Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
203 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopezilla zei:
Ik zal je eens wat doodsschoppen geven, joh. Het was niet grappig! :P

Okay, als jij het geweest was had ik ook wel gelachen. :P

Olle
Klik om te vergroten...

Tja, het was ook geen intellectueel hoogtepunt in je leven, het moment waarop jij besloot om 5 zegels op een Tekno te nemen. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha, ik had je er nog 5 gegeven denk ik zo. LSD en tekno, prima, maar niet die hoeveelheid.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan er nog altijd niet bij waarom ik uiteindelijk met m'n toch al veel te vage kop dat laatste zegel nam. Hard genoeg ging ik in ieder geval wel, soms zelfs een beetje te hard. :(

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopezilla zei:
Ik kan er nog altijd niet bij waarom ik uiteindelijk met m'n toch al veel te vage kop dat laatste zegel nam. Hard genoeg ging ik in ieder geval wel, soms zelfs een beetje te hard. :(
Klik om te vergroten...
Ik denk om dezelfde reden als dat snelheidsmeters in auto's tot 220 lopen, maar de auto zelf niet harder dan 160 kan.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:
Ik kan er nog altijd niet bij waarom ik uiteindelijk met m'n toch al veel te vage kop dat laatste zegel nam. Hard genoeg ging ik in ieder geval wel, soms zelfs een beetje te hard. :(
Klik om te vergroten...
Ik denk om dezelfde reden als dat snelheidsmeters in auto's tot 220 lopen, maar de auto zelf niet harder dan 160 kan.
Klik om te vergroten...
Ambitie?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:
Ik kan er nog altijd niet bij waarom ik uiteindelijk met m'n toch al veel te vage kop dat laatste zegel nam. Hard genoeg ging ik in ieder geval wel, soms zelfs een beetje te hard. :(
Klik om te vergroten...
Ik denk om dezelfde reden als dat snelheidsmeters in auto's tot 220 lopen, maar de auto zelf niet harder dan 160 kan.
Klik om te vergroten...
Ambitie?
Klik om te vergroten...

Nee, gewoon, omdat het kan.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar je kunt ook geen 1000 graden instellen op de wasmachine, die gaat maar tot 90 graden. Terwijl er wel 220 km/h op de snelheidsmeter van de auto staat.

Ja, ik ga maar naar bed, het is weer mooi geweest als ik dit soort dingen ga posten. :confused:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Nee, gewoon, omdat het kan.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat mijn voornaamste motivatie was. Helaas bleek dat dus niet te kloppen.

Het kon niet.

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Ik denk om dezelfde reden als dat snelheidsmeters in auto's tot 220 lopen, maar de auto zelf niet harder dan 160 kan.
Klik om te vergroten...
Ambitie?
Klik om te vergroten...

Nee, gewoon, omdat het kan.
Klik om te vergroten...
Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen níet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen níet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen.
Klik om te vergroten...
Was die niet van Javier Guzman? :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#11
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen níet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen.
Klik om te vergroten...
Was die niet van Javier Guzman? :P
Klik om te vergroten...
Hee ben een x naar een show van hem geweest :grin:

OT
Deze winter was ik bij een vriend, zijn ouders waren op vakantie maar het was eigenlijk de bedoeling dat we niet in het huis waren. De dag erna kwamen ze terug en er lag een groot pak sneeuw. Naar hun weten was hun zoon 1x thuis geweest om spullen op te halen. Toen ik weg ging moest ik dus lopen in de voetstappen die er al stonden. Weet niet meer wat ik toen op had, maar ik denk wiet en alcohol. Had een beetje moeite met recht lopen en mijn evenwicht was verre van optimaal. Ik loop dus erg stuntelig binnen die voetstappen, toen ik 1 stap uit de tuin was op mn bek gegaan. Ouch!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:
Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen níet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen.
Klik om te vergroten...
Was die niet van Javier Guzman? :P
Klik om te vergroten...
Jaa! Haha. Da's toch sstoer!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
gister lagen we halfnaakt op een chique hotelkamer een joint te roken, gaat ineens dat rookalarm af, snel de asbakken geleegt en mijn joint weggegooit, klopt er iemand op de deur, die vraagt: zijn jullie drugs aan het roken?, ik zeg doodleuk ``nee``, en die vrouw ``okee...`` en rent kijhard weg...

toen besloten we ook maar niet meer binnen te blowen...
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen blunder van mezelf, maar wel van iemand anders...... :grin:

