Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
196 weergaven
18-5-2026
k
knalkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jamess zei:
En toen gebeurde het, 1 meter voor mijn ogen ging het stroboscoop licht aan. na 2 seconden werd het zwart voor mijn ogen en ik kon niks, niet nadenken , bewegen , gewoon niks. en 5 seconden later wordt ik weer wakker ( ik gok dat het 5 seconden waren ) en ik lig op de dansvloer. Gr.
Klik om te vergroten...


Ik heb dit al meerdere malen gelezen over stroboscoop licht en deze black out, ligt dus volgens mij niet aan je pillen
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#2
stroboscoop met verhoogde serotonine kan een temporele epilepsie veroorzaken. soms ook onzichtbaar, je staat dan een beetje daas met een lege blik. en voor jou gevoel niets gebeurt. maar voor de omgeving heb je dan 10 minuten staan "zombieën"
u
ukkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
heftige verhalen joh :P
in het moment is t eg te erg erna kan je dr wel om lachen gelukkig!
:grin:
a
arie_bLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een tijd terug toen ik nog thuis woonde. Me ouders zouden een hele dag weg zijn dus we hadden het gewelde idee om een space cake bij mij thuis te maken. Alles klaargemaakt, ding in de oven. Na 20 minuten hing er in het hele huis een gigantisch sterke wietlucht. Op hetzelfde moment zie ik de auto van me ouders de oprit opkomen. Was me broertje onderweg ziek geworden en waren ze gelijk weer terug gereden. :( Was een erg gezellige middag...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
arie_b zei:
Was een erg gezellige middag...
Klik om te vergroten...

Hebbe ze een plakkie meegegeten dan :) :)
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn grootste blunder was in renesse in zomervakantie.
ik kom een club uit gelopen helemaal van ut padje (dronken).
ik ging roken en toen moest ik pissen dus ik loop een hoekje om ga pissen, ik draai me om komt er een gast naar me toe: wil je een pilletje kopen.
had eerder die week ook al een halfje op mar die was getest en van een maat van me.
maja ik met me dronken kop meelopen ik was wel beetje wantrouw maja met me lompe dronke kop toch een pilletje en ingenomen in me eentje buiten terwijl iedereen binnen was en niemand die wist waar ik was.
gelukkig kwam ik echt 5 min. later een maat van me tegen en bleef gelukkig bij me en het pilletje viel wel goed was gelukkig geen troep ik heb geluk gehad die avond zoiets doms doe ik nooit meer :xtc:
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#7
mrflame zei:
Maak eigenlijk alleen blunders als ik dronken ben. Ik heb me op vakantie in Spanje met vrienden nogal misdragen. Ik scheen heel goed te kunnen paaldansen, dit heb ik ook een uur lang gedaan, terwijl de bewaking constant maar zei: 'get off it, it's only for girls.' waarop ik met mijn dronken kop telkens weer zei: 'but I am a girl!' Uiteindelijk de club uitgezet. En eenmaal buiten ging ik met een groep Duitsers mee die ik aanzag voor mijn vriendengroep. Ik kan namelijk redelijk goed Duits en had dus niet eens door dat ik Duits praatte. Het volgende moment (wat ik me kan herinneren) was ik opeens op mijn kamer. Toen ben ik op zoek gegaan naar mijn kamergenootje, die dus onder de douche in slaap was gevallen. Dus ik hem wakker gemaakt, met de vraag wat the fuck ik gedaan had. Maar hij wist niet eens meer DAT we uit waren gegaan. Vanaf dit moment ging ik alles filmen met mijn mobiel (vandaar dat ik het weet). Mijn kamergenoot en ik vonden het wel leuk om geintjes uit te halen, dus ik ging naakt op de gang op deuren kloppen. Maar toen ik weer bij mijn kamer aan kwam had de bastaard de deur dicht gedaan. Dus moest ik naar de receptie gaan om de extra sleutel te halen... Ben uiteindelijk met mijn pet (die ik op had) voor mijn kleine japie naar de receptie gegaan. Heb hun gezichten nog op film, hilarisch!
Klik om te vergroten...


Hahahahaha wat een verhalen!!!
Vooral die paaldansact zie ik al voor me :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten.
Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet).

Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace,

Ik: Yo waarom had je gebeld?
Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt?
Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken*
Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten!
Ik: Oohhh fuck...

Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc. :tearsofjoy:
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paperplane. zei:
Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten.
Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet).

Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace,

Ik: Yo waarom had je gebeld?
Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt?
Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken*
Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten!
Ik: Oohhh fuck...

Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha pffff spacecake is troep!! Heb je alleen maar geslapen..saai!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Clubbin zei:
Paperplane. zei:
Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten.
Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet).

Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace,

Ik: Yo waarom had je gebeld?
Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt?
Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken*
Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten!
Ik: Oohhh fuck...

Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha pffff spacecake is troep!! Heb je alleen maar geslapen..saai!
Klik om te vergroten...
Had gewoon een beetje veel genomen, op een lege maag, met weinig tolerantie. Dan klapt hij er wel in ja :tongueout:
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#11
XTC, tijdsbesef kwijt.
Vlak voor vertrek droppen.
Spacen onderweg naar huis & thuis :xtc:
Gelukkig was thuis 't licht uit en lag moeders op bed :)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
RavenStylez zei:
XTC, tijdsbesef kwijt.
Vlak voor vertrek droppen.
Spacen onderweg naar huis & thuis :xtc:
Gelukkig was thuis 't licht uit en lag moeders op bed :)
Klik om te vergroten...
Jaa die is kinda herkenbaar.
b
blowfishLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik weet nog mijn eerste joint die ik had gerold een paar jaar geleden ik was toch wel wat nerveus om één of andere reden nou ik lik hem toe en ik had er toch aardig wat ingedaan ik ga naar de badkamer want van mun ouwkes mag ik niet blowen binnen we hebben namelijk een brandallarm dus moet ik altijd in de badkamer blowen nou brand ik het resterend papier aan mijn filterweg tik hem nog wat aan steek hem in mijn mond steek ik hem aan bam alles dirrect aan één kant verbrand.tot op heden weet ik nog altijd niet wat er mis is gelopen :confused: nou gelukkig dat het maar éénmalig is gebeurt
d
dimitri255Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had toen eens veel te veel gedronken en daarna ook nog een joint opgerookt, en het blijkt dus (uit filmpjes) dat ik in het chinees dingen liep te lullen over paarden op het dak en frieten tafel en, en ik had een boom gebeten... toen ik de filmpjes zag schaamde ik me echt vol kapot...
Maarja, mijn vrienden hadden de beste tijd van hun leven gehad, want op de filmpjes hoorden je ze alleen maar kapot gaan van het lachen haha
(nee ik ben geen chinees, en ik kan geen chinees en ik heb niks weg van chinezen)
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was een joint aan het rollen op de wc , hij was net klaar en toen men moeder op de deur kloppen 'WAT DOE JIJ DAAR ZOLANG' , 'Ma , ik heb last aan me darme wacht effe , was namelijk zo geschrokken dat ik de joint in de wc heb laten vallen ...


dit is inmiddels al 2 jaar geleden
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja, je helemaal vergist in de tijd. na een beetje ket, dacht ik om 20:00in slaap te zijn gevallen, en om 10:00 wakker te zijn geworden maar het was nog 22:00 Dezelfde dag en ik verbaasde me dat het niet lichter werd. gelukkig was mijn accu leeg en ging ik op de fiets brood halen :grin: maar de supermarkt was dicht, dus dacht ik dat het zondag was. en ging bij de mc donalds langs. en verbaasde me dat er zo veel mensen op zondag 11:00 mc donalds aten. Toen ging ineens een lampje branden, en stond ik daar bij de mac. hahaha. Niemand had wat door gelukkig behalve ik.
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Madcat zei:
ja, je helemaal vergist in de tijd. na een beetje ket, dacht ik om 20:00in slaap te zijn gevallen, en om 10:00 wakker te zijn geworden maar het was nog 22:00 Dezelfde dag en ik verbaasde me dat het niet lichter werd. gelukkig was mijn accu leeg en ging ik op de fiets brood halen :grin: maar de supermarkt was dicht, dus dacht ik dat het zondag was. en ging bij de mc donalds langs. en verbaasde me dat er zo veel mensen op zondag 11:00 mc donalds aten. Toen ging ineens een lampje branden, en stond ik daar bij de mac. hahaha. Niemand had wat door gelukkig behalve ik.
Klik om te vergroten...

Hahaha, dit verhaaltje heeft me wel even goed laten lachen :tearsofjoy:
Zie het al helemaal voor me :tongueout:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#18
Samen met een vriend (N) een nachtje gewaust op Mephedrone..

Gesnoven en geslikt.
Toen rond 5 uur snachts naar zijn huis gegaan, kwamen zijn moeder binnen tegen, gesprek tegen gehad. Gingen daarna de kamer in van N, kwamen erachter dat onze hele neus wit was.. En dat zn moeder NIKS gezien had!

Daarna wilde we gaan slapen, en toen zei ik nee w8 eerst nog me pep opmaken.
Dat gedaan, daarna realiseerde we pas dat eerst pep nemen, en dan gaan slapen geen goed ideee was :rolleyes: :rolleyes:
L
LevitateLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aan de LSD thuiskomen, en je schoen niet uitkrijgen..
Zo lang bezig geweest dat me moeder op een gegeven moment naar beneden kwam en mijn schoen uit heeft getrokken, terwijl ik een beetje op die bank lag. Niks gemerkt. Daarna lag ik in bed echt heel lang bij te komen, helemaal gestresst etc.
En natuurlijk een keertje Speed weggeblazen. Per ongeluk. en dan alles weer bij elkaar zoeken en dan is het altijd minder he.
G
GoedeWietLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nibiru zei:
Samen met een vriend (N) een nachtje gewaust op Mephedrone..

Gesnoven en geslikt.
Toen rond 5 uur snachts naar zijn huis gegaan, kwamen zijn moeder binnen tegen, gesprek tegen gehad. Gingen daarna de kamer in van N, kwamen erachter dat onze hele neus wit was.. En dat zn moeder NIKS gezien had!

Daarna wilde we gaan slapen, en toen zei ik nee w8 eerst nog me pep opmaken.
Dat gedaan, daarna realiseerde we pas dat eerst pep nemen, en dan gaan slapen geen goed ideee was :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat dacht ik vroeger ook altijd, dat mijn ouders het niet zagen..

Blijkt achteraf dat je ouders toch vrij snel subtiele verschillen bij hun kroost wat ze 18 jaar dag in dag uit hebben kunnen bestuderen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."