#1
Deamon zei:Mijn ervaring is dat je met wat meer ruimdenkende mensen prima over drugsgebruik kunt praten, *****: "Dat is verslavenpraat." *****
Ik doe indentiek hetzelfde, als iemand mij vraagt of ik drugs gebruik zeg ik gewoon ja en probeer ze uit te leggen dan alcohol levens kapot maakt waar wiet een leven kan redden...
Closeminded mensen zeggen dan gewoon "dat is verslavingspraat" of "je bent al verblind door uw verslaving".. Dan stop ik meteen met discussieren en verwijs naar mijn alcoholverslaafde vader
Iedereen heeft recht op een mening? Niet als je die mening niet kan ondersteunen met echte argumenten ipv fictieve propaganda uit de jaren 70... dan is het geen mening meer en ben je heel dom bezig... Vergelijk het met mensen die de holocaust ontkennen (is ook een mening maar slaat nergens op).