Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk verslag. Ben van plan om het morgen te proberen met 10 gram truffels. Ben heel erg benieuwd."
"Hallo. Ik ben helaas niet de beste schrijver toch ga ik mijn best doen met mijn eerste speed ervaring. Ik heb in mijn leven een paar keer gesnoven, En ik vond het allemaal niks. Coke gaf mij een onrustig gevoel, Kanna gaf mij een kriebel neus zonder effect. Dus ik was erg nieuwsgierig hoe dit zou gaan bevallen. Nadat ik in de stad enkele grammen speed (pasta) had gekocht zat ik in mijn auto en legde alvast 1/2 gram op een kartonnetje neer om alvast te drogen en er een fijn poeder van te maken, Gelijk mijn grootste fout want wat een klere spul, Al snel zat het aan mijn handen en van mijn handen ging het op mijn bekleding op mijn stuur eigenlijk op elke plek in mijn auto zie je wel wat speed spikkels. Hmm misschien toch iets te enthousiast begonnen. Toen ik na een klein uurtje weer thuis kwam reed ik naar de parkeerplaats achter mijn huis, Mijn ouders zouden niet thuis zijn en laat thuis komen. Dus ik hoefde mij geen zorgen te maken over hoe ik me zou gedragen. De speed was ondertussen mooi gedroogd en ik legde een klein lijntje klaar. Ik pakte een Amerikaanse dollar biljet dat ik in mijn portemonnee had zitten en rolde deze op tot een buisje. Ik snoof het op en de smaak en het branderige gevoel viel mij mee, Ik wachtte nog even in mijn auto tot het branderige gevoel uit mijn neus was. Het is altijd zo vervelend als er een stukje speed (of een andere drugs) vanuit je neus in je mond komt want die smaak is altijd zo smerig. Nadat ik wat had gedronken liep ik naar huis. Ik voelde me iets scherper en iets drukker worden. Thuis aangekomen zag ik meteen een probleem. Wacht eens?.. is dat? is dat de auto van mijn ouders. Kutzooi ze zouden toch weg zijn. Gespannen liep ik naar binnen en ja hoor mijn ouders waren druk bezig met de woonkamer (wij zitten in een verbouwing) en ze riepen gelijk, Goed dat je thuis bent we hebben je hulp hard nodig. Ik schrok hier wel van maar een slecht excuus zat er helaas niet in. Mijn moeder keek mij aan en zei, Jeetje gaat het wel? je bent helemaal bezweet. Uuuh ja het was nogal warm in de auto zei ik. Ik liep even naar boven om een ander shirt aan te doen, Van de spanning had ik enorme zweetvlekken onder mijn oksels gekregen. Ik keek in de spiegel en ik zag er gelukkig normaal uit. Terug beneden moest ik even met mijn vader wat zware dingen sjouwen en wat dingetjes installeren. Maar had ik er een probleem mee? Eigenlijk niet het ging mij allemaal zo makkelijk af. Na ongeveer 45 min gingen mijn ouders weg en zou ik de rest van de dag alleen zijn. Ik liep naar mijn kamer om nog een lijntje bij te nemen. Vervolgens pakte ik mijn koptelefoon en ging ik de tuin in. Ik voelde mij erg relaxed. Alles zat gewoon iets losser en muziek klonk erg lekker. Kon mij ook erg goed meeleven in de muziek. Het was misschien niet zo overweldigend als ik had gehoopt maar toch wel erg lekker Na een klein uurtje nam ik de laatste mini lijn. Na nog even gechilled te hebben met heerlijke muziek op werd het ondertussen wat later. Ik liep naar boven en zag dat mijn kaken wat strakker stonden en mijn pupillen even groot waren als ze zouden zijn van de mdma. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk iets te veel had gepakt. Hoewel ik dacht dat ik niet zo heel veel had gepakt sloeg het best hard in. Ik kreeg een beetje kriebels in mijn hoofd en lichaam wat ik niet onprettig vond. Ik stond misschien wat strak maar voelde mij wel fijn, Had wel energie maar minder dan ik verwacht had. Opeens had ik wel enorm veel zin om mijn kamer op te ruimen. Ik ging aan de slag en binnen 30minuten zag alles er helemaal strak uit. Ik vond het eigenlijk wel leuk zelfs om op te ruimen (Wat ik anders totaal niet heb) Het was ondertussen een uurtje of 21:00 En ik besloot in bad te gaan. Meestal als ik nog waus ben of stoned en ik ga in bad blijf ik er vrij kort in omdat ik me snel verveel, Maar damn wat voelde dit chill zeg. Ik heb denk ik 2 uur in bad gezeten vond het heerlijk. 