Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flugeltje zei: Wat moet ik dan zeggen als met mijn 1l gepakt word ? En het is echt voor eigen gebruik Klik om te vergroten... Zorgen dat je daar niet mee gepakt word,je neemt toch geen liter mee op stap of voor een avondje?En als je met grote hoeveelheden gepakt word,je bent verslaafd"
"er staat ook veel informatie op de site:http://www.om.nl..hier staan de hoogte van de boetes en vragen over drugbezit..lees ditt even goed door dan weet je precies wat je hetbest zeggen kan.."
"ja je bent verslaafd..je lichaam althans al wel.. dat met je tong is waarschijnlijk dat het erin gebrand is.. ja het lijkt allemaal erg leuk en het is ook errug lekker,maar helaas zie de meeste mensen niet hoe verslavend het is.. ik denk dat er meer mensen verslaafd aan raken dat dat er verkracht door worden.. mijn ex is trouwens overleden door de ghb,bewust...omdat hij dacht niet te kunnen functioneren n geen geloof meer in zichzelf had erdoor..hij was pas 24 ik hoop dat je verstandig bent en er op tijd mee kapt..je moet weten wanneer je het doet en het doen als extraatje als je het gezellig hebt en als het kan..niet omdat je anders niet kan functioneren of je verveelt..en ja het is enorm lekker helaas en je kan het nergens mee vergelijken dat gevoel.. voor het (door)slapen heb ik wel een tip,seroquel 25 tabletten,dit zijn anti psychotica maar erg licht..ik gebruik ze eens in het half jaar ofzo(ze zijn niet verslavend namelijk zoals valium)om rustig te slapen zonder te dromen en wel gewoon normaal zijn de volgende dag.. succes ermee"
"insaneraver zei: en zou jij hartkloppingen een hart- of vaatziekte noemen? Klik om te vergroten... nou nou een ziekte is wel erg hard gezegt,het is meer een afwijking..gezien een 'gezond'hart hier geen last van hoort te hebben.. mijn ex is onlangs overleden aan de combinatie van langdurig ghb gebruik en (waarschijnlijk) aangeboren hartafwijking..hij was pas 24 gebruik het als je het al doet in elk geval niet in combinatie,vooral dan niet met speed o.i.d dit werkt namelijk tegenstrijdig met elkaar en zal voor jou dan idd fataal kunnen zijn.. beste tip is natuurlijk het helemaal niet doen"
"Flugeltje zei: Probeer het eerst thuis met een kleine dosis 4-5ml en niet bij dosseren. De eerste dosis is meestal onschuldig en gaan de meeste niet snel out, wel door bij te nemen. Klik om te vergroten... nou mijn eerste keer was3/4 buisje(dus minderdan 4 ml) en ik ging keihard out het lastige van ghb is het doseren,je weet niet wanneer je wat aankan..ligt aan de toestand van je lichaam.. als ik jou was begon ik zelfs met een half buisje(ik weet niet hoe groot je bent etc) en als je het wil gebruiken in een discotheek,zul je het toch echt al wat vaker gedaan moeten hebben en er de voor en nadelen van weten en het aan te voelen bij jezelf wanneer je genoeg gehad hebt.. het is namelijk nit echt tof om een paar uur lang nokkie in een discotheek(of zelfs ziekenhuis) te liggen.. nou succes drmee p.s.ik wil je wel supporten"
"Als je het niet goed maakt,kan het dodelijk zijn..!!let er wel op dat er in de ontstopper korrels geen aluminiumdeeltjes zitten(dit is vaak wel zo) succes!!"
"hannus zei: ff proeve, smaakt het naar oorsmeer x1000 dan is het goed :P smerige troep Klik om te vergroten... ik vind het zelf meer naar verrotte oesters x 1000 smaken"
"heb eens gehad dat ik zo zwaar aan het spacen op zondag(de beste dag voor zoiets )was en met een vriendin van mij op bed lag tv te kijken(dacht ik) uit het niets zei ik ineens: "gadverdamme wat een smerige tieten!" in de veronderstellign dat er 5 naakte vrouwen als in de dove reclame op een bankje zaten waarvan er 1 was die ontzettend dik was bleek dat ik gewoon me ogen dicht had en alles als korte filmpjes zag(heb ik vaker) een tijdje later sloeg ze ineens een paar keer op het dekbed.."ik zeg wat is er?"zit dr toch een groot brandgat in het dekbed oops vergeten dat ik een sigaret tussen me vingers had"
"mams vraagt:wat heb je gedaan met gister??(oud en nieuwe) ik zeg:nou gewoon beetje van hot naar her naar jan en alleman van de hak op de tak en terug oeps gelukkig zag ze mijn kop er niet bij"
"xtc4fun zei: ik ben vorige week opgepakt met ongeveer 80-100 ml GHB bezit. weet iemand wat ik kan verwachten aan straffen/boetes? bedankt Klik om te vergroten... ja die hoeveelheid gooi je niet zo ff op eigen gebruik vrees ik... als het je eerste keer is zal je er waarschijnlijk met een boete van ongeveer 500 euro vanaf komen... Als ik jou was zou ik zeggen dat je verslaafd bent en elke dag zoveel nodig hebt bla bla ikzelf ben es met een flugel gepakt,en door mijn gebabbel ben ik eraf gekomen met 100 euro boete.. ik weet niet wat je in je verklaring hebt staan,maar dat is wel funest! nou,succes drmee"