Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshardste hallucinogene middel volgens jullie?

hardste hallucinogene middel volgens jullie?

94 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
De trip zelf kan je uiteindelijk met allerlei combi's zo sterk maken als je zelf wil. Maar hardste hallucinogeen op zich? Hang volledig van dosering af lijkt me. 300µg LSD vind ik zwaarder dan 30mg DMT. Breakthrough op DMT lijkt me wel min of mee de ultieme psychedelische ervaring.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog geen ervaring mee
maar van MDA schijn je ook zware hallucinaties te krijgen
heb wel een keer op een avond 2 capsules met per stuk 250mg mdma genomen in combinatie met extreem veel joints (stuk of 10 in me eentje)
en daarvan stond ik redelijk te hallucineren
was op een soort Psytrance/psyhouse feestje
Ik zag allemaal van die wachtrij poortjes tussen het publiek door, zoals je die ook bij de efteling voor een attractie ziet
op een gegeven moment dacht ik zelfs een soort oranje lichtbal over het publiek te zien vliegen in me ooghoek :grin:
Toen ik me er op focuste was hij meteen weer weg helaas
Ben benieuwd wat pure MDA met me zal doen (mocht ik het ooit tegenkomen)
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatst een heel tof gesprek gehad met mijn vader over drugsgebruik. Het onderwerp kwam op doornappel en hij vertelde dat hij het een keer geprobeerd had. Het hele verhaal ga ik nog in tripreports zetten maar wat een ervaring! Ik denk dat doornappel wel een van de hardste hallucinogene middelen is :sunglasses:
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tot hiertoe LSD+Ketamine.
binnekort men eerste keer DMT en zie daar toch ook wel naar uit.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt mij toch wel Datura... zieke trip lijkt me! Voor mij niet weg gelegd :wink:.



DMT lijkt me voor ooit in de verre toekomst wel de moeite waard, als ik zo verhalen lees.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Bad gaan: tenzij je m'n psychopathische ex bent, die vindt doorfreaken leuk.. Ze heeft een obsessie met angst, dood, en naar, ze houdt ook van datura en pcp... Ben benieuwd of er uberhaubt iets is waar je fysiek niet dood aan gaat wat je der kan voeren en ze het "te hard" vindt :confused:.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Scharrelboom zei:
@ Angramar Temonos;

Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk :openmouth:.
Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er volledig mee eens hoor, het gaat ook te ver. Een memorabele anekdote was dat ze daturathee had gedronken, claimde dat ze in een hexagonaal hel-universum was gekomen waar een process op gang was gekomen waarbij alles, inclusief de dimensies, natuurwetten etc zouden sterven en vergaan tot niets, en ze gedoemd was voor de eeuwigheid in een loop te kijken hoe de realiteit zichzelf vernietigde en alle gevoelens en gedachtes dood zouden gaan (met een enorme nadruk op dood), terwijl ze letterlijk al haar herinneringen voor der ogen zag flitsen, maar ook al de herinneringen van de hele kosmos uit de hoek van bewustzijn van elke levensvorm die ooit in het universum voorkwam. De volgende dag was ze weer nuchter, en was ze doodverdrietig dat die realiteit niet de echte realiteit was en dat het einde van alles meemaken het mooiste was wat ze ooit had gezien.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom krijg ik bij jou hetzelfde gevoel als bij mijn zus?

U can't fool a fool and lie to a liar.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Scharrelboom zei:
@ Angramar Temonos;

Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk :openmouth:.
Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er volledig mee eens hoor, het gaat ook te ver. Een memorabele anekdote was dat ze daturathee had gedronken, claimde dat ze in een hexagonaal hel-universum was gekomen waar een process op gang was gekomen waarbij alles, inclusief de dimensies, natuurwetten etc zouden sterven en vergaan tot niets, en ze gedoemd was voor de eeuwigheid in een loop te kijken hoe de realiteit zichzelf vernietigde en alle gevoelens en gedachtes dood zouden gaan (met een enorme nadruk op dood), terwijl ze letterlijk al haar herinneringen voor der ogen zag flitsen, maar ook al de herinneringen van de hele kosmos uit de hoek van bewustzijn van elke levensvorm die ooit in het universum voorkwam. De volgende dag was ze weer nuchter, en was ze doodverdrietig dat die realiteit niet de echte realiteit was en dat het einde van alles meemaken het mooiste was wat ze ooit had gezien.
Klik om te vergroten...

