#1
Normaal ben ik iemand die alleen maar leest maar niet post, maar deze blunder moet ik toch echt even kwijt.
vorig jaar op een free outdoor festival dachten we wat vita's gekocht te hebben van een gozer aldaar. Vol verwachting en blind van vertrouwen maar een klein rood pilletje naar binnen gewerkt. er stond trouwens een mikey mouse op.
Na een uur voelde ik en een maat van mij nog niks dus hebben we er allebei nog 1,5 genomen.
Dit was tevens mijn eerste ervaring met XTC / vita's (dacht ik) en ik dacht wel dat ik deze kleine rakkers aankon.
Om een heel lang en vervelend verhaal wat korter te maken: het bleek 2-cb te zijn...
Ik was compleet de weg kwijt en enorm angstig. echt verschrikkelijk. de tijd ging echt ongelofelijk langzaam en ik wist compleet niet meer waar ik was. mijn maat dacht dat hij in Denemarken was hoorde ik de volgende dag haha. Hij heeft zich er wel op vermaakt, maar ik dus niet!!! Nee dit hoeft voor mij echt nooit weer. alles vervormde zich met een enorm chemisch gevoel op de achtergrond. tevens had ik een erg drukkend gevoel in m'n hoofd.
Ik persoonlijk begrijp niet dat mensen gelukkig worden van 2-cb, maar ieder zijn ding gelukkig.
Nee dit is een van de grootste blunders die je maar kan maken met drugs denk ik... daarom mensen, research voor je iets inneemt!
vorig jaar op een free outdoor festival dachten we wat vita's gekocht te hebben van een gozer aldaar. Vol verwachting en blind van vertrouwen maar een klein rood pilletje naar binnen gewerkt. er stond trouwens een mikey mouse op.
Na een uur voelde ik en een maat van mij nog niks dus hebben we er allebei nog 1,5 genomen.
Dit was tevens mijn eerste ervaring met XTC / vita's (dacht ik) en ik dacht wel dat ik deze kleine rakkers aankon.
Om een heel lang en vervelend verhaal wat korter te maken: het bleek 2-cb te zijn...
Ik was compleet de weg kwijt en enorm angstig. echt verschrikkelijk. de tijd ging echt ongelofelijk langzaam en ik wist compleet niet meer waar ik was. mijn maat dacht dat hij in Denemarken was hoorde ik de volgende dag haha. Hij heeft zich er wel op vermaakt, maar ik dus niet!!! Nee dit hoeft voor mij echt nooit weer. alles vervormde zich met een enorm chemisch gevoel op de achtergrond. tevens had ik een erg drukkend gevoel in m'n hoofd.
Ik persoonlijk begrijp niet dat mensen gelukkig worden van 2-cb, maar ieder zijn ding gelukkig.
Nee dit is een van de grootste blunders die je maar kan maken met drugs denk ik... daarom mensen, research voor je iets inneemt!
