Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaken drugs je gelukkig?

Maken drugs je gelukkig?

83 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Ze laten me vaak zien waar ik gelukkig van wordt. Doen me beseffen wat er echt toe doet.

Maar uiteindelijk moet ik zelfs iets doen met die informatie om echt gelukkig te worden.
Klik om te vergroten...

(Y) klopt helemaal.

Goed bezig.. :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
drugs maken me niet gelukkig maar ook niet ongelukkig, ik vind dat ze sommige momenten in het leven veraangenamen of intenser maken

greetz mattski
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Ze laten me vaak zien waar ik gelukkig van wordt. Doen me beseffen wat er echt toe doet.
Klik om te vergroten...

Bij mij doen enkel GHB, XTC, Alcohol en speed dat. Vooral met GHB is dat heel erg, daarom is het zo vet. :hearteyes:

Bij downers (buiten die 2) en coke is het eerder: Blinded by me you can't see a thing :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
NorthernLightBE zei:
kapitein-x zei:
Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel.
Klik om te vergroten...

Ervaring leert dat je ook teveel slagroom op je taart kan doen, dat dan weer de smaak van de taart ten slechte komt. De een vind een taart met veel slagroom lekker, de ander houdt van een klein laagje. Maar je kan zeker teveel slagroom op je taart doen, die oorspronkelijk wel heel goed was, maar door het teveel aan slagroom minder smaakt. En de slechte smaak van teveel slagroom kun je niet camoufleren door nog meer slagroom.


Of ga ik nu te ver? :confused:
Klik om te vergroten...

Nou sorry hoor, maar als ik per ongeluk te veel slagroom op mijn taart heb dan haal ik er gewoon een beetje vanaf. Dat werkt voor mij prima. Of ik pak een nieuw stukje, mocht het kleine overgebleven beetje slagroom nog steeds de smaak van te veel slagroom bevatten.

Ik ben trouwens meer van de brownies of muffins dan van taart. Taart is me te deftig.
Klik om te vergroten...

Northernlights is duidelijk te filosofisch voor dripptone :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."