Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshardste hallucinogene middel volgens jullie?

hardste hallucinogene middel volgens jullie?

94 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Salvia x80, hands down.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het "hardste" is waarschijnlijk salvia 80x, wat ik al van salvia 10x aan effecten kreeg voorgeschoteld was zo intens dat ik een week later nog steeds niet goed weet wat me is overkomen :openmouth: Bij 80x kan ik me dan ook helemaal niks voorstellen.
Het visueelste is (afgaande op reports, beiden nooit geprobeerd) DMT of datura. Hangt ervan af of je graag een intense, visuele vorm van psychedelica ervaart of liever 24 uur lang in een psychose verblijft, waar overal bekenden opduiken, maar ook woedende, demonische en vooral levensechte kabouters en andere bizarre hallucinaties.
Knallen :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht al dat je het over mij had... :tearsofjoy:

Datura (alkaloïden) zal, volgens mij dan, wel te vergelijken zijn met diphenhydramine..
Het lokt beide een toestand van tijdelijke (t'is te hopen 'voor jou' :grin: ) psychofrenie uit...
Waardoor er letterlijk mensen en dieren voor je komen staan te praten, en weer verdwijnen recht door de muur enz... (voornamelijk over diphen. dan)

Ik heb hier nog wel een kilo potje van m'n geharveste datura stramonium (zaadjes)staan, kzal er eens een geconcentreerde tinctuur van maken, en 'hier' eens beschrijven.

Farmaceutische diphenhydramine is ook tot mn beschikking, dus dat zal wat vlotter verlopen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Einstein zei:
Het "hardste" is waarschijnlijk salvia 80x, wat ik al van salvia 10x aan effecten kreeg voorgeschoteld was zo intens dat ik een week later nog steeds niet goed weet wat me is overkomen :openmouth: Bij 80x kan ik me dan ook helemaal niks voorstellen.
Het visueelste is (afgaande op reports, beiden nooit geprobeerd) DMT of datura. Hangt ervan af of je graag een intense, visuele vorm van psychedelica ervaart of liever 24 uur lang in een psychose verblijft, waar overal bekenden opduiken, maar ook woedende, demonische en vooral levensechte kabouters en andere bizarre hallucinaties.
Knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb wel eens de hel hoeveelheid 20x in een vaporizer pijp gerookt. een maatje van mij zag mij in zijn trip rondjes draaien en rondjes lopen, het enigste wat ik zei dat was "aaaaaaaaaaah". Ik weet helemaal niks van die trip. Ik weet alleen nog dat ik met dat geluid eruit kwam, heel langzaam, alsof ik uit de klei getrokken werd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Ik was dus ook al aan scopolamine aan het denken. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht al dat je het over mij had... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik wist het wel dat iemand dat ging denken. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel.. (ik zeg voor mij, don't start raging!)
Ik heb er eens heftig op getript, maar vergeleken met LSD, mescaline, of Khole, is het 'niets';
Begrijp me niet verkeerd, voor gewoonweg een plant (extract weliswaar) te zijn, is het iets potent...

Zouden 'ze' salvinorin A 'kristallen' verkopen (!ZUIVER!), zou ik het wel eens IM injecteren, na steriel te maken ofc, om een full-blown experience mee te maken, maar lijkt me een kleine kans naar...

Na even wat opzoekwerk:
http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_extraction4.shtml

Let's start some chemistry! :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia is niet zo hard als DMT of hoge dosis LSD + 2-3 patronen lachgas, wel een stuk RAARder. Als ik qua intensiteit moet vergelijken... Beetje zo hard als 60 ug lsd en 1 patroon lachgas, maar vooral extreem RAAR...

Ik moet zeggen, ik heb met dmt altijd vooral een extreem heftige visuele trip, maar zelfs in breakthrough blijft er een soort bizar besef van "5HT-2c receptoragonisme zorgt voor verneukte perceptie"... Ik weet niet, ik heb een soort totaal indestructible besef van dingen meestal, hoe hard ik ook trip..

