Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgens bill hicks zijn paddo's er om de evolutie te versnellen, of lopend te houden. :P"
"ik heb laatst een halve portie golden teacher genomen, visueel was het echt minimaal tot bijna niks, maar body high was wel te merken en brain high ook wel heel erg.. volgende keer zou ik wel wat meer visueel willen hebben.. is het dan slimmer een hele portie golden teacher te kopen of 2/3 hawaiiaanse?(A)"
"o ok, misschien de moeite waard voor een hele portie golden teachers dan.. of is dat niet verstandig"
"mij lijkt het zeker interessant"
"Wat ik me nou afvroeg.. Het kan zijn lees ik vaak dat als je DMT neemt zonder MAO-remmer de werking ervan weinig tot niets kan zijn omdat je lichaam het dan meteen afbreekt.. En wat ik ook gelezen heb is dat als je droomt, je hersenen ook DMT aan maken.. Naar mijn mening zal je dan niet gaan trippen omdat je lichaam het al snel weer afbreekt of niet? :P Maar wat als je nu veel MAO-remmers neemt voor het slapen? Zal je dan in je droom een trip kunnen hebben Ik zal wel fout zitten met mn gedachten maar ik ben toch wel benieuwd of misschien iemand het hier weet? alvast bdankt, Mr.Rhythm"
"haha ok! moet ik maar eens proberen dan, wel interessant heeft dit ook effect op je dromen beter onthouden of dat weer niet? :P nja, bedankt iig voor je antwoord Mr.Rhythm"
"ik heb nu 2x paddo's gebruikt waarvan de laatste niet perse een bad trip maar er zaten wel nare momenten tussen.. in mijn famillie hebben volgens mij wel een paar mensen psychische problemen (gehad?) nja, iig een tante van me die echt schizofreen was enzo.. nu na die 2e x paddo's heb ik de hele week er ongeveer na (tot nu aan toe) wel dingen dat ik patronen in licht blijf zien, en soms vlekken voor mn ogen zien in bepaalde patronen, maar heel wazig en vaag hoor.. betekent dit dat ik gevoelig ben voor psychoses? Mr.Rhythm"
"ik weet dat het vaak gevraagd is, maar ik ben toch nog beetje onzeker over.. ik en vriend willen graag binnekort als mijn ouders weekend weg gaan paddo's gaan nemen.. ik ben 16 en mn vriend is 15. verder alleen ervaring met alcohol en wiet. na info te hebben gelezen en trip reports zaten we te denken aan 15 gram philosopher stones per persoon.. is dit een verantwoorde keus? en hebben julie misschien nog vrdere tips? ik denk dat we het gewoon bij mij thuis binnen gaan eten, en dan misschien nog naar buiten als we daar zin hebben of is dat misschien geen goed idee? alvast bedankt! B."
"bedankt.. alleen over die trip sitters, ik zou niet weten wie, is het echt een te groot risico om zonder te doen?"
"bedankt! nej, dat laatste is niet egt van toepassing, gwoon een rijtjes huis met 3 verdiepingen, maar weinig om vanaf te springen of iets, heb er wel veel vertrouwen in kan niet w8en iig bedankt voor de tips en reacties, hopelijk wordt het een mooie eerste trip^^ grtz. B"