Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Truffelboy zei: Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan.Uiteindelijk waren de winkels zéééér kleurrijk en was grappig hoe flesjes drinken bestonden in elke soort & maat. Ook was de muziek van de radio in de winkel zeer relaxend ^^. Klik om te vergroten... Haha ja ik snap wat je hiermee bedoelt, heb je ook op de wassmiddelen afdeling gekeken ..? Ik keek me ogen uit en dan heb ik nog niet eens over dat stukje met die jelly beans gesproken :P Klik om te vergroten... jaaah die waspoederafdeling was allemaal zo fluokleuren voor me xD, en er was in een gang een lamp kapot en toen ik daardoor stapte viel dat lichtverschil niet normaal op ben ik een paar keer heen en terug gelopen xD"
"en werkte het verslavend ?"
"hey, ik ben degene die erbij was en het zelf ook heeft genomen ikzelf ondervond er weinig hallucinaties vn ik had gewoon bang van de waterpijp en playboyposter maar lazer hier had ongeveer 2-3h flashe en een half uurtje depresief moment al derest was hij gewoon aan het hallucineren na die 2-3h begon hij te praten en te praten hij zweeg geen seconde en dat heeft 6a7h geduurt"
"ik vind butaangas een zeer leuke drugs om te doen maar ik doe het bijna nooit omdat ik weet hoe schaddelijk het is.."
"wtf belgie is het 16 maar je krijgt ook je pintjes als je 14 bent en weed is illegaal in belgie het is de wwereld op zijn kop"
"wat is eigenlijk de ongezondste drugs die er is ?"
"Mathijs zei: Verschilt van persoon tot persoon denk ik. Met heroine kun je bijvoorbeeld oud worden mits je schone spullen etc. altijd hebt. Coke/speed/datura denk ik dat een van de slechtere drugs is.(In mijn ervaring en van anderen om me heen) En met die JWH series heb ik ook ernstige twijfels over veiligheid. Meth zal ook vast slopend zijn voor je lichaam :P Doe mij maar gewoon me wietje,biertje en me tripje Klik om te vergroten... you'r my body i love the same drugs wat is jwh ?"
"ik weet nog op mijn 10jaar heb ik mijn 1e x zat geweest en op mijn 12e blowde ik voor het eerst maar het echt drinken en uitgaan kwam pas op 14jaar en 2e x dat ik trg blowde 16jaar en sindsdien nog altyd andere drugs sinds deze grote vakantie en ben nu 17 jaar"
"Hallo; ik weet dat het vroeg is maar mijn vriend heeft net veel gedronken hij is in slaap gevallen dan effe wakker geworden om over te geven dan weer gaan slapen en ik krijg hem weer niet wakker nu weten jullie geen goede manier om hem wakker te krijgen? mvg burnevil"
"hehe adk ng nie geleze ^^ ik ben namelijk H."