#1
Nee hoor, wilde precies die post citeren. Niet omdat ik het niet met je eens ben, maar omdat bewoording als per "definitie verstandig" ook een zekere mate van oordeel in zich heeft. Iets heel zwart wit zeggen is al snel bevooroordeeld aangezien veel dingen in het leven zo genuanceerd liggen dat het in werkelijkheid nooit zo zwart wit gesteld kan worden.
En inderdaad je eerdere post over religieuzen die andere willen bekeren heeft ook bepaalde aannames en dus vooroordelen in zich, maar dat neemt niet weg dat het wel een goed voorbeeld is aangezien iedereen wel direct snapt wat je bedoelt.
En inderdaad je eerdere post over religieuzen die andere willen bekeren heeft ook bepaalde aannames en dus vooroordelen in zich, maar dat neemt niet weg dat het wel een goed voorbeeld is aangezien iedereen wel direct snapt wat je bedoelt.
Dit is ook precies mijn mening, wees je bewust van je eigen tekortkomingen en luister naar wat een ander te zeggen heeft. Sommige mensen zien het als een zwakte als ze dan uiteindelijk hun mening moeten bijstellen naar die van iemand anders, maar ik vind het juist een kracht als je dat kunt.ooscaar zei:Het ligt er aan wat je daar vervolgens mee doet natuurlijk. Het is erg belangrijk om altijd open te blijven staan voor andere mening plus een gezonde hoeveelheid zelfreflectie.