#1
Ik heb zelf ruim 6 jaar dagelijks geblowd en in die periode met goed gevolg een universitaire opleiding afgerond en een goede baan gevonden. In zoverre kun je prima blijven functioneren met een cannabis verslaving. Wat ik wel merkte naar verloop van tijd Is dat ik mijn school en werk verplichtingen volbracht, maar privé in mijn vrije tijd stond alles in het teken van blowen. Hierdoor heb ik privé best een hoop dingen laten liggen wat ik later zat was. Als jij er tevreden mee bent moet je er ook gewoon lekker mee doorgaan toch. Ik zelf werd uiteindelijk niet gelukkig van dagelijks blowen.kennethvds zei:SmartieAndMe zei:Het feit dat kennthvds al 10 jaar wietverslaafd is (las ik in een van zijn eerste posts) en toch zo positief over Cannabis blijft, bevestigd dat ook welFool zei:Cannabis is vooral niet zo onschuldig als alle dagelijkse blowers beweren. :P![]()
Dat hangt af van hoe je het bekijkt, ik heb een diploma, vaste job, redelijk goede gezondheid en mijn leven is stabieler dan vrienden die nooit geblowed hebben.
Wiet is zeker en vast verslavend, zoals tabak, maar Ik heb geen reden tot klagen momenteel![]()
![]()
, bovendien zijn het inderdaad altijd dezelfde argumenten:
Mijn tijd niet waard om ze te overtuigen :P