Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mathijs zei:
Waar ik het zelf ook vergeet......
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Telpeva zei:
oooow!

dus daarom hebben al die hippies rasta :stoned:
Klik om te vergroten...

Ja, ze rollen hun wiet erin, dan knippen ze ze af en dan roken ze ze op. Toe dan. :rockband:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Briefjes over drugs? Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk?
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fresh zei:
Briefjes over drugs? Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Van mensen die mij drugs toestuurde en er dan briefjes met uitleg bij stopte. Vaak ook een persoonlijke boodschap of vriendelijke bericht. Heel gaaf man :)

Kan die briefjes echt waarderen :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Olijfboompje zei:
Fresh zei:
Briefjes over drugs? Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Van mensen die mij drugs toestuurde en er dan briefjes met uitleg bij stopte. Vaak ook een persoonlijke boodschap of vriendelijke bericht. Heel gaaf man :)

Kan die briefjes echt waarderen :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, oke :) Ja, da's leuk! :sunglasses:

Met de spacelijke groeten van...
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ligt er aan wat ik bij heb en hoeveel

mijn wiet of hasj houd ik in mijn broekzak, hardrugs verwijnen in mijn maag of neusals het niet te veel is en anders gooi ik het weg jammer maar dat liever als gepakt worden
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
op een feest in de handtas van iemand die ik niet zo graag heb... gelukkig word je in belgie praktisch nooit gefouilleerd... en thuis, ligt het gewoon open en bloot..
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Olijfboompje zei:
Meestal laat ik het door anderen meenemen, een vriendin deed het altijd voor mij in haar pillenkluis :tearsofjoy:

Ikzelf doe het op de plek waar het bij de jongens het beste terecht kan he :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Idem.

Thuis ligt het in een bakje in een laa
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Onder de onderste harde schijf van mijn computer. Die HD kan je er makkelijk uithalen, omdat het niet zit vastgeschroefd (ideale kast) en dan kan ik mijn stash zo tevoorschijn halen. Wiet enzo verstop ik niet, omdat iedereen het toch al van mij weet.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had een keer een zakje met pillen (voor eigen gebruik)
Maar ik had nog één zakje met 2 pillen voor iemand anders, mocht dat nodig zijn.

Dat ik dat 2e zakje ook had was ik even vergeten. Had het gewoon in mijn jaszak laten zitten met de rits open. Oeps! :flushed:
Gelukkig voelden ze het niet en kwam ik er pas na binnenkomst na de fouillering achter.
Dat was mazzel, anders waarschijnlijk, op dit feest, feest direct voorbij :(
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#12
In een dvdtje in me kast, met oa een stuk of 200 andere films.
stop ik altijd men goods in
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
nergens, mn vriendin weet het. als ik naar een club ga bind ik het om mn lul. werkt altijd. :)
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#14
In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ranko zei:
In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.
Klik om te vergroten...
Wel hoor en al helemaal bij het schoonmaken.

Ik verstop mijn drugs in de vriezer of in de la. Of in de koelkast of gewoon op tafel.
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aalpoepert zei:
Ranko zei:
In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.
Klik om te vergroten...
Wel hoor en al helemaal bij het schoonmaken.
Klik om te vergroten...

Nope, er zat een soort van muur tussen, dus nooit zal er eigenlijk iemand kijken. Hell, mijn condooms en longvloei lagen er nog vanaf mijn 14e. Dus 6 jaar lang heeft er niemand gekeken :P
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon in m'n kledingkast in een t-shirt die ik niet draag.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Naast mijn hoofdkussen en op mijn nachtkastje. Daar leg ik ze dus

snuifbuis zit in een houten doosje met een vogeltje, als ik aan een hendeltje trek komt mijn snuifbuis te voor schijn :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
In mijn nachtkastje en bureau :rockband:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Overal waar er maar plek voor is, die balen wiet gewoon in de schuur, blotters als behang,speed in een emmer naast mijn bed,en van die mdma kristallen heb ik zo'n zoutlamp gemaakt...
:grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."