Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
193 weergaven
18-5-2026
g
ghoostLid
01-01-2024, 00:00
#1
Normaal ben ik iemand die alleen maar leest maar niet post, maar deze blunder moet ik toch echt even kwijt.

vorig jaar op een free outdoor festival dachten we wat vita's gekocht te hebben van een gozer aldaar. Vol verwachting en blind van vertrouwen maar een klein rood pilletje naar binnen gewerkt. er stond trouwens een mikey mouse op.
Na een uur voelde ik en een maat van mij nog niks dus hebben we er allebei nog 1,5 genomen.

Dit was tevens mijn eerste ervaring met XTC / vita's (dacht ik) en ik dacht wel dat ik deze kleine rakkers aankon.

Om een heel lang en vervelend verhaal wat korter te maken: het bleek 2-cb te zijn...

Ik was compleet de weg kwijt en enorm angstig. echt verschrikkelijk. de tijd ging echt ongelofelijk langzaam en ik wist compleet niet meer waar ik was. mijn maat dacht dat hij in Denemarken was hoorde ik de volgende dag haha. Hij heeft zich er wel op vermaakt, maar ik dus niet!!! Nee dit hoeft voor mij echt nooit weer. alles vervormde zich met een enorm chemisch gevoel op de achtergrond. tevens had ik een erg drukkend gevoel in m'n hoofd.

Ik persoonlijk begrijp niet dat mensen gelukkig worden van 2-cb, maar ieder zijn ding gelukkig.

Nee dit is een van de grootste blunders die je maar kan maken met drugs denk ik... daarom mensen, research voor je iets inneemt! :rock:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is wel klote.
Beter vooraf kopen en testen dus.

Maar 2C-B kan wel leuk zijn, mits goed gedoseerd.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blunder 1:

Ik stam nog uit de gulden tijd en toen waren pilletjes nog wel iets duurder dan nu. Stond in de wc, pilletje naar binnen gooien, slokje bier er achteraan en BLEEEEEEEEEAAARGGG. Kotste ik hem uit in de wc waar ik hem in het water met kots zie oplossen :confused:

Blunder 2: Portier een euro wil geven en die uit m'm portemonee pakken en de portier die het zakje met pillen in m'n portemonee ziet zitten. Hij gaf een knipoog.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#4
kdenk dt zaterdag toch eentje voor mij is hoor..

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
TRAVOLTA zei:
kdenk dt zaterdag toch eentje voor mij is hoor..

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je gedronken dan ? En wat zijn twee kleine pinkjes voor jou ?
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
TRAVOLTA zei:
kdenk dt zaterdag toch eentje voor mij is hoor..

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je gedronken dan ? En wat zijn twee kleine pinkjes voor jou ?
Klik om te vergroten...

exacte hoeveelheid zou ik eerlijkgezegd niet meer weten, toen ik pakte was ik al behoorlijk dronken. en 2 kleine pinkjes zijn ook echt klein bij mij. op een festival pakte ik 5x da t" kleine pinkje " en had mezelf nog goed onder controle (Zelfde dealer). dus waarschijnlijk was de combinatie met de alcohol gewoon erg slecht (had mdma nog nooit met alcohol samen gehad).

ben er trouwens zeker niet trots op en ben overal al mijn excuses gaan aanbieden.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
TRAVOLTA zei:
exacte hoeveelheid zou ik eerlijkgezegd niet meer weten, toen ik pakte was ik al behoorlijk dronken. en 2 kleine pinkjes zijn ook echt klein bij mij. op een festival pakte ik 5x da t" kleine pinkje " en had mezelf nog goed onder controle (Zelfde dealer). dus waarschijnlijk was de combinatie met de alcohol gewoon erg slecht (had mdma nog nooit met alcohol samen gehad).
Klik om te vergroten...

