Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshardste hallucinogene middel volgens jullie?

hardste hallucinogene middel volgens jullie?

94 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSA. Herbal LSD.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dmt is maar uurtje ja
flinke dosis DOB
knallen :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
brutus420 zei:
dmt is maar uurtje ja
flinke dosis DOB
knallen :rock:
Klik om te vergroten...
Uurtje? Lijkt me wel erg lang.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik hou het bij DOB
knallen! :rockband:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#5
half uurtje,uurtje lekker belangrijk niet.Dan heb je geen grote dosis DoB genomen als je niet zwaar hallucineert.
knallen :rock:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
brutus420 zei:
dmt is maar uurtje ja
flinke dosis DOB
knallen :rock:
Klik om te vergroten...
Wat is dit voor gozer joh? Stopwoordjes zijn één ding.. maar stopsmileys?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het hardste hallucinerende middel is denk ik wel datura. In tripreports heb ik gelezen dat er hele groepen mensen als levensechte hallucinatie voor je komen te staan en dat is geloof ik zo'n beetje het enige 'positieve' effect ervan. Vrijwel niemand ervaart het als fijn en de risico's van het gebruik hiervan zijn erg groot.

Ik hou het wel gewoon bij truffels :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
5-MeO-DMT heeft weinig visuals.

Ik heb op veel LSD dikke vette Hallu's gehad, op DMT en op Mescaline. Het zijn allemaal andere soorten Hallu's, de kleuren zijn verschillend en de beelden.

Wat het meest indruk op me heeft achter gelaten is me eerste Breakthrough op DMT, dit kan ik nauwelijks hallucineren meer noemen, ik was echt ergens anders. Zie mijn trip report: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302&hilit=demonstratie+van+god
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
brutus420 zei:
ik hou het bij DOB
knallen! :rockband:
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf ook wel eens DOB gekregen, maar dat waren geen hallu's. I was 24 uur wakker en ik had pupillen in mijn hoofd als schoteltjes.

brutus420 zei:
dmt is maar uurtje ja
Klik om te vergroten...
Je weet wel waar over je praat.. Dmt is hooguit 30 min en in Ayahuasca vorm 3 a 4 uurtjes.
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#10
Knallen :rock: ......verzin eens wat nieuws.

Ik denk dat als je er maar genoeg van neemt, overal wel keiharde visuals en hallucinaties kan krijgen. Maar DMT zal dan toch nog wel iets harder zijn als ik dat hier zo lees.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha DMT werkt toch geen halfuur bij mij, hooguit een kwartier of 10 min ofzo. Dat vage gevoel dat je getript hebt blijft misschien wel even hangen. Maar de visuals zijn bij mij toch echt snel weg. :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Salvia x80, hands down.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het "hardste" is waarschijnlijk salvia 80x, wat ik al van salvia 10x aan effecten kreeg voorgeschoteld was zo intens dat ik een week later nog steeds niet goed weet wat me is overkomen :openmouth: Bij 80x kan ik me dan ook helemaal niks voorstellen.
Het visueelste is (afgaande op reports, beiden nooit geprobeerd) DMT of datura. Hangt ervan af of je graag een intense, visuele vorm van psychedelica ervaart of liever 24 uur lang in een psychose verblijft, waar overal bekenden opduiken, maar ook woedende, demonische en vooral levensechte kabouters en andere bizarre hallucinaties.
Knallen :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht al dat je het over mij had... :tearsofjoy:

Datura (alkaloïden) zal, volgens mij dan, wel te vergelijken zijn met diphenhydramine..
Het lokt beide een toestand van tijdelijke (t'is te hopen 'voor jou' :grin: ) psychofrenie uit...
Waardoor er letterlijk mensen en dieren voor je komen staan te praten, en weer verdwijnen recht door de muur enz... (voornamelijk over diphen. dan)

Ik heb hier nog wel een kilo potje van m'n geharveste datura stramonium (zaadjes)staan, kzal er eens een geconcentreerde tinctuur van maken, en 'hier' eens beschrijven.

