Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een goede stap voorwaarts van GroenLinks. Als ik zou mogen stemmen, krijgen ze mijn stem."
"Of drugs gelukkig maken is voor iedereen anders. Net als met geld, voor sommige is het heel belangrijk en voor andere niet. Drugs zijn er in veel soorten, iedereen wil zijn eigen soort drugs. Mijn leven zou een stuk anders zijn zonder geestverruimende drugs, paddo's wiet LSD etc. hebben een groot aandeel in mijn leven."
"In het verleden is LSD gebruikt om mensen met hele erge psychische problemen te behandelen en bij een aantal heeft dit heel erg geholpen. Mensen worden dan onder de invloed van LSD gehandeld door een psycholoog. deze methode is (helaas) nergens meer in gebruik. Omdat een aantal mensen er nog psychotischer van werden. Ik denk dat LSD, maar ook andere geest verruimende middelen, erg kunnen helpen bij het oplossen van psychische problemen, maar dan moet die persoon er wel open voor staan en veel controle hebben over je geest."
"De manier hoe je je wiet rookt is ook erg bepalend. Puur uit een pijpje vind ik het fijnst."
"Ik herken dit heel erg, het helaal heeft mij altijd al gefaciliteerd maar als ik stoned ben wordt dat alleen maar erger. Ik hoor van mensen dat ze van wiet lui en duf worden, maar ik word meestal extreem filosofisch van en mijn gedachten gaan dan heel snel en allemaal door elkaar heen. Denken over het ontstaan van het leven en de stupidity van de mensheid is ook erg boeiend als je stoned bent. Fijn om te horen dat er meer mensen dit soort ervaringen hebben."
"Chris Pontius zei: Tripper zei: Petrovic zei: Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden? Klik om te vergroten... Schande is niet het juiste woord, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Ik heb niet zoiets van, "nu ga ik nu voor de lol een DMT'tje roken, lachen man". DMT is dan ook de enigste drugs die je neemt en waar je na afloop kunt zeggen, "ik voel me beter dan ervoor". Meestal is het andersom. De visuals zijn niet echt leuk met je ogen open, je merkt dan ook snel dat je in een diepe trance wordt getrokken. Het gaat er dus uiteindelijk om, om zo snel mogelijk in een zo diep mogelijke ontspanning te komen. Toen ik voor de 2e keer DMT rookte, toen rookte ik het voor het eerst in een pijp, 50mg. Ik voelde me erna zo ontspannen als een pas geboren baby. Ik had een ballast van stenen afgeworpen die ik mijn hele leven heb opgebouwd. Ik kon net na de trip met mijn ogen dicht rond lopen, ik kon zien met mijn ogen dicht, ik zag alle stoelen, tafels en banken zien in een soort energie vorm. Omdat het je steeds dichter bij je ware ik brengt, wordt je creatiever, je krijgt meer levens energie enz. Hoe vaker je DMT gebruikt, hoe meer je krijgt te zien en hoe meer je kan zien, je bent best wel blind in het begin, dat is 1 van de vele inzichten die je krijgt. Klik om te vergroten... Ik denk dat jij er nogal een geromantiseerd beeld van hebt, zoals veel mensen ook met bv LSD hebben. Dat het voor jou zo werkt; heel fijn, maar het blijft natuurlijk gewoon een ordinaire drug. Je kunt overal inzichten van krijgen, als je er maar open voor staat. Ik geloof niet dat het de DMT (of van mijn part LSD) is die voor de inzichten zorgt, jij bent het zelf die door de spirituele reputatie van DMT zich al voorbereidt op een 'geest-verruimende' ervaring. Als je met zo'n zelfde houding naar bijvoorbeeld een goede film kijkt, en er later goed over nadenkt, kun je hetzelfde bereiken. Klik om te vergroten... Ik geef je hier geen gelijk in. Ik denk dat het ook met het middel te maken heeft. (Bijna) niemand zal een spirituele ervaring hebben met alcohol dat te vergelijken is met een spirituele ervaring van DMT of LSD. Het is net als de films waar je het over hebt, ik heb ook films gezien die mij raken en iets met mij doen, en films die dat totaal niet hebben. Dat hangt heel erg van de film af, en in de andere situatie van de substantie."
"Ik heb dit vaak als ik wiet puur rook. Ik vind dit een zeer fijne manier van wiet ervaren. Als je gewoon stoned ben hebt je er niets aan, het brengt je tot nergens. Deze manier van wiet ervaren verlegt je gedachte grens. Maar niet iedereen zal dit als prettig ervaren. Op deze manier een bad trip met wiet is ook niet eens altijd zo verkeerd. Het voelt wel naar maar de slechte dingen horen ook bij het leven en het helpt mij wel op een bepaalde manier."
"Waarom zou je dat willen? je verpest je wiet ermee. Gewoon wiet roken is veel makkelijker en belangrijker leuker dan alcohol."
"Ik ga ook heel erg nadenken over ''dingen'' maar dan meer over filosofie en politiek. Soms idd ook over de natuur."