#1
Waarom krijg ik bij jou hetzelfde gevoel als bij mijn zus?
U can't fool a fool and lie to a liar.
U can't fool a fool and lie to a liar.
Angramar Temenos zei:Scharrelboom zei:@ Angramar Temonos;
Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk.
Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn.
Ik ben het er volledig mee eens hoor, het gaat ook te ver. Een memorabele anekdote was dat ze daturathee had gedronken, claimde dat ze in een hexagonaal hel-universum was gekomen waar een process op gang was gekomen waarbij alles, inclusief de dimensies, natuurwetten etc zouden sterven en vergaan tot niets, en ze gedoemd was voor de eeuwigheid in een loop te kijken hoe de realiteit zichzelf vernietigde en alle gevoelens en gedachtes dood zouden gaan (met een enorme nadruk op dood), terwijl ze letterlijk al haar herinneringen voor der ogen zag flitsen, maar ook al de herinneringen van de hele kosmos uit de hoek van bewustzijn van elke levensvorm die ooit in het universum voorkwam. De volgende dag was ze weer nuchter, en was ze doodverdrietig dat die realiteit niet de echte realiteit was en dat het einde van alles meemaken het mooiste was wat ze ooit had gezien.
Fijne vakantie weer! Tot over 4 weekjes (of niet).tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Scharrelboom zei:@ Angramar Temonos;
Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk.
Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn.
Ik ben het er volledig mee eens hoor, het gaat ook te ver. Een memorabele anekdote was dat ze daturathee had gedronken, claimde dat ze in een hexagonaal hel-universum was gekomen waar een process op gang was gekomen waarbij alles, inclusief de dimensies, natuurwetten etc zouden sterven en vergaan tot niets, en ze gedoemd was voor de eeuwigheid in een loop te kijken hoe de realiteit zichzelf vernietigde en alle gevoelens en gedachtes dood zouden gaan (met een enorme nadruk op dood), terwijl ze letterlijk al haar herinneringen voor der ogen zag flitsen, maar ook al de herinneringen van de hele kosmos uit de hoek van bewustzijn van elke levensvorm die ooit in het universum voorkwam. De volgende dag was ze weer nuchter, en was ze doodverdrietig dat die realiteit niet de echte realiteit was en dat het einde van alles meemaken het mooiste was wat ze ooit had gezien.
Oh, ze was dus zeg maar zoals jij nuchter bent.

Chris Pontius zei:
Drientje zei:Waarom krijg ik bij jou hetzelfde gevoel als bij mijn zus?
U can't fool a fool and lie to a liar.
Geen scheiding tussen fantasie en werkelijkheid.Dreuge zei:Drientje zei:Waarom krijg ik bij jou hetzelfde gevoel als bij mijn zus?
U can't fool a fool and lie to a liar.
hier kunnen we dus niks mee he.. vertel eens wat meer over je zus
lolnoob zei:Ik denk dat als je echt een zieke ervaring wilt je dingen moet gaan mixen. Dus LSD + paddo's en dan een cocktail van salvia en dmt oid.
Verder denk ik dat het meer om de hoeveelheid gaat. Als je een kilo paddo's opeet weet je ook niet meer waar je bent volgens mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."