Farmaceutische diphenhydramine is ook tot mn beschikking, dus dat zal wat vlotter verlopen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Einstein zei:
Het "hardste" is waarschijnlijk salvia 80x, wat ik al van salvia 10x aan effecten kreeg voorgeschoteld was zo intens dat ik een week later nog steeds niet goed weet wat me is overkomen :openmouth: Bij 80x kan ik me dan ook helemaal niks voorstellen.
Het visueelste is (afgaande op reports, beiden nooit geprobeerd) DMT of datura. Hangt ervan af of je graag een intense, visuele vorm van psychedelica ervaart of liever 24 uur lang in een psychose verblijft, waar overal bekenden opduiken, maar ook woedende, demonische en vooral levensechte kabouters en andere bizarre hallucinaties.
Knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb wel eens de hel hoeveelheid 20x in een vaporizer pijp gerookt. een maatje van mij zag mij in zijn trip rondjes draaien en rondjes lopen, het enigste wat ik zei dat was "aaaaaaaaaaah". Ik weet helemaal niks van die trip. Ik weet alleen nog dat ik met dat geluid eruit kwam, heel langzaam, alsof ik uit de klei getrokken werd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht al dat je het over mij had... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik wist het wel dat iemand dat ging denken. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel.. (ik zeg voor mij, don't start raging!)
Ik heb er eens heftig op getript, maar vergeleken met LSD, mescaline, of Khole, is het 'niets';
Begrijp me niet verkeerd, voor gewoonweg een plant (extract weliswaar) te zijn, is het iets potent...

Zouden 'ze' salvinorin A 'kristallen' verkopen (!ZUIVER!), zou ik het wel eens IM injecteren, na steriel te maken ofc, om een full-blown experience mee te maken, maar lijkt me een kleine kans naar...

Na even wat opzoekwerk:
http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_extraction4.shtml

Let's start some chemistry! :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Salvia is niet zo hard als DMT of hoge dosis LSD + 2-3 patronen lachgas, wel een stuk RAARder. Als ik qua intensiteit moet vergelijken... Beetje zo hard als 60 ug lsd en 1 patroon lachgas, maar vooral extreem RAAR...

Ik moet zeggen, ik heb met dmt altijd vooral een extreem heftige visuele trip, maar zelfs in breakthrough blijft er een soort bizar besef van "5HT-2c receptoragonisme zorgt voor verneukte perceptie"... Ik weet niet, ik heb een soort totaal indestructible besef van dingen meestal, hoe hard ik ook trip..

Don't get me wrong, DMT blijft een van de allersterkste psychedelics hands down, maar zelfs in een totale breakthrough in warp 10 door fractals van elk patroon dat een nieuw universum vormt in een 11dimensioneel bestaan blijft er ergens een besef dat het aan een trip ligt. Ik bedoel, ik heb (met extreme moeite) het gepresteerd om op dmt te lopen, al was het een soort enorm krom, waggelend loopje waarin ik rare spastische bewegingen maakte en geen hand voor m'n ogen kon zien door de visuals. Niet dat ik dat wou - vond het zelf diep vervelend, maar het begon opeens keihard te regenen en m'n vrienden wilden direct weg :openmouth:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Salvia is niet zo hard als DMT of hoge dosis LSD + 2-3 patronen lachgas, wel een stuk RAARder. Als ik qua intensiteit moet vergelijken... Beetje zo hard als 60 ug lsd en 1 patroon lachgas, maar vooral extreem RAAR...
Klik om te vergroten...

Ik zie Salvia vooral als hard omdat je bij een extract boven de x10 eigenlijk meteen je identiteit helemaal kwijt bent en je ziet niets meer van je omgeving, de realiteit wordt als een luxaflex uit elkaar getrokken en je kan er niks tegen doen. Ondertussen ben je constant aan het vechten tegen een depressie omdat een Salvia-extract een potente dysforie oproept, in tegenstelling tot veel tripmiddelen die in eerste plaats toch een euforie en gelukzaligheid oproepen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."