23:00 besloot ik naar bed te gaan en filmpjes van defqon terug te kijken. Ik kreeg een klein beetje een xtc gevoel natuurlijk niet zo euforie's maar wel lekker veel energie ook op gewoon een beeldscherm leken de lampjes wat mooier dan dat ze zouden zijn zonder drugs. Ook merkte ik dat ik heel licht moest hallucineren (Dat heb ik al heel snel met xtc/4fmp) niks heftigs ofzo gewoon dat gevoel dat alles een beetje ademt. Toen kreeg ik een vervelend smsje, Mijn baasin vroeg of ik morgen wilden werken. Ik weet dat ik weinig keus had en heb ja gezegd. Hier baalde ik flink van want ik wist dat slapen onmogelijk was. Misschien door het smsje misschien omdat het al laat was leek het effect langzaam af te zakken. Na een lange plafon dienst en geen oog dicht gedaan te hebben ging mijn wekker. Als er een lamp aanstond waren mijn ogen normaal maar als er niet zo veel licht was sprongen mijn ogen gelijk weer open tot 2 zwarte gaten. Ik voelde me (buiten het slaap/honger gebrek) best wel goed. Voordat ik wegging nam ik een smoothie en een paar vitamine pilletjes. Een boterham kreeg ik helaas amper weg. Ook overdag opzich wel lekker gewerkt tuurlijk voel je je niet helemaal lekker maar het was te doen. Ik merkte alleen wel toen ik thuis was en ik ging in het donker staan dat mijn oogjes weer groot werden (ruim 24uur later) Ik heb dit ook vaak met xtc en 4fmp had zelfs dat iemand 2 dagen nadat ik drugs had gebruikt nog zei tegen mij jeetje wat zijn jou ogen groot (dit was ook savonds) Ookal heb ik niet zo overdreven veel gepakt. Conclusie. Ik vond het wel lekker zeker voor herhaling vatbaar maar ik zou het de volgende keer toch graag op een feestje willen proberen ipv een thuis setting. Ook vind ik het vervelend dat er bijna geen poeder in omloop is alleen dat natte spul."
"Ik vond het niet heel vervelend hoor dat mijn ouders er de eerste 30 minuten bij waren. Ik had het natuurlijk liever niet maar ik kon gewoon lekker meehelpen en voelde me goed. Van mijn werk is wel vervelend maar ik wist al dat de kater minder erg zou zijn dan van xtc. En nu heb ik best vaak gewerkt met een xtc kater (wat echt verschrikkelijk is) maar als ik dat al overleefd had dan zou het bij speed ook wel lukken. Ovgrens is dat niet vaak de bedoeling maar ik heb wel onregelmatig werk soms krijg ik 1 uur van te voren te horen dat ik moet werken. Maar helaas het is even niet anders. Maar dat is wel een klein nadeeltje voor speed voor mij ik hecht veel waarde aan mijn slaap, Als ik een lagere dosis xtc gebruik kan ik daarna nog slapen maar met speed of 4-fmp blijf ik gewoon klaar wakker. Met 4fmp zelfs een keer gehad dat ik 2 nachten niet kon slapen ik was die laatste dag zo ontzettend depriesief dat mijn gezicht maar 1 rechte blik vooruit kon staren en wat iemand ook tegen mij zei (leuk of niet) mijn emotie verandere niet. Daarom denk ik ook dat ik speed niet heel veel vaker ga doen. Gewoon omdat ik het niet waard vind om 2/3 dagen bij te moeten komen van een trip van een paar uur. Ookal is de trip wel een aanradertje."
"gisteren toevallig het zelfde meegemaakt (gek genoeg ook precies om 19:45) Had eerst 5 gram mexicans truffles op. Maar omdat ik de smaak zo ontzettend vies vond besloten om de andere 5 gram in vers gepreste citroen sap te weken voor 20 min (de truffels uiteraad versneden) opgedronken 1 uur gewacht en ook geen effect. Pupillen misschien net iets groter dan normaal maar meer niet."
"HoneyC zei: roll-up zei: gisteren toevallig het zelfde meegemaakt (gek genoeg ook precies om 19:45) Had eerst 5 gram mexicans truffles op. Maar omdat ik de smaak zo ontzettend vies vond besloten om de andere 5 gram in vers gepreste citroen sap te weken voor 20 min (de truffels uiteraad versneden) opgedronken 1 uur gewacht en ook geen effect. Pupillen misschien net iets groter dan normaal maar meer niet. Klik om te vergroten... Haha toevallig joh. Maar wat raar joh dat het bij jou ook geen effect had. Wel kut als je je helemaal eropt verheugt en dan niets (leuks) ervan voelt. Klik om te vergroten... Had ik dus ook. Lang uitgekeken dan is het eindelijk zo ver en dan lig je 2 uur later terleurgesteld in je bed"
"Heerlijk verslag zeg krijg gelijk zelf zin in de feest snoepjes."
"Heb ze ook in huis gehaald. Ben erg benieuwd maar klinkt wel erg vet."