Don't get me wrong, DMT blijft een van de allersterkste psychedelics hands down, maar zelfs in een totale breakthrough in warp 10 door fractals van elk patroon dat een nieuw universum vormt in een 11dimensioneel bestaan blijft er ergens een besef dat het aan een trip ligt. Ik bedoel, ik heb (met extreme moeite) het gepresteerd om op dmt te lopen, al was het een soort enorm krom, waggelend loopje waarin ik rare spastische bewegingen maakte en geen hand voor m'n ogen kon zien door de visuals. Niet dat ik dat wou - vond het zelf diep vervelend, maar het begon opeens keihard te regenen en m'n vrienden wilden direct weg :openmouth:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Salvia is niet zo hard als DMT of hoge dosis LSD + 2-3 patronen lachgas, wel een stuk RAARder. Als ik qua intensiteit moet vergelijken... Beetje zo hard als 60 ug lsd en 1 patroon lachgas, maar vooral extreem RAAR...
Klik om te vergroten...

Ik zie Salvia vooral als hard omdat je bij een extract boven de x10 eigenlijk meteen je identiteit helemaal kwijt bent en je ziet niets meer van je omgeving, de realiteit wordt als een luxaflex uit elkaar getrokken en je kan er niks tegen doen. Ondertussen ben je constant aan het vechten tegen een depressie omdat een Salvia-extract een potente dysforie oproept, in tegenstelling tot veel tripmiddelen die in eerste plaats toch een euforie en gelukzaligheid oproepen.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Scopolamine zei:
Farmaceutische diphenhydramine is ook tot mn beschikking, dus dat zal wat vlotter verlopen.
Klik om te vergroten...
Dat kan je gewoon in de apotheek kopen toch? Ik heb het per ongeluk gehaald in Oostenrijk toen ik om slaappillen vroeg :). Werkte alleen voor geen meter dus had er al best wat van op, gelukkig niet zoveel dat ik ervan ging hallucineren/trippen, maar voelde wel dat het raar deed. Dus thuis wat meer over opgezocht :tearsofjoy: .
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Scopolamine zei:
Salvia is voor mij dikke bagger als tripmiddel..
Klik om te vergroten...

Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD, Maaar 2c-p en mescaline kunnen er ook wat van Haha :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Salvia, door het universum vliegen als een bal energie is vette shit :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb zelf het hardst op Keta getript denk ik.

Chris Pontius zei:
Ik heb gister echt ontzettende vette visuals gehad van keta. Het zal wel schelen dat ik een nachtje door was (MDMA&Pep), maar het is toch wel mijn vetste trip ooit.
Het was zo goed als donker in mijn kamer waardoor mijn fantasie aardig op hol sloeg en ik mezelf van alles kon verbeelden.
Het waren voornamelijk gestoorde visuals; zo leken me handen 180 jaar oud, vielen stukken vlees af en als ik deed alsof ik maar 4 vingers had ipv 5, leek het net alsof hij vers geamputeerd was en het bloed in het rond spoot.
Met mijn TV was het helemaal feest, ook al stond hij uit. Er kwamen Tentakel/sliert-achtige dingen uit die zich door heel mijn kamer verspreidde. Via mijn raam schenen er 2 lichtpuntjes op mijn TV, na een tijdje staren werden het 2 ogen, een hoofd en uiteindelijk een compleet draakachtig wezen dat langzaam uit me TV vloog.

Het klinkt allemaal vrij psycho... en dat was het ook!
Gelukkig was het niet echt eng en heb ik echt kunnen genieten van de visuals. Bij andere tripmiddelen bestaat mijn trip voor 95% uit een dikke, ongemakkelijke mindfuck en zo'n 5% uit visuals, dit is volgens mij de eerste keer dat het anders was :)
Klik om te vergroten...

LSD @ 300mics ging ook wel aardig hard: Vriend die een demon werd met huid dat afbladerde.
Een kaarsrechte splitsing van mijn gezichtsveld, waarbij alles aan de linkerkant levend was en alles rechts morsdood.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wtf :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD haal je niet, het vindt jou.



:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ter illustratie, zijn complete huid ging van spierwit naar de patronen & kleuren van de horens van dit plaatje:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Doe je het dan niet gewoon verkeerd?
Klik om te vergroten...

:P

Neem zelf geen LSD meer omdat ik er HPPD van gekregen heb. Maar dit klinkt wel vrij gestoord man :openmouth: Ben je dan bad gegaan ofzo? :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
:confused: :confused:


waar halen jullie je lsd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, ga ik elke keer zo'n beetje, alleen toen wel heel erg. Daarom doe ik ook geen LSD meer :)
Is ondertussen ook wel bijna 2 jaar geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."