Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de stichting in rotterdam. Heel lekkere biologisch geteelde cannabis, moet wel 21 zijn om binnen te mogen. Zeer vriendelijke gast achter de balie die je graag helpt met kiezen. Vorige week geweest en 8 verschillende biowietjes en 5 haze soortjes. Ik had kirrewiet genomen en heb er van genoten. Groetjes"
"SmartieAndMe zei: Fool zei: Cannabis is vooral niet zo onschuldig als alle dagelijkse blowers beweren. :P Klik om te vergroten... Het feit dat kennthvds al 10 jaar wietverslaafd is (las ik in een van zijn eerste posts) en toch zo positief over Cannabis blijft, bevestigd dat ook wel Klik om te vergroten... Dat hangt af van hoe je het bekijkt, ik heb een diploma, vaste job, redelijk goede gezondheid en mijn leven is stabieler dan vrienden die nooit geblowed hebben. Wiet is zeker en vast verslavend, zoals tabak, maar Ik heb geen reden tot klagen momenteel"
"Dat gevoel zit gewoon in je hoofd. Je voelt het omdat je je er heel hard op concentreerd. Je zal ff moeten je hoofd clearen voordat je blowd."
"Als het een maand later was dan zal het volgens mij niet aan de cannabis gelegen hebben maar eeder zou ik gaan zoeken in de hele reeks andere drugs die al gebruitk hebt. "Done; Wiet, Hasj, (Dex)Amfetamine, (Herbal) XTC, Tripknollen, N2O, Paddo's, MDA, LSD en MDEA." Van wiet begin je ook niet te hallucineren hoogstens de kleuren worden een beetje scherper en soms misschien zwarte plekjes als je te snel rechtstaat maar daar houd het op hoor vriend."
"en was het lekker spul?"
"ik rook een jaar of 10 dagelijks 2 a 3 gram. Ik word wel nog steeds stoned maar ik rook puur en minimum 0.5 gr in mijn joint. Als ik 3 joints gerookt heb ik een periode van een uurtje of 3 ben ik echt stoned maar als ik er 1 of 2 gerookt heb dan voel ik mij eigelijk wel nog ok. Als ik met mensen rook dan vragen ze mij of ik wel wiet in mijn joits draai omdat ik er niet stoned uitzie.. tot als ze eens proeven Dusja tolerantie is er zeker en vast (ik las dan ook geen "rook pauzes" in)."
"Deamon zei: Mijn ervaring is dat je met wat meer ruimdenkende mensen prima over drugsgebruik kunt praten, *****: "Dat is verslavenpraat." ***** Klik om te vergroten... Ik doe indentiek hetzelfde, als iemand mij vraagt of ik drugs gebruik zeg ik gewoon ja en probeer ze uit te leggen dan alcohol levens kapot maakt waar wiet een leven kan redden... Closeminded mensen zeggen dan gewoon "dat is verslavingspraat" of "je bent al verblind door uw verslaving".. Dan stop ik meteen met discussieren en verwijs naar mijn alcoholverslaafde vader Iedereen heeft recht op een mening? Niet als je die mening niet kan ondersteunen met echte argumenten ipv fictieve propaganda uit de jaren 70... dan is het geen mening meer en ben je heel dom bezig... Vergelijk het met mensen die de holocaust ontkennen (is ook een mening maar slaat nergens op)."
"ZERO- zei: kennethvds zei: Ik doe indentiek hetzelfde, als iemand mij vraagt of ik drugs gebruik zeg ik gewoon ja en probeer ze uit te leggen dan alcohol levens kapot maakt waar wiet een leven kan redden... Klik om te vergroten... Nouja, wiet is gelinkt aan het ontwikkelen van psychoses dus om nou te beweren dat dat heel veel beter is.. Drugs blijven drugs. Met voor- en nadelen. Klik om te vergroten... Ohja? Kan je mij eens een studie(bron) tonen die aanwijst dat wiet psychoses ontwikkelt? Dit is totaal niet waar. Mensen die alreeds psychische problemen hebben die roken best geen wiet omdat die mensen kans maken om in een psychose terecht te komen BRON: http://www.druglijn.be/drugs-abc/cannab ... chose.aspx nog nooit van delirium tremens gehoord? Als je de nadelen en risicos van alcohol op lange termijn wil kennen dan lees je dit best eens: http://www.druglijn.be/drugs-abc/alcohol/risicos.aspx Ga eens langs in een afkick centrum (eerder psyciatrie) voor alcohol verslaafden of ga in de week eens naar een kroeg, na 10 uur s avonds."
"In die tekst staat dat mensen met een achtergrond ivm psychische problemen door het gebruik van cannabis een psychose kunnen triggeren. Niet dat de cannabis die psychose veroorzaakt en veel van die studies zijn uitgevoerd met een zeer kleine doelgroep en zonder de nodige informatie BVB hoeveel gram wiet de gebruikers roken, welke soort, THC %, biologisch of chemisch gekweekt etc... te nemen met een korel zout imo. voorbeeld van de meest recente studie uit London: http://www.thelancet.com/pb/assets/raw/ ... 0Forti.pdf Alcohol daarintegen is reeds uitgebreid onderzocht door verschillende partijen en de gevolgen zijn duidelijk = dodelijk indien niet met mate"
"Beetje met het verkeerde been uit bed gestapt zeker? Ik zeg echt nergens dat wiet geen enkel risico meebrengt en onschuldig is, ik ondersteun alles met bronnen en sta open voor de mening van anderen (dit heet een gesprek voeren). Ik was akkoord met ZERO zijn laatste post wat dat vatte ons gesprek mooi samen. En dat ik steeds alcohol aanhaal is omdat Alcohol de meest gebruikte harddrugs is en ik ervaring heb met alcohol verslaafden (niet verslaving) Het spijt me zeer dat ik je frustreer met mijn 5 posts in verschillende topics in het COFFEESHOP forum."