"Trip report. Setting : Alleen thuis lekker op mijn slaap kamer met o.a filmpjes van tommorland en defqon. Eergister heb ik weer eens xtc genomen. Blauwe defqon's had ik weten te bemachtigen. Ik had ze eigelijk bewaard voor een feestje op zaterdag maar aangezien er vrienden meegingen die anti drugs zijn had ik besloten om ze op vrijdag nacht te nemen gewoon thuis op bed. Ik heb dat vaker gedaan en veel mensen vinden dat geen leuke setting maar ik vermaak me altijd wel. Vind het wel lekker om in een vertouwde omgeving te zijn. Rond 19:00 nam ik een halve Defqon. De tijd tikte langzaam weg en had nog geen 'xtc' gevoel. Rond 20:15 werd ik het wachten een beetje zat en nam ik nog een halfje. Ik had me eigelijk niet aan de 2/3 maanden regel gehouden en dacht dat ik niks voelde omdat mijn tollorantie te hoog was. Rond 20:45 voelde ik de eerste effecten. Ik begon er lekker in te zitten En ik weet dat het ongelovelijk onverstandig is om dan nog bij te pakken maar ik gooide nog een halve achter mijn kiezen. Rond 22:00 verandere mijn high heel erg. Ik kreeg een beetje een truffel gevoel. Ik heb een americanse flag op mijn kamer hangen en die bewoog alsof hij ik de wind hing. Ook mijn lamp leek te ademen. Vanaf dit moment ging het ongelovelijk fout. Ik heb black outs gehad waarbij ik niks kon herinderen. Er zijn meerdere pillen in mijn slaap kamer verdwenen (ik weet nog steeds niet of ik die geslikt heb of weg gegooit heb die avond). Ik begon ook stevig te hallucineren. Het begon met mensen die in mijn kamer liepen en gingen zitten op mijn bank. Van gezinnetjes uit de jaren 50 tot personen die er 'belangerijk' uitzagen. Sommige verminkt. Ze zaten gewoon op mijn bank en keken naar mij. Ik heb geprobeert contact te leggen met een 'persoon' maar ik kreeg geen antwoorden. Het zag er allemaal zo ongelovelijk echt uit. Rond 23:00 was het hallucineren op zijn hoogst. Ik weet het niet precies meer maar er waren 'apperaten' die naar mij toe kwamen. En mij probeerde te pakken/onderzoeken. Vervolgens is IT (van de horror film) uit mijn muur geklommen en heeft mij van een afstand 'bedreigt' alsof hij probeerde duidelijk te maken dat ik naar hem moest komen. Dit alles heeft geduurt tot 6 uur sochtends. Toen viel ik eindelijk in slaap tot 6:30. Na een half uur geslapen te hebben waren de heftige hallucinaties weg. Maar dat alles nog 'ademde' zoals truffels had ik nog wel. Dit duurde tot 11 uur smiddags. Mijn pupillen waren toen ook nog behoorlijk groot. Pas op mijn werk rond 18:00 was ik uitgetript. Ik voelde me op geen enkel moment in mijn trip 'bedreigt' wel ben ik nu een beetje angstig om te slapen. De beelden haal ik dan voor me en al gauw ben ik bang. Heb van vrijdag op zaterdag (trip avond) 30 min geslapen. En van zaterdag op zondag heb ik helemaal niet geslapen. Ik weet dat het ontzettend onverstandig is/was om meerdere pillen tegelijk te slikken en al helemaal binnen de 2/3 maanden regel. Ik wil voor de zekerheid de pillen nog testen want dit was gewoon verschrikelijk bizar."
"Nou ja geen 24. Mijn pupillen waren groot van 20:00 tot 11:00 uur sochtends. Wat ik wel overdreven lang vind. Ik kan eigelijk niet 1 drug bedenken die je zo lang onder invloed houd. Na 11:00 waren mijn ogen normaal en de grootste trip effecten weg alleen als ik ergens heel diep op ging focusen bewoon alles weer. Ik ga deze week naar een testcentrum voor de zekerheid."
"Ik heb geen personelijke klachten (tot nu toe). Ik heb ook wel evaring met verschillende soorten drugs ook xtc. Tijdens mijn trip was ik niet zo bang voor alles wat ik zag. Maar nu lig ik in mijn bed toch wel een beetje angstig van de herinderingen. Ik zou het eigelijk ook niet echt een bad trip noemen want ik voelde mij wel relaxed. Wat ik zelf eigelijk denk is nadat ik die 2de pil opgesnoept had (geen idee waarom ik dat eigelijk deed) heb ik een soort black out gehad want ik heb een paaf dingen gedaan die ik een dag later niet kon herinderen (smsjes/er waren in totaal 7 pillen weg waarvan ik me afvraag of ik die ben kwijt geraakt of heb geslikt). Al zou ik 7 pillen hebben geslikt (kan het me eigelijk niet voorstellen want zo dom ben ik niet om het te doen) dan zou ik dus 7x 200 mg mdma in mijn lichaam hebben gehad. Het kutte is dat ik er gewoon niks meer van weet. Maar dat zou wel een goede verklaring hebben gehad voor de bizare dingen die ik zag. En mocht ik ze hebben weggegooit/kwijtgeraakt zijn dan denk ik toch dat het aan de setting lag. 1 ik hield me niet aan de 2-3 maanden (dit was iets meer dan 3 weken) Dus the love feelin die ik eigelijk zocht had ik toch niet gekregen. Plus ik zat alleen in een donkere slaap kamer."