Dan gaat het waarschijnlijk aan de alcohol hebben gelegen, je moet dan wel al heel wat gezopen hebben. :P

ben er trouwens zeker niet trots op en ben overal al mijn excuses gaan aanbieden.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik begrijpen. :)

Die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, zelfs bij de beste. Als je er maar van leert. :wink:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#8
het was inderdaad flink wat. heb er wel van geleerd om dat spul echt niet op een doorsnee stap avond te nemen. fijn bewaren tot i love techno dus en al helemaal niet in mijn portemonnee (om niet in de verleiding te kunnen komen ) :) en daarna weer netjes minstens 3 maanden wachten.

nu ga ik lekker bijslapen! x
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet mijn blunder, maar die van een oud maatje van me. (Jeff) Ik moet dit even kwijt hier

Hij inhaleerde soms butaangas/aanstekergas. Dom, fucking dom, een gewaarschuwd man telt voor twee. Twee, twee bussen op 1 avond. Komtie
Deze keer deed hij het op zijn kamer. Z'n ouders waren beneden, en z'n zusje in de kamer naast hem.
In de waas van het gas stapt hij naar zijn zusje en fluistert dat er inbrekers zijn (waarschijnlijk hoorde hij zijn ouders in de woonkamer) Zusje gaat naar beneden, en zegt tegen haar ouders dat Jeff gek doet. Op dat moment komt Jeff de trap afgestommeld, de laatste 4 treden valt hij naar beneden en krijgt gelijk een hartstilstand. De buurman heeft hem gereanimeerd. In de ambulance heeft hij weer 2 hartstilstanden gehad. Na weer gereanimeerd te zijn raakte hij in coma. Het was maar de vraag of hij het er levend vanaf zou brengen.
Nu, een ongeveer een week later kan hij weer praten en bewegen.
Een ongelofelijke blunder, die hier misschien niet eens thuis hoort. Butaangas is namelijk geen drugs.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is wel de drugsblunder van de eeuw ja..

Al blijft mijn favoriete verhaal: Schijten in de kast. :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fishhead0707 zei:
Dit is wel de drugsblunder van de eeuw ja..

Al blijft mijn favoriete verhaal: Schijten in de kast. :grin:
Klik om te vergroten...

Of op bed :).
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Xeloc zei:
Fishhead0707 zei:
Dit is wel de drugsblunder van de eeuw ja..

Al blijft mijn favoriete verhaal: Schijten in de kast. :grin:
Klik om te vergroten...

Of op bed :).
Klik om te vergroten...

haha die ja.. :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?
Klik om te vergroten...

Kan wel maar dat word net zo lelijk :P
Sowieso ziet het er niet uit als een tattoo gelaserd word. Want ze halen het pigment gewoon uit dat stuk huid, krijg je mooie witte vlekken :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
funky_skunk_junky zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?
Klik om te vergroten...

Kan wel maar dat word net zo lelijk :P
Sowieso ziet het er niet uit als een tattoo gelaserd word. Want ze halen het pigment gewoon uit dat stuk huid, krijg je mooie witte vlekken :grin:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#15
pff leg het uit als een huidziekte en je krijgt nog overal voorang uit medelijden...
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#16
en het vaak gewoon niet eens laten merken... die zien echt wel dat je hebt geblowd, gedronken, gesnoven of gesnoept...

Alleen GHB merken ze denk ik niet, lijkt meer op iemand die gedronken heeft
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Sowieso is een tattoëerder die in het gezicht tattoëert al moeilijk te vinden, en dan ook nog eens iemand vinden die het in het gezicht van een dronkelap doet.. Klasse! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

De tattoëerder was waarschijnlijk zelf een dronkelap :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
seth zei:
pff leg het uit als een huidziekte en je krijgt nog overal voorang uit medelijden...
Klik om te vergroten...

"Ik ben geboren met het gezicht van een clown" :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Sowieso is een tattoëerder die in het gezicht tattoëert al moeilijk te vinden, en dan ook nog eens iemand vinden die het in het gezicht van een dronkelap doet.. Klasse! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

De tattoëerder was waarschijnlijk zelf een dronkelap :grin:
Klik om te vergroten...

Ook verslaafd zegt client
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#20
funky_skunk_junky zei:
seth zei:
pff leg het uit als een huidziekte en je krijgt nog overal voorang uit medelijden...
Klik om te vergroten...

"Ik ben geboren met het gezicht van een clown" :(
Klik om te vergroten...

weet dat het gemeen is, maar lig strijk als ik me voorstel hoe dat gaat als je ergens in de rij staat. en praatte over de witte vlekken, niet de tattoo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...444546474849
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."