Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaken drugs je gelukkig?

Maken drugs je gelukkig?

83 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mathijs zei:
@ fishhead
Inderdaad geluk is per individu anders waar de een gelukkig van word is voor de andere een nachtmerrie.
Piece
Klik om te vergroten...

Dat klopt zeker, daarom is het ook een "Lastige" vraag om even te zeggen: Word je gelukkig van drugs? hmmm..

Piece of pie? Ja daar word ik zeker gelukkig van. Maar Peace :hearteyes: daar word ik happy van.

Respect!!

Drientje zei:
Mathijs zei:
Piece
Klik om te vergroten...
Slimmer word je er niet van, zoveel is duidelijk.
Klik om te vergroten...

Soms gaat het niet om wat je zegt of schrijft maar om de gedachte die je erbij hebt.

:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja want heroïne is namelijk de enige drugs die er bestaat.
G
GoofyPontierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik kijk naar de effecten van Heroine moet je er op het moment dat je het gebruikt intens gelukkig van worden. helaas wordt je na het fijne, ontspannen gevoel, weer heel erg ziek en ongelukkig over je situatie. Dus het is maar tijdelijk. Zelf zou ik er niet aan beginnen. als je eraan verslaafd bent, voel je, je of "stoned/gelukkig" of ziek en depressief. Lijkt me niet echt een fijn leven.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is amfetamine al.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5
kapitein-x zei:
Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
Klik om te vergroten...

Ervaring leert dat je ook teveel slagroom op je taart kan doen, dat dan weer de smaak van de taart ten slechte komt. De een vind een taart met veel slagroom lekker, de ander houdt van een klein laagje. Maar je kan zeker teveel slagroom op je taart doen, die oorspronkelijk wel heel goed was, maar door het teveel aan slagroom minder smaakt. En de slechte smaak van teveel slagroom kun je niet camoufleren door nog meer slagroom.


Of ga ik nu te ver? :confused:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
NorthernLightBE zei:
kapitein-x zei:
Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
Klik om te vergroten...

Ervaring leert dat je ook teveel slagroom op je taart kan doen, dat dan weer de smaak van de taart ten slechte komt. De een vind een taart met veel slagroom lekker, de ander houdt van een klein laagje. Maar je kan zeker teveel slagroom op je taart doen, die oorspronkelijk wel heel goed was, maar door het teveel aan slagroom minder smaakt. En de slechte smaak van teveel slagroom kun je niet camoufleren door nog meer slagroom.


Of ga ik nu te ver? :confused:
Klik om te vergroten...

Nou sorry hoor, maar als ik per ongeluk te veel slagroom op mijn taart heb dan haal ik er gewoon een beetje vanaf. Dat werkt voor mij prima. Of ik pak een nieuw stukje, mocht het kleine overgebleven beetje slagroom nog steeds de smaak van te veel slagroom bevatten.

Ik ben trouwens meer van de brownies of muffins dan van taart. Taart is me te deftig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
muffins
Klik om te vergroten...

Of cookies! En allebei met chocolate chips yeah :grin:

En pannekoeken natuurlijk. :P

Ach ja, het is zoals met peuken, alcohol, eten enzo. Alles waarmee je jezelf beloont en dat dus dopamine vrijmaakt word je niet gelukkig van, maar het voelt wel lekker :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Ja want heroïne is namelijk de enige drugs die er bestaat.
Klik om te vergroten...

zie jij iemand die dat beweert dan?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ja want heroïne is namelijk de enige drugs die er bestaat.
Klik om te vergroten...

Zekers!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
GoofyPontier zei:
Als ik kijk naar de effecten van Heroine moet je er op het moment dat je het gebruikt intens gelukkig van worden. helaas wordt je na het fijne, ontspannen gevoel, weer heel erg ziek en ongelukkig over je situatie. Dus het is maar tijdelijk. Zelf zou ik er niet aan beginnen. als je eraan verslaafd bent, voel je, je of "stoned/gelukkig" of ziek en depressief. Lijkt me niet echt een fijn leven.
Klik om te vergroten...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze laten me vaak zien waar ik gelukkig van wordt. Doen me beseffen wat er echt toe doet.

Maar uiteindelijk moet ik zelfs iets doen met die informatie om echt gelukkig te worden.

Ik weet nu nog niet wat ik wel en niet ga laten later wat betreft drugs. Zo lang ik kan, wil ik gewoon blijven gebruiken. :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als drugs je niet gelukkiger maakt zit er denk ik wel wat fout.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
En niet te vergeten zijn het vooral de situaties waarin ik mij bevind en de mensen waarmee ik omga waar ik gelukkig van word, niet de drugs zelf. Uiteindelijk een nee dus.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja MDMA natuurlijk. Van alcohol kan ik ook wel ontroerd worden.. En van GHB word ik ook wel best gelukkig eigenlijk. Van speed en cocaine in elk geval niet.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Om de zoveel keer trippen ja...

En hash omdat ik dat echt maar heeeeel af en toe rook en ik de smaak zo overweldigend lekker vind en er intens gelukkig van word :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zijn er drugs die je gelukkig maken (algemeen gelukkig dus geen kortstondig intens geluk)? Zo ja welke zijn dat volgens jou?

Ik dacht altijd aan cannabis maar daar begin ik steeds meer negatieve effecten van te merken. Van Psychedelische drugs (voornamelijk paddo's) heb ik alleen maar positieve effecten (tot op heden, geen idee hoe dat in de toekomst gaat zijn ik gebruik het nog geen 2 jaar ong 1 keer per 2 maand).

Zijn er drugs die je nooit zou opgeven?

Tell me :wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Ze laten me vaak zien waar ik gelukkig van wordt. Doen me beseffen wat er echt toe doet.

Maar uiteindelijk moet ik zelfs iets doen met die informatie om echt gelukkig te worden.
Klik om te vergroten...

(Y) klopt helemaal.

Goed bezig.. :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
drugs maken me niet gelukkig maar ook niet ongelukkig, ik vind dat ze sommige momenten in het leven veraangenamen of intenser maken

greetz mattski
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Ze laten me vaak zien waar ik gelukkig van wordt. Doen me beseffen wat er echt toe doet.
Klik om te vergroten...

Bij mij doen enkel GHB, XTC, Alcohol en speed dat. Vooral met GHB is dat heel erg, daarom is het zo vet. :hearteyes:

Bij downers (buiten die 2) en coke is het eerder: Blinded by me you can't see a thing :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
NorthernLightBE zei:
kapitein-x zei:
Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
Klik om te vergroten...

Ervaring leert dat je ook teveel slagroom op je taart kan doen, dat dan weer de smaak van de taart ten slechte komt. De een vind een taart met veel slagroom lekker, de ander houdt van een klein laagje. Maar je kan zeker teveel slagroom op je taart doen, die oorspronkelijk wel heel goed was, maar door het teveel aan slagroom minder smaakt. En de slechte smaak van teveel slagroom kun je niet camoufleren door nog meer slagroom.


Of ga ik nu te ver? :confused:
Klik om te vergroten...

Nou sorry hoor, maar als ik per ongeluk te veel slagroom op mijn taart heb dan haal ik er gewoon een beetje vanaf. Dat werkt voor mij prima. Of ik pak een nieuw stukje, mocht het kleine overgebleven beetje slagroom nog steeds de smaak van te veel slagroom bevatten.

Ik ben trouwens meer van de brownies of muffins dan van taart. Taart is me te deftig.
Klik om te vergroten...

Northernlights is duidelijk te filosofisch voor dripptone :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."