Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
194 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
ik vind het junkengedrag om je gebruik helemaal te plannen, overal rekening mee te houden en meer dan een week van te voren je drugs al te laten testen
Klik om te vergroten...

Ik laat nooit me zooi testen wacht wel tot het begint te werken, zie vanzelf wel of het goed is... We come and we go, all of us! Als ik geld bij elkaar kan sprokkellen ga ik zooi halen en dan is het dezelfde dag nog op of het moet ghb zijn 120ml op 1 dagh is een beetje te veel van het goede.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een half grammetje MDMA op de grond gooien en pep weggeven en te lui zijn om het terug te halen.

Not that I care, dat grammetje was toch al voor weg te geven & de andere helft heb ik verdeeld in drie bommetjes en daar is iedereen toch lekker hard op gegaan dus :tearsofjoy:

+ het derde bommetje geruild metn mooi meisje voorn tripje
:hearteyes:

Eigenlijk niet zo'n blunder dus; maar toch
S
SterckxLid
01-01-2024, 00:00
#3
vorig weekend ik en 2 mate van mij hadden samen 30 roze diamandjes gekocht (ieders 10 voor hele weekend door te gaan) we begonnen vrijdag rond de avond van 7-8uur met 1 ste te nemen en omt uur - 2uur staken we halfe bij alles ging goed rond 7-8uur smorgen zijn we naar mijn thuis gegaan om te slapen volgende dag (geslapen tot 4-5uur) werden we wakker goed gegeten en toen weer op sta was namelijk een feestje aan de gang int dorp tot smorgens dus voor we vertrokken nog een xtc pilletje geslikt en er tegen aan gegaan we kwamen een goed vriendin tegen die juist voor 50euro wiet had gekocht xtc + joint komt zwaarder en beter op vind ik dus wij allemaal zitte smoren en dan naar feest gegaan waar mijn meisje zat die ik normaal had belooft om te minderen met xtc das zat ik al te stressen want ze stuurde dat ik naar haar wou komen maar ik zo strak en knetteren met men tandjes vond niet zo grappig dus ben ik naar haar gegaan en vroeg wat er was want ik was nogal actief toen met een leuk smoesje zij ik ja heb relatine liggen snuiven en zij van aaa oke daar heb ik thuis dozen van dus was niet zo een grote blunder (: paar uur later moest ze nar huis (ik natuurlijk naar huis gebracht ^^) en voor de rest van de avond men gevoel liggen verlengen en veel cola en energie dranken gedronken
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Way to go dude. 10 pillen op een weekend.

Ik spreek je over 10 jaar nog eens als je zo door gaat.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sterckx zei:
vorig weekend ik en 2 mate van mij hadden samen 30 roze diamandjes gekocht (ieders 10 voor hele weekend door te gaan) we begonnen vrijdag rond de avond van 7-8uur met 1 ste te nemen en omt uur - 2uur staken we halfe bij alles ging goed rond 7-8uur smorgen zijn we naar mijn thuis gegaan om te slapen volgende dag (geslapen tot 4-5uur) werden we wakker goed gegeten en toen weer op sta was namelijk een feestje aan de gang int dorp tot smorgens dus voor we vertrokken nog een xtc pilletje geslikt en er tegen aan gegaan we kwamen een goed vriendin tegen die juist voor 50euro wiet had gekocht xtc + joint komt zwaarder en beter op vind ik dus wij allemaal zitte smoren en dan naar feest gegaan waar mijn meisje zat die ik normaal had belooft om te minderen met xtc das zat ik al te stressen want ze stuurde dat ik naar haar wou komen maar ik zo strak en knetteren met men tandjes vond niet zo grappig dus ben ik naar haar gegaan en vroeg wat er was want ik was nogal actief toen met een leuk smoesje zij ik ja heb relatine liggen snuiven en zij van aaa oke daar heb ik thuis dozen van dus was niet zo een grote blunder (: paar uur later moest ze nar huis (ik natuurlijk naar huis gebracht ^^) en voor de rest van de avond men gevoel liggen verlengen en veel cola en energie dranken gedronken
Klik om te vergroten...

Jongeren.. -1 :rolleyes:

Drientje zei:
Way to go dude. 10 pillen op een weekend.

Ik spreek je over 10 jaar nog eens als je zo door gaat.
Klik om te vergroten...

Drientje. +1 :wink:
S
SterckxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Way to go dude. 10 pillen op een weekend.

