeuille van m'n zuster eens terug!
Vriend 1 en vriend 2: Hahahahahahahahaha.
Varry: Hahahahahaha
Varry: Nu, serieus vriend 1, afgeven die handel!

Normaal kan je zoon dingen hebben als je wat veel mdma hebt geslikt, maar van drank.. :confused:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#2
'Neehee ik heb geen ladder op me fiets'
'Weet je! Groen en paars zijn ook kleuren'
'Golf golf golf, ik zweef'
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onder invloed van paddo's:

..Belt moeders..

Moeders: Hallo met moeders
Ik: hallo..
Ik: (probeert nuchter over te komen) Waarom bel je me nou?
Moeders: schat, je belt mij...

:grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
maiskorrel zei:
Onder invloed van paddo's:

..Belt moeders..

Moeders: Hallo met moeders
Ik: hallo..
Ik: (probeert nuchter over te komen) Waarom bel je me nou?
Moeders: schat, je belt mij...

:grin:
Klik om te vergroten...

Hahahaha! :grin:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik: 'Een duif kan toch niet blaffen?' (compleet vanuit het niets opgemerkt)
Vrienden: 'huh? :confused: :confused: :confused: , wtf loop jij nou te bazelen? hahaha'
Ik: 'Nee, ff serieus, want ik zag net....heh? nou ja laat maar.' (plotseling besef dat ik nog steeds vaag ben)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
maiskorrel zei:
Onder invloed van paddo's:

..Belt moeders..

Moeders: Hallo met moeders
Ik: hallo..
Ik: (probeert nuchter over te komen) Waarom bel je me nou?
Moeders: schat, je belt mij...

:grin:
Klik om te vergroten...

Lol. Whoops :mrgreen:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#7
heb eens gehad dat ik zo zwaar aan het spacen op zondag(de beste dag voor zoiets :rock: )was en met een vriendin van mij op bed lag tv te kijken(dacht ik)
uit het niets zei ik ineens:
"gadverdamme wat een smerige tieten!" in de veronderstellign dat er 5 naakte vrouwen als in de dove reclame op een bankje zaten waarvan er 1 was die ontzettend dik was :kots:
bleek dat ik gewoon me ogen dicht had en alles als korte filmpjes zag(heb ik vaker)
een tijdje later sloeg ze ineens een paar keer op het dekbed.."ik zeg wat is er?"zit dr toch een groot brandgat in het dekbed :openmouth: oops vergeten dat ik een sigaret tussen me vingers had
:flushed:
M
Mr.rhythmLid
01-01-2024, 00:00
#8
- Een pijp bewandelen -
- Tippie happen -
- Rokend op lopen -
- Wie a zegt moet ook zuidlaren zeggen! -
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#9
mams vraagt:wat heb je gedaan met gister??(oud en nieuwe)
ik zeg:nou gewoon beetje van hot naar her naar jan en alleman van de hak op de tak en terug :rock: oeps gelukkig zag ze mijn kop er niet bij :openmouth:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#10
maiskorrel zei:
Een keer onder invloed van MDMA:

- Heb je ooit wel eens een hyena met een zebrakop gezien?
- "nee..."
- Daarom, het is er niet, maar toch kun je het voor de geest halen :grin:
_ "dus...?"
- Dus iets is niets!
- "he watte...?"
- Wat watte?

En dan ben je alweer vergeten waarje het over had...:P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :rock:
errug bekend ook
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Xtc: 'Waarom leest de wind de krant?' (krant die 'omwaaide').
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zwaar verontwaardigd: "What the fok weetje! En fok dit! En fok jou! En fok het woord fok, fokking irritant woord!"
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kees Klapkaak zei:
Een greep uit mijn collectie:

-Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter.

-Het is s'avonds warmer dan buiten.[/b]
Klik om te vergroten...


Lolz, en ik altijd denken dat ik de enige was :wink: het viel mij laatst ook op, even lastig om correcte zinnen te zeggen. Vooral als ik een periode weer best veel gebruik (vrijwel alleen wiet) :wink:

Vaak zeg ik het dan 2 of 3 keer achter elkaar fout, wat ik dan wel doorheb en om lachen moet, maar toch kan ik het juiste niet direct zeggen dan..
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#14
eerste keer paddo's, zaten wat mensen naar een haaiengebit te kijken die aan de muur hing, zeg ik opeens: "dat is helemaal geen hamster met vleugels"

of trippend: "3568"
vriendin:"wat?"
ik: "oh oeps das mn pincode" :rolleyes:

Vriendin van me stoned: "locomokipkakelfantje"

En van dat soort intelligente uitspraken :grin:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik in een disco tegen een onbekende bij het zien van een paar discolampen
ik: zie je die trein?
hij:trein?
ik naar de lampen wijzend:Ja die
hij: je bent niet goed wijs :grin:

Idd ook vaak een gesprek gehad die weer werd ingeleid door een ander gesprek omdat ik bij de vorige gesprek vergeten was waarover ik het had. Echt heel erg vaag eigenlijk :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
"Waar heb je het over?"
-Hoe bedoel je?
"Kijk dat bedoel ik nu"
-hoezo?
"Waar heb je het nu weer over?"
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ewie zei:
Kees Klapkaak zei:
-Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat is echt 1 van de meest geniale dingen ooit XD

'MAN, wattefuck, we gaan kapseizen!'
- heh?
'ja, wattefuck, hou je vast!'
- ehh..
'HOU JE JE VAST?'
- eh ja?
'HOU MY VAST, HEB JE ME VAST?'
- eh ja?
'FUCK! kyk die boom, kyk die booooom, ah man, daar gaan we weer, nog een golf, dit word te gek voor woorden..''
- ga slapen ofzo
'SLAPEN? midden in 't bos?'
- net zat je nog in een boot, toch?
'huh? Ben je dom? We zitten in een boomhut, KYK DAN EEN BOOMHUT'

Zolpidem is en blyft vaag spul
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
LSD ->
[rare gast die we tegen kwamen tijdens het trippen laat doedelzak muziek horen en begint vaag te lullen over de maya's en 2012]
Ik: Wáhóó, jezus cristus zeg ga je ons nu ook portugees leren jodelen?!

LSD ->
[vriend1 van mij kijkt vriend2 onbedoeld lang aan]
vriend 1 >oh.. uh.. sorry
vriend 2 >wat, huh, hoezo sorry?
vriend 1 >Dat was een beetje bot..
vriend 2 >Huh boot?!
vriend 1 >Nee, bot, ik bedoel de situatie..
vriend 2 > :confused:
vriend 1 >Nou ja zie het maar als een aanvaring dan..
vriend 2 >Excuus aanvaard..

LSD ->
[tegen onbekenden, met gigantische grijns op gezicht]
Sparen jullie ook lege eierdozen?

:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
"Laten we naar de binnenstad lopen"
-ok

(na 10 minuten)

-waarom in vredesnaam zijn we aan het lopen, het is nog 25 kilometer
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#20
herinner me er nu opeens nog 1:
hè jongens... het is toch koninginnendag?
*geen reactie*
ja wel dus. maaarrrr,,, waar is de koningin dan? volgens mij is ze aan het onderduiken. net als die ene rus... (had in mn hoofd het verhaal over tsaar Ivan de vierde ofzo die ook onderdook voor het volk)
*geen reactie*
hè jongens... waarom antwoord er niemand?
*geen reactie*
GVD BEN IK WEER ONZICHTBAAR?!
*reactie: L., hou je bek. ik trip.*

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."