Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshardste hallucinogene middel volgens jullie?

hardste hallucinogene middel volgens jullie?

94 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketamine (in K-hole), anders DMT ja. Of misschien 5-MeO-DMT, dat zal ik nog laten weten als ik een pijp heb. :beer:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT
LSD In combinatie met meerdere patronen lachgas.
LSD + K hole tegelijkertijd

Niet echt in een specifieke volgorde.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
DMT (-breakthru)

(5-MeO-DMT normaal zeker, mar heb ik -spijtig genoeg- nog geen ervaring mee)

MSS enige research chemical, maar daar kan ik t.o.v. DMT niet van meespreken.

I.v.m. dissociatief (als je dit als een hallucinatie wilt zien; ieder zijn ding):
Ketamine injectie-> en je kan waar dan ook, wat dan ook zijn/worden.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD en K-hole tegelijkertijd?? Lijkt mij stug dat je dan nog iets merkt van de LSD als je in K-hole zit lol?
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
LSD en K-hole tegelijkertijd?? Lijkt mij stug dat je dan nog iets merkt van de LSD als je in K-hole zit lol?
Klik om te vergroten...

heb ik al gedaan..
De LSD wordt totaal uitgewist tijdens je K-hole.. (injectie)
Het maakt je K-hole ook niet 'kleurrijker' of iets in die aard... Dus is gewoonweg verspilling van de LSD :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat dacht ik dus al :P Ben je zeker dat je al in K-hole geweest bent AT? :grin:

Spuiten geeft bij mij eigenlijk gewoon hetzelfde effect als snuiven, maar ik ben ook vrij gevoelig voor keta :P Van de S snuif ik mezelf makkelijk k-hole haha. Terwijl ik hoor dat dat sommige mensen echt niet lukt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD, Maaar 2c-p en mescaline kunnen er ook wat van Haha :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia, door het universum vliegen als een bal energie is vette shit :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf het hardst op Keta getript denk ik.

Chris Pontius zei:
Ik heb gister echt ontzettende vette visuals gehad van keta. Het zal wel schelen dat ik een nachtje door was (MDMA&Pep), maar het is toch wel mijn vetste trip ooit.
Het was zo goed als donker in mijn kamer waardoor mijn fantasie aardig op hol sloeg en ik mezelf van alles kon verbeelden.
Het waren voornamelijk gestoorde visuals; zo leken me handen 180 jaar oud, vielen stukken vlees af en als ik deed alsof ik maar 4 vingers had ipv 5, leek het net alsof hij vers geamputeerd was en het bloed in het rond spoot.
Met mijn TV was het helemaal feest, ook al stond hij uit. Er kwamen Tentakel/sliert-achtige dingen uit die zich door heel mijn kamer verspreidde. Via mijn raam schenen er 2 lichtpuntjes op mijn TV, na een tijdje staren werden het 2 ogen, een hoofd en uiteindelijk een compleet draakachtig wezen dat langzaam uit me TV vloog.

Het klinkt allemaal vrij psycho... en dat was het ook!
Gelukkig was het niet echt eng en heb ik echt kunnen genieten van de visuals. Bij andere tripmiddelen bestaat mijn trip voor 95% uit een dikke, ongemakkelijke mindfuck en zo'n 5% uit visuals, dit is volgens mij de eerste keer dat het anders was :)
Klik om te vergroten...

LSD @ 300mics ging ook wel aardig hard: Vriend die een demon werd met huid dat afbladerde.
Een kaarsrechte splitsing van mijn gezichtsveld, waarbij alles aan de linkerkant levend was en alles rechts morsdood.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wtf :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSD haal je niet, het vindt jou.



:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ter illustratie, zijn complete huid ging van spierwit naar de patronen & kleuren van de horens van dit plaatje:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
Klik om te vergroten...

:P

Neem zelf geen LSD meer omdat ik er HPPD van gekregen heb. Maar dit klinkt wel vrij gestoord man :openmouth: Ben je dan bad gegaan ofzo? :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
:confused: :confused:


waar halen jullie je lsd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, ga ik elke keer zo'n beetje, alleen toen wel heel erg. Daarom doe ik ook geen LSD meer :)
Is ondertussen ook wel bijna 2 jaar geleden.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Ja, ga ik elke keer zo'n beetje, alleen toen wel heel erg. Daarom doe ik ook geen LSD meer :)
Is ondertussen ook wel bijna 2 jaar geleden.
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Gewoon knallen :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
LSD haal je niet, het vindt jou.



:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hahaha, master.. :tearsofjoy: Wat een bullshit is dat ook. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Scopolamine zei:
Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..
Klik om te vergroten...

Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
Klik om te vergroten...

ik heb er al heftig op getript hoor, daar niet van, maar er zijn beter dingen voor 'mij' dan salvia...

En wat je krijgt van 300µg LSD, heb ik nog nooit gehad.. zelfs niet met hogere dosissen.. :confused: ..
Lijkt me supervet trouwens !!! :grin: :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Scopolamine zei:
Chris Pontius zei:
Scopolamine zei:
Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..
Klik om te vergroten...

Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
Klik om te vergroten...

ik heb er al heftig op getript hoor, daar niet van, maar er zijn beter dingen voor 'mij' dan salvia...

En wat je krijgt van 300µg LSD, heb ik nog nooit gehad.. zelfs niet met hogere dosissen.. :confused: ..
Lijkt me supervet trouwens !!! :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zo vet is het niet om bad te gaan hoor. :P
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Zo vet is het niet om bad te gaan hoor. :P
Klik om te vergroten...

Bad gaan 'bestaat niet' voor me... het is gewoon een ervaring meer...
Wat jij kan 'bereiken', kan ik nog niet eens bereiken met een hogere dosis rectaal.. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."