Ik spreek je over 10 jaar nog eens als je zo door gaat.
Klik om te vergroten...

het is niet dat ik het elke weekend doe...

ken men maten ook na een lange tijd "nuchter" vliegen we der is goed in tegen het weekend en das ook alleen een keer (niet elk weekend)

man man

grenzen aftasten en limieten leren kennen ken je het?
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik en nog iemand..zaten in de auto.
toen op de lsd, wilden ergens naartoe rijden voordat de trip begon, onderweg kwamen we nog iemand tegen, hij ging mee..
ik met me stomme kop zeg tegen hem: wil je ook eentje? ja zegtie en jij dan? ik zeg: ja ik heb er nog twee..dus ik mik die tweede in me mond (zonder dat ik het doorhad, dat ik er al eentje op had) ->> blijkbaar begon ie al te werken...

tot op de dag van vandaag..
weet niet hoe de nacht is verlopen...


aanrader: trip altijd met goeie bekenden/vrienden..hahaha

wist dat toen ookwel,
maarjah,
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Was in de stad teveel bier op ging ergens tegen een lantaarnpaal pissen terwijl ik bier dronk. Iemand op de straat toeterde, blijkt het mn duits docent te zijn -.-.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen blunder maar wel een spannend moment:

Met drie vrienden onder invloed van MDMA even een stukje gaan wandelen in het bos. Een kennis van ons belt en vraagt of we een joint willen roken op een afgesproken plek. Dus wij staan te wachten aan de rand van dat bos en hij komt aangereden, gaan rustig een joint draaien. Komt er opeens politie aan. De pillen slaan inmiddels goed in en we proberen zo rustig mogelijk te doen. De politie stapt uit de auto en vraagt: "Wat zijn jullie aan het doen jongens"? "Oh niks, we hadden hier met elkaar afgesproken", terwijl we onze kaken en ogen niet in bedwang kunnen houden. En toen zeiden ze gelukkig: "Ok, dan is het goed, prettige avond nog".
Phiew, maar goed dat het al donker was en ze onze gezichten niet goed konden bekijken.... :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat willen ze doen dan als ze het wisten?
Onder invloed zijn is niet tegen de wet, enkel productie, handel en bezit.

Of hadden jullie nog pillen bij jullie? Dan is het wel een spannend momentje. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat... :confused: :openmouth:

Maar wat ik me herinner was prachtig
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
endor zei:
Hightimesz zei:
Drientje zei:
Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
wtf ?
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook.
Klik om te vergroten...

In Nederland heet dat vloe(i). De zgn. lange blaadjes zijn echt Vlaams geloof ik :P

In België is GHB dan weer vloei, haha.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Heet GHB in BE vloei??? leg uit......
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#14
Fidge zei:
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Heet GHB in BE vloei??? leg uit......
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt vloei van vloeibare denk ik
In vlaanderen noemen we ghb wel eens vloeibare of liquide, maar vloei heb ik nog nooit gehoord.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fidge zei:
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Klik om te vergroten...

Jaaaa, nog nooit gezien in NL die dingen :P :grin:

Liquide had ik nog nooit gehoord, maar vloeibare XTC is gewoon een andere naam. Ergo, vloeibare XTC -> vloeibare -> vloei :P
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ow ja, GHB is vloeibaar, ghehe ik kon de associatie met blaadjes en GHB niet vinden.

Die vloei (rijstevloei) wordt hier volgens mij toch veel gebruikt. Het voordeel is dat de joint niet verder brandt als je er niet van rookt. Ik vind het er net zo vies uitzien als dat het smaakt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha dat was sarcasme van mij natuurlijk.. :P Bedoelde uiteraard niet dat er in België wel lange vloei is en in NL niet, gewoon dat het woord "blaadjes" vlaams is. Maar ja, blaadjes gaan eigenlijk altijd samen met lang hier want ik rook enkel filters :grin:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Haha dat was sarcasme van mij natuurlijk.. :P Bedoelde uiteraard niet dat er in België wel lange vloei is en in NL niet, gewoon dat het woord "blaadjes" vlaams is. Maar ja, blaadjes gaan eigenlijk altijd samen met lang hier want ik rook enkel filters :grin:
Klik om te vergroten...

Ik verbaas me nergens over vandaar dat je sarcasme even langs me heen ging.
In Duitsland noemen ze het ook blaadjes (blätchen) en doen de plakrand aan de verkeerde kant.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kijk niet zo snel ergens raar van op, vandaar dat je sarcasme even langs me heen ging.
In Duitsland noemen ze vloei ook blaadjes (blätchen) en doe nde plakrand ook nog eens aan de verkeerde kant....
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mathijs zei:
40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat... :confused: :openmouth:

Maar wat ik me herinner was prachtig
Klik om te vergroten...

Wajooh :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

40mg 2C-P geplugd? Dat is echt een ziekelijk te hoge dosis man. Ik had 10mg in een capsule geslikt en ging 12 a 16 uur kei en kei hard...

Maar 40 mg en dan nog pluggen ook?

Dat moet echt flink fout gegaan zijn ja?

Hoe liep het uiteindelijk af?

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4243444546...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."