Een avondje gezellig op het balkon onder het genot van een jointje. De eerste lekker lente dag is voorbij. Ik zie dat de vriend waar ik mee op het balkon zit hem goed heeft hangen. Er komt niets zinnigs meer uit en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik sta op en loop naar binnen om wat te drinken te pakken. Mijn vriend komt achter mij aan. Als ik me omdraai en hem aankijk zie ik dat hij lijkbleek is. Hij geeft aan dat hij even naar de wc gaat, omdat hij waarschijnlijk over moet geven. Hij is er heel relax onder en loopt rustig richting de wc. Ik denk nog als jij over moet geven dan ren je wel naar de wc maar jah. Ondertussen zit ik lekker op het balkon nog wat te drinken. Na een half uur vraag ik me af waarom ik nog steeds alleen op het balkon zit. Ik loop richting de wc en roep een paar keer, maar krijg geen gehoor. Deur zat niet op slot, dus ik doe de deur open. Ligt mijn vriend daar met zijn hoofd op de wasbak te slapen :tearsofjoy: Ik kwam niet meer bij van het lachen. Hij wordt wakker en kijkt mij met een wazig hoofd en een dikke rode streep (van de wasbak) op zijn voorhoofd aan. Ik heb de hele avond in een deuk gelegen!!!!
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoveel drugsblunders heb ik niet gehad, maar deze is me het best bij gebleven:

Een aantal jaren geleden was voor mij en mijn vrienden nog stoer en spannend om eens spacecake te eten en wat jointjes erbij te roken en dan maar zien wat er gebeurd. De avond verliep zoals verwacht erg grappig, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad. Toen ben ik naar huis gegaan, knetterstoned nog en met de rooie ogen. Ik doe mijn fiets in de garage en ik loop de gang in, staat mijn vader daar.. Hij begon gelijk vragen te stellen waarom ik nu al thuis was en wat er aan de hand was (ik keek hem namelijk niet aan uit angst dat hij mijn rode ogen zou zien). Ik heb het gesprek zo snel mogelijk afgerond en ben daarna lekker gaan slapen.

De volgende ochtend bij het ontbijt begon hij er wel nog over, hij vond namelijk dat ik de avond ervoor nogal raar deed. Ik heb het geprobeerd aannemelijk te maken dat ik die avond erg moe was en ik geen zin had om te praten en graag wilde slapen. Of hij me geloofde weet ik nog steeds niet helemaal zeker...
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ergste "blunder" is dat ik Mitsubishi's (xtc) van een "vreemde" had, en ze gewoon als iedere andere Mitsubushi heb aangenomen die ik eerder wel eens op had en perfect waren. Deze vreemde Mitsubishi's waren namelijk helemaal niet zo goed. Ik werd er zeer geirriteerd van en moest alleen blijven in een kamertje omdat alles irritant was wat ik hoorde. De 2 vrienden hadden niet zo'n last als ik, eerder helemaal geen werking. Maar ik was er blijkbaar wat gevoeliger voor. Ze kwamen me regelmatig checken, wat achteraf goed was, maar op dat moment zeer irritant. Ik hoor 1 van hen op een gegeven moment de kraan 2 keer open en dicht doen om water te pakken, wat irritant was dat zeg, heb me helemaal opgevreten daarom. Maar ben uiteindelijk wel rustig gebleven en vredelievend voor m'n opgeving, alleen niet voor mezelf...

[Edit: verbeterd].
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou niet egt mn ergste blunder maar wel irritant:

op trance energy kreeg ik n kusjes van n onbekend dame omdat ik dr n banaan had gegeven (heerlijk toch die mdma en spacende mensen, wil ik tegen dr praten , krijg ik mn kaken niet meer van elkaar
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#18
*little star* zei:
Geen blunder van mezelf, maar wel van iemand anders...... :grin:

Een avondje gezellig op het balkon onder het genot van een jointje. De eerste lekker lente dag is voorbij. Ik zie dat de vriend waar ik mee op het balkon zit hem goed heeft hangen. Er komt niets zinnigs meer uit en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik sta op en loop naar binnen om wat te drinken te pakken. Mijn vriend komt achter mij aan. Als ik me omdraai en hem aankijk zie ik dat hij lijkbleek is. Hij geeft aan dat hij even naar de wc gaat, omdat hij waarschijnlijk over moet geven. Hij is er heel relax onder en loopt rustig richting de wc. Ik denk nog als jij over moet geven dan ren je wel naar de wc maar jah. Ondertussen zit ik lekker op het balkon nog wat te drinken. Na een half uur vraag ik me af waarom ik nog steeds alleen op het balkon zit. Ik loop richting de wc en roep een paar keer, maar krijg geen gehoor. Deur zat niet op slot, dus ik doe de deur open. Ligt mijn vriend daar met zijn hoofd op de wasbak te slapen :tearsofjoy: Ik kwam niet meer bij van het lachen. Hij wordt wakker en kijkt mij met een wazig hoofd en een dikke rode streep (van de wasbak) op zijn voorhoofd aan. Ik heb de hele avond in een deuk gelegen!!!!
Klik om te vergroten...


Dat doet me denken aan die keer dat ik en een paar maten een wedstrijd hadden, wie het snelste een fles Goldstrike (50% ofzo) konden leegdrinken :tearsofjoy:
Was achteraf gezien niet zo'n geweldig plan, ben zeg maar met mn kop op de WC-pot geklapt, en liep de hele volgende dag met een rooie streep op mn hoofd :flushed:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
misanthrophy zei:
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..
Klik om te vergroten...
of voorover uit die dixie klatsen met je zatte bakkes...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."