Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
205 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ik heb 1 keer in bed gekotst en ben er toen met mn hoofd in gaan liggen, gelukkig was ik nog dronken toen ik wakker werd en had ik het grootste deel er al af gewassen voordat ik door had wat het was

en 1 keer naast mn bed gekotst, net zo lang naakt er naar staan staren tot mn ma het op kwam ruimen, hier ben ik niet echt trots op....

maar met andere drugs dan alcohol heb ik volgens mij nooit echt een blunder gehad
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ken nog wel een verhaal van toen ik nog bij de scouting zat. Er was een gast zo dronken dat hij voor de kast had zitten schijten en toen zijn moeder de volgende ochtend op haar blote voeten hem wakker kwam maken omdat hij naar de kerk moest werd dat niet echt gewaardeerd....
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Ken nog wel een verhaal van toen ik nog bij de scouting zat. Er was een gast zo dronken dat hij voor de kast had zitten schijten en toen zijn moeder de volgende ochtend op haar blote voeten hem wakker kwam maken omdat hij naar de kerk moest werd dat niet echt gewaardeerd....
Klik om te vergroten...

Dit verhaal maakt mijn dag weer goed!! :tearsofjoy:

Ach ja ik heb ook wel zo mijn momentjes gehad waar ik niet trots op ben. Maar dat hoort bij Drugs.. :rock:

Vooral de eerste keer dronken en heel de WC onderkotsen, maar dat terwijl je boven de WC pot hangt, er knap.. maar erg kut.. :kots:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst. :grin: De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken iemand die maar net de keuken haalde na een weekendje GHB. Het had ook 1.5 liter maaginhoud op het zeil kunnen zijn.

Allebei naar de klote en zie het dan maar eens fatsoenlijk op te ruimen, dus ik ben wel blij dat hij de keuken nipt haalde.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst. :grin: De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
Klik om te vergroten...
Hahahaha, daarom drink ik ook nooit meer te veel. Er zijn veel betere middelen om naar de klote te gaan vind ik.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Absoluut, na speed ben ik ook naar de klote, maar dat is het altijd waard!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het rare is dat ik zo vaak te veel heb gedronken dat ik moest kotsen. Maar me altijd beter voel als je kots. Zo kan je beter standaard kotsen na veel drinken, heb je minder last de volgende dag.

Maar momenteel totaal geen behoefte aan alcohol (in grote hoeveelheid)

Drugs en kotsen tja vroeger alleen 1 keer gekotst op LSA. Laatste maanden belachelijk veel op veel verschillende soorten drugs, vooral de 2C's en GHB.. en Keta niet te vergeten.. :openmouth: :openmouth:

Tja zal wel aan mijn abnormale rare eet of niet eet gewoontes liggen enzo..

Ach ja ik vind iemand ze bed onder scheiten erger dan een WC vol kotsen.

Dus dat blijft de number one drugs blunder.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ik ken iemand die maar net de keuken haalde na een weekendje GHB. Het had ook 1.5 liter maaginhoud op het zeil kunnen zijn.

Allebei naar de klote en zie het dan maar eens fatsoenlijk op te ruimen, dus ik ben wel blij dat hij de keuken nipt haalde.
Klik om te vergroten...

Kan me goed voorstellen ja :P

Mijn grootste blunder was teveel eens 2c-p (40mg) en teveel benzos gesnoept een paar keer(gelukkig allemaal geschiedenis :wink: )... Heb er ook van geleerd :smilingimp: Ben blij dat ik er nog ben. :wave:
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#10
de ergste blunder van mij is 3 maanden geleden gebeurd.
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.ik draaide het raampje open en stak hem op zodat zij het niet kon zien,het ging om een paar trekjes maar de 1e trek werd ik door een recherche betrapt,die stonden toevallig naast me een vrouwelijke en een mannelijke.
ben nu dus mijn rijbewijs kwijt na 32 jaar keurig te rijden.ze zagen het wat een pech.
ik reed normaal dus niet stoned ofzo maar de pech is dat ik bloed moest laten afnemen en daar vonden ze ook opiaten en benzo's die ik de vorige dag had ingenomen.
dat is toch echt mijn ergste blunder en dat ze zo streng waren had ik nooit gedacht.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
labradoor zei:
de ergste blunder van mij is 3 maanden geleden gebeurd.
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.ik draaide het raampje open en stak hem op zodat zij het niet kon zien,het ging om een paar trekjes maar de 1e trek werd ik door een recherche betrapt,die stonden toevallig naast me een vrouwelijke en een mannelijke.
ben nu dus mijn rijbewijs kwijt na 32 jaar keurig te rijden.ze zagen het wat een pech.
ik reed normaal dus niet stoned ofzo maar de pech is dat ik bloed moest laten afnemen en daar vonden ze ook opiaten en benzo's die ik de vorige dag had ingenomen.
dat is toch echt mijn ergste blunder en dat ze zo streng waren had ik nooit gedacht.
Klik om te vergroten...

gozer wtf :confused:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerste en enige keer spacecake gegeten. Natuurlijk veel te veel. Khad honger dus bleef snoepen.

