Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk report nog vraagje.Ik heb het nu ook liggen, en vraag me af als het gebruikt kan worden in combinatie met lsd of paddo's, of gaat dit geheid zorgen voor een badtrip?"
"lovely space zei: Is dat spul nog te krijgen via internet ? anders staak ik mijn zoektocht. Klik om te vergroten... Het is nog te krijgen, alleen moet je wel even een tijdje zoeken en uitkijken dat het geen scam is"
"ik heb het gister met 5x geprobeert in een bong voor de 1e keer, eerdere keren waren het alleen bladeren in een puurpijpje. het was wel direct raak, maar alleen met ogen dicht... ik lag daar op me tapijt en had echt het gevoel dat een soort treintjes me het tapijt in sleepten.. later deed ik me ogen open omdat ik te nieuwsgierig was, maar toen was er niks te zien behalve dat het huis wankelde, of ik al stuk meer gevoel dan vorige keren, gewoon wat meer proberen denk ik dan, hielp bij mij"
"Ik was tijdens een paddo trip, comfortably numb aan het opzetten maar ik vergat wat ik aan het doen was en iets anders doen later nog aantal keer geprobeerd maar lukte maar niet. volgende keer maar in een automatische speelijst gooien."
"In een opengemaakte/lege deobus, werkt perfect wel even wat papier bijstoppen tegen het rammelen etc. alleen jammer als iemand komt en probeert te spuiten"
"Ik heb laatst DMT weten te bemachtigen, en nu ben ik opzoek naar het geschikte pijpje, dus is dit een geschikte of niet? en mischien domme vraag, maar dat as maakt dat uit waar het vandaan komt bijv. Wierook?"
"Toevallig, mijn moeder heeft na het kijken van een documentaire op National Geographic (inside LSD), besloten dat ze met mij, en zussen weleens een paddotrip wilt meemaken. Staat nu geplanned op aanstaande donderdag, ben wel bang dat ik me schuldig ga voelen dat ik haar heb overgehaald... als ik samen met een vriend die het voor eerste keer doe tript, denk ik constant: vindt hij het wel leuk, gaat hij niet bad, waarom heb ik hem hierin gehaald.. Maar ik zie wel hoe het uitpakt"
"Ik heb het met dit elementje gedaan, http://www.magic-mushrooms-shop.com/nl/thermo-mat.html Werkt goed voor mij, mijn kamer heeft nooit een temperatuur boven de 18 graden dus moest deze wel kopen en het bevalt Met deze is het heel simpel, gewoon wat water in de zak laten stromen, wel zorgen dat het niet in de kweekbak stroomt. Dan is het gewoon simpel bak erin, zak dicht, en aan de buitenkant (onderkant) het elementje plakken wat het rond de 23-24 graden houd. wel op 4 blokjes of iets dergelijkszetten dat de warmte wegkan, tenminste lijkt we wel zo veilig als hij 24 uurs aanstaat. Succes"
"Ik heb het zelfde gehad, bij mijn 3e flush. Ik heb toen gewoon onnadenkend de substraat eruitgepakt en de paddos eraf getrokken het substraat is wel doormidden gebroken. Later dacht ik dat ik het nu wel voor mezelf verpest had, maar dat valt mee. Nu 4e flush en al ong 500 gram verse paddo's geoogst. En er groeien er nogsteeds Denk dat als je steriel werkt het wel mee zou vallen."
"Als ik thuis ben, en trip/en of blow, doe ik dat meestal in mijn oude kamer. Beetje chill hoekje voor afgeschermt. Ook een radio en platenspeler, alleen de tv mis ik nog http://img267.imageshack.us/img267/272/img3692f.jpg http://img225.imageshack.us/img225/7060/img3689u.jpg http://img291.imageshack.us/i/img3696p.jpg/ http://img707.imageshack.us/i/img3695dg.jpg/ maar kan me er aardig vermaken"