#1
kapitein-x zei:Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
kapitein-x zei:Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
Prachtige metafoor.Irie zei:kapitein-x zei:Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
![]()
![]()
![]()
NorthernLightBE zei:kapitein-x zei:Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
Ervaring leert dat je ook teveel slagroom op je taart kan doen, dat dan weer de smaak van de taart ten slechte komt. De een vind een taart met veel slagroom lekker, de ander houdt van een klein laagje. Maar je kan zeker teveel slagroom op je taart doen, die oorspronkelijk wel heel goed was, maar door het teveel aan slagroom minder smaakt. En de slechte smaak van teveel slagroom kun je niet camoufleren door nog meer slagroom.
Of ga ik nu te ver?![]()
DrippTone zei:muffins
Drientje zei:Ja want heroïne is namelijk de enige drugs die er bestaat.
Drientje zei:Ja want heroïne is namelijk de enige drugs die er bestaat.
GoofyPontier zei:Als ik kijk naar de effecten van Heroine moet je er op het moment dat je het gebruikt intens gelukkig van worden. helaas wordt je na het fijne, ontspannen gevoel, weer heel erg ziek en ongelukkig over je situatie. Dus het is maar tijdelijk. Zelf zou ik er niet aan beginnen. als je eraan verslaafd bent, voel je, je of "stoned/gelukkig" of ziek en depressief. Lijkt me niet echt een fijn leven.
Sublimo zei:Ze laten me vaak zien waar ik gelukkig van wordt. Doen me beseffen wat er echt toe doet.
Maar uiteindelijk moet ik zelfs iets doen met die informatie om echt gelukkig te worden.

Sublimo zei:Ze laten me vaak zien waar ik gelukkig van wordt. Doen me beseffen wat er echt toe doet.
DrippTone zei:NorthernLightBE zei:kapitein-x zei:Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
Ervaring leert dat je ook teveel slagroom op je taart kan doen, dat dan weer de smaak van de taart ten slechte komt. De een vind een taart met veel slagroom lekker, de ander houdt van een klein laagje. Maar je kan zeker teveel slagroom op je taart doen, die oorspronkelijk wel heel goed was, maar door het teveel aan slagroom minder smaakt. En de slechte smaak van teveel slagroom kun je niet camoufleren door nog meer slagroom.
Of ga ik nu te ver?![]()
Nou sorry hoor, maar als ik per ongeluk te veel slagroom op mijn taart heb dan haal ik er gewoon een beetje vanaf. Dat werkt voor mij prima. Of ik pak een nieuw stukje, mocht het kleine overgebleven beetje slagroom nog steeds de smaak van te veel slagroom bevatten.
Ik ben trouwens meer van de brownies of muffins dan van taart. Taart is me te deftig.
Ik krijg daar hetzelfde gevoel bij als wanneer mensen zeggen dat geld gelukkig maakt. Volgens mij verwar je tijdelijke blijdschap dan met geluk. Stel jezelf de vraag eens of je ongelukkig zou zijn als je geen drugs meer kon gebruiken. Als je daar bevestigend op moet antwoorden, dán zit er iets niet goed.Petrovic zei:Hoe zie jij het?
Dat dus.lipsticknmascara zei:Gelukkig is een groot woord en nooit op willen geven ook. Laat ik het zo stellen, ik kan ook makkelijk gelukkig zijn zonder drugs. Ik vind drugs dan weer wel vaak geestverruimend, omdat je op een andere manier tegen alles aan kunt kijken. Maar mediteren is daar ook een goede oplossing voor. Voorlopig zou ik Psychadelica en MDMA niet op willen geven, puur en alleen omdat ik het niet zo bijzonder vaak doe en dat de dingen zijn waar ik echt van kan genieten en plezier van kan hebben. Maar echt gelukkig zijn dat doe ik zelf, niet de drugs![]()
PreciesDrientje zei:Dat dus.lipsticknmascara zei:Maar echt gelukkig zijn dat doe ik zelf, niet de drugs![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."