De trip was fucking para en zakte diep weg. Daarna misselijk geworden, boven de wc gehangen en nog heel het wc hok ondergekotst. Wel kut dat sommige (kortzichtige) huisgenoten dat meteen aangrijpen om (ander) drugsgebruik meteen af te wijzen terwijl ze zelf ieder weekend lopen te kotsen van de drank.

Zelf vaak zat geweest in het verleden maar sinds ik ben gaan experimenteren met andere dingen heb ik daar eigenlijk weinig behoefte meer aan. :wave:
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#13
labradoor zei:
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.
Klik om te vergroten...
:grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
seth zei:
Op paddo's naar de frituur omdat het te gevaarlijk was zelf frieten te bakken (brandrisico ed...). In de frituur een heropstoot van mijn trip gekregen. K.O. gegaan tegen een diepvries van B&Jerry's. Vervolgens tegen de deur gevallen. Geeindigd op spoed met een kaak op 2 plekken gebroken 3 tanden beschadigd een een gigantisch litteken op mijn kin.
Klik om te vergroten...

Dat is toevallig, een vriend waarmee ik zaterdag op paddo's tripte ging ook bijna KO. Wij dachten lage bloedsuikerspiegel, omdat hij een hele erge headrush kreeg (alsof je te snel opstaat) en toen niets meer kon zien, en zichzelf naar zijn bed moest slepen terwijl zijn ledematen één voor één uitvielen. Vraag me af of zoiets vaker voorkomt bij paddogebruik dan, en of het dan niet lag aan dat hij slecht had gegeten?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Leuk meisje leren kennen op vuuv die er wel pap van lustte, veel te lang door blijven gaan (2 nachten en 3 dagen) - en dan moet ze weg en zit je in het midden van duizenden opruimende hippies op een totaal dood festival, knetterleip en zo'n 60 uur wakker.. Para slaat toe, kwam nog maar net goed :openmouth: :openmouth:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij me eigen 'space' maatjes thuis zitten, een dikke vette badtrip gekregen op veelste veel pillen en denken dat ze de politie hadden gebelt omdat ik m zo kapot hard spacede :rolleyes:

toch wel om te schamen, niet?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andyy zei:
Bij me eigen 'space' maatjes thuis zitten, een dikke vette badtrip gekregen op veelste veel pillen en denken dat ze de politie hadden gebelt omdat ik m zo kapot hard spacede :rolleyes:

toch wel om te schamen, niet?
Klik om te vergroten...
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahahahahhahahahahahahahahahahha!! :tearsofjoy:

zag ze wel zowat rijden, hoorde sirenes in me kop en dacht dat er politiemannen in de achtertuin waren :openmouth:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was een paar maanden geleden bij een maatje van me, en het plan was een avondje met zun 3en lekker aan de keta. Eerst een killerjoint gerookt ( iceolator zelf gedraaid :stoned: ) dus ik was al best vaag. Toen het eerste puntje ket gepakt, 5 minuten gewacht en meteen een 2e erachteraan. Toen zat/lag ik daar op de bank en opeens voelde ik dat het niet zo lekker ging. Dus toen ben ik naar buiten gelopen/gebracht. Ben ik daar op een bankje in de tuin gaan liggen. Op dat moment ging alles nog wel redelijk maar toen kreeg ik het gevoel dat ik mijn ogen dicht moest doen. Alles begon te draaien en ik vloog als een raketje weg. Dus deed ik mijn ogen maar weer open, ik dacht laat ik een andere stoel proberen om op te liggen misschien is dat beter. Nadat ik daar 10 minuten gelegen had voelde ik dat het helemaal niet goed ging. Dus ik "vloog" overeind draaide me om en kotste zo de tuin vol :kots: Daarna ging alles wel weer :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Door het lint gaan, en niet zo';n klein beetje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."