Oh, ze was dus zeg maar zoals jij nuchter bent.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Scharrelboom zei:
@ Angramar Temonos;

Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk :openmouth:.
Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er volledig mee eens hoor, het gaat ook te ver. Een memorabele anekdote was dat ze daturathee had gedronken, claimde dat ze in een hexagonaal hel-universum was gekomen waar een process op gang was gekomen waarbij alles, inclusief de dimensies, natuurwetten etc zouden sterven en vergaan tot niets, en ze gedoemd was voor de eeuwigheid in een loop te kijken hoe de realiteit zichzelf vernietigde en alle gevoelens en gedachtes dood zouden gaan (met een enorme nadruk op dood), terwijl ze letterlijk al haar herinneringen voor der ogen zag flitsen, maar ook al de herinneringen van de hele kosmos uit de hoek van bewustzijn van elke levensvorm die ooit in het universum voorkwam. De volgende dag was ze weer nuchter, en was ze doodverdrietig dat die realiteit niet de echte realiteit was en dat het einde van alles meemaken het mooiste was wat ze ooit had gezien.
Klik om te vergroten...

Oh, ze was dus zeg maar zoals jij nuchter bent.
Klik om te vergroten...
Fijne vakantie weer! Tot over 4 weekjes (of niet).
:wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSA. Herbal LSD.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn excuses...
Dansende lettertjes op een scherm zijn niet makkelijk te lezen.. :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
DMT maar sommige ervaringen die ik lees over salvia gaan ook best ver.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha DMT werkt toch geen halfuur bij mij, hooguit een kwartier of 10 min ofzo. Dat vage gevoel dat je getript hebt blijft misschien wel even hangen. Maar de visuals zijn bij mij toch echt snel weg. :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Salvia x80, hands down.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het "hardste" is waarschijnlijk salvia 80x, wat ik al van salvia 10x aan effecten kreeg voorgeschoteld was zo intens dat ik een week later nog steeds niet goed weet wat me is overkomen :openmouth: Bij 80x kan ik me dan ook helemaal niks voorstellen.
Het visueelste is (afgaande op reports, beiden nooit geprobeerd) DMT of datura. Hangt ervan af of je graag een intense, visuele vorm van psychedelica ervaart of liever 24 uur lang in een psychose verblijft, waar overal bekenden opduiken, maar ook woedende, demonische en vooral levensechte kabouters en andere bizarre hallucinaties.
Knallen :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht al dat je het over mij had... :tearsofjoy:

Datura (alkaloïden) zal, volgens mij dan, wel te vergelijken zijn met diphenhydramine..
Het lokt beide een toestand van tijdelijke (t'is te hopen 'voor jou' :grin: ) psychofrenie uit...
Waardoor er letterlijk mensen en dieren voor je komen staan te praten, en weer verdwijnen recht door de muur enz... (voornamelijk over diphen. dan)

Ik heb hier nog wel een kilo potje van m'n geharveste datura stramonium (zaadjes)staan, kzal er eens een geconcentreerde tinctuur van maken, en 'hier' eens beschrijven.

Farmaceutische diphenhydramine is ook tot mn beschikking, dus dat zal wat vlotter verlopen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Einstein zei:
Het "hardste" is waarschijnlijk salvia 80x, wat ik al van salvia 10x aan effecten kreeg voorgeschoteld was zo intens dat ik een week later nog steeds niet goed weet wat me is overkomen :openmouth: Bij 80x kan ik me dan ook helemaal niks voorstellen.
Het visueelste is (afgaande op reports, beiden nooit geprobeerd) DMT of datura. Hangt ervan af of je graag een intense, visuele vorm van psychedelica ervaart of liever 24 uur lang in een psychose verblijft, waar overal bekenden opduiken, maar ook woedende, demonische en vooral levensechte kabouters en andere bizarre hallucinaties.
Knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb wel eens de hel hoeveelheid 20x in een vaporizer pijp gerookt. een maatje van mij zag mij in zijn trip rondjes draaien en rondjes lopen, het enigste wat ik zei dat was "aaaaaaaaaaah". Ik weet helemaal niks van die trip. Ik weet alleen nog dat ik met dat geluid eruit kwam, heel langzaam, alsof ik uit de klei getrokken werd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht al dat je het over mij had... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik wist het wel dat iemand dat ging denken. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."