Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDA DMT Ketamine 2c familie"
"lolnoob zei: Ik denk dat als je echt een zieke ervaring wilt je dingen moet gaan mixen. Dus LSD + paddo's en dan een cocktail van salvia en dmt oid. Verder denk ik dat het meer om de hoeveelheid gaat. Als je een kilo paddo's opeet weet je ook niet meer waar je bent volgens mij. Klik om te vergroten... Kilo'tje paddo's lijkt me anders vrij moeilijk om op te eten pluggen mischien?"
"Ik zou idd niet gaan beginnen met roken om te kunnen stoppen met blowen man, stoppen met roken vond ik stukken moeilijker dan stoppen met blowen... Maar als je het 2 jaar hebt volgehouden kun je dat nu ook nog toch? dat je trek in blowen terugkomt omdat je bent gestopt/geminderd met roken is logisch Je lichaam heeft gewoon weer zin in zo'n lekkere nicotine kick... maar niet aan toegeven, je bent sterker als peukie's!"
"Ik heb zelf geen ervaring met dit soort problemen het enige wat ik kan doen is je ontzettend veel sterkte wensen, en je vrouw ook!"
"Flameon zei: Ben ik met topicstarter eens. Als je hier serieus je verhaal doet vind ik het neit dat je afgekaffert behoort te worden Klik om te vergroten... helemaal mee eens"
"je word extreem high (als je de hijsjes lang in houd) maar geen space ofzoo"
"OOw vandaar dat ik me wezenloos heb lopen zoeken naar de aanmeldknop... vriend van wou ook registreren maar hoezo is het forum eigenlijk gesloten voor nieuwe leden?"
"spacelord zei: Fresh zei: Einstein zei: ....ook al waren enkele hits 10x voldoende om me compleet panisch te krijgen. Klik om te vergroten... Wow! 10x exctract en dan een paar trekken? Dan ben je er wel lekker gevoelig voor Alleen panisch zijn is wel weer wat minder lijkt me? Ik zag gisteren trouwens dat er ook 40x extract wordt aangeboden, pfff da's heftig mocht je de hele 0,5gr oproken. Klik om te vergroten... Heb ik gedaan, dat doosje kostte me meer dan 50 euro. Heb toen niets van gemerkt, misschien mis ik gewoon de salvinorine receptoren.. Klik om te vergroten... Dat is ook niet helemaal de goede manier om Salvia te gebruiken Ooit een heel interessant stuk gelezen over goed gebruik van Salvia Als ik het ooit nog terug vind post ik het hier wat ik er nog van weet: Salvia moet je behandelen als een vrouw, heb je er geen respect voor, zal ze geen respect voor jouw hebben Heb zelf ook dingen meegemaakt op Salvia die qua WTF factor ver boven alle andere middelen uitrezen er schijnen trouwens mensen te zijn die van Salvia bijna net zo hard gaan als dmt... Greets Psychedelicious"
"Ik ben dr zeker bij aanstaande zaterdag weer n lekker avondje ouderwets knallen met die hap!"
"Hiphop is baas Begon als een stem van de mensen die hun stem tot die tijd nog niet konden laten horen Ondertussen zijn er nummers over alle denkbare onderwerpen Tis niet alleen muziek ook een manier van leven Weet wel goeie nummers maar kan er ff niet zo snel opkomen met mn ganja hoofd...."