Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshardste hallucinogene middel volgens jullie?

hardste hallucinogene middel volgens jullie?

94 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom krijg ik bij jou hetzelfde gevoel als bij mijn zus?

U can't fool a fool and lie to a liar.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Scharrelboom zei:
@ Angramar Temonos;

Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk :openmouth:.
Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er volledig mee eens hoor, het gaat ook te ver. Een memorabele anekdote was dat ze daturathee had gedronken, claimde dat ze in een hexagonaal hel-universum was gekomen waar een process op gang was gekomen waarbij alles, inclusief de dimensies, natuurwetten etc zouden sterven en vergaan tot niets, en ze gedoemd was voor de eeuwigheid in een loop te kijken hoe de realiteit zichzelf vernietigde en alle gevoelens en gedachtes dood zouden gaan (met een enorme nadruk op dood), terwijl ze letterlijk al haar herinneringen voor der ogen zag flitsen, maar ook al de herinneringen van de hele kosmos uit de hoek van bewustzijn van elke levensvorm die ooit in het universum voorkwam. De volgende dag was ze weer nuchter, en was ze doodverdrietig dat die realiteit niet de echte realiteit was en dat het einde van alles meemaken het mooiste was wat ze ooit had gezien.
Klik om te vergroten...

Oh, ze was dus zeg maar zoals jij nuchter bent.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Scharrelboom zei:
@ Angramar Temonos;

Dat vind ik wel vér gaan in mijn ogen eigenlijk :openmouth:.
Aangezien 't ook nog eens wel gevaarlijke dingen zijn.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er volledig mee eens hoor, het gaat ook te ver. Een memorabele anekdote was dat ze daturathee had gedronken, claimde dat ze in een hexagonaal hel-universum was gekomen waar een process op gang was gekomen waarbij alles, inclusief de dimensies, natuurwetten etc zouden sterven en vergaan tot niets, en ze gedoemd was voor de eeuwigheid in een loop te kijken hoe de realiteit zichzelf vernietigde en alle gevoelens en gedachtes dood zouden gaan (met een enorme nadruk op dood), terwijl ze letterlijk al haar herinneringen voor der ogen zag flitsen, maar ook al de herinneringen van de hele kosmos uit de hoek van bewustzijn van elke levensvorm die ooit in het universum voorkwam. De volgende dag was ze weer nuchter, en was ze doodverdrietig dat die realiteit niet de echte realiteit was en dat het einde van alles meemaken het mooiste was wat ze ooit had gezien.
Klik om te vergroten...

Oh, ze was dus zeg maar zoals jij nuchter bent.
Klik om te vergroten...
Fijne vakantie weer! Tot over 4 weekjes (of niet).
:wave:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
(...)
Klik om te vergroten...
Fijne vakantie weer! Tot over 4 weekjes (of niet).
:wave:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze was nuchter wel redelijk hoe ik nuchter ben toen zij nuchter was, alleen dan een psychopaat en extreem kil. Ik heb der niet persoonlijk meegemaakt onder datura, wel onder PCP, en dan zit ze constant woorden aan elkaar te rijgen die weinig coherent zijn, meestal over een vergaand leeg bevroren universum en hoe mooi dat was.

Verder was ze "normaal".. Alleen antisociale persoonlijkheidsstoornis.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Waarom krijg ik bij jou hetzelfde gevoel als bij mijn zus?

U can't fool a fool and lie to a liar.
Klik om te vergroten...

hier kunnen we dus niks mee he.. vertel eens wat meer over je zus
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
dmt sowieso, al komt een zeer hoge lsd dosis toch erg dicht in de buurt!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
Drientje zei:
Waarom krijg ik bij jou hetzelfde gevoel als bij mijn zus?

U can't fool a fool and lie to a liar.
Klik om te vergroten...

hier kunnen we dus niks mee he.. vertel eens wat meer over je zus
Klik om te vergroten...
Geen scheiding tussen fantasie en werkelijkheid.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eigenlijk alle delirianten, niet alleen datura.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat als je echt een zieke ervaring wilt je dingen moet gaan mixen. Dus LSD + paddo's en dan een cocktail van salvia en dmt oid.

Verder denk ik dat het meer om de hoeveelheid gaat. Als je een kilo paddo's opeet weet je ook niet meer waar je bent volgens mij.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
lolnoob zei:
Ik denk dat als je echt een zieke ervaring wilt je dingen moet gaan mixen. Dus LSD + paddo's en dan een cocktail van salvia en dmt oid.

Verder denk ik dat het meer om de hoeveelheid gaat. Als je een kilo paddo's opeet weet je ook niet meer waar je bent volgens mij.
Klik om te vergroten...

Kilo'tje paddo's lijkt me anders vrij moeilijk om op te eten :mrgreen:
pluggen mischien? :tearsofjoy:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#12
dit:

t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSA. Herbal LSD.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn excuses...
Dansende lettertjes op een scherm zijn niet makkelijk te lezen.. :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
DMT maar sommige ervaringen die ik lees over salvia gaan ook best ver.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."