#1
ja ik heb 1 keer in bed gekotst en ben er toen met mn hoofd in gaan liggen, gelukkig was ik nog dronken toen ik wakker werd en had ik het grootste deel er al af gewassen voordat ik door had wat het was
en 1 keer naast mn bed gekotst, net zo lang naakt er naar staan staren tot mn ma het op kwam ruimen, hier ben ik niet echt trots op....
maar met andere drugs dan alcohol heb ik volgens mij nooit echt een blunder gehad
en 1 keer naast mn bed gekotst, net zo lang naakt er naar staan staren tot mn ma het op kwam ruimen, hier ben ik niet echt trots op....
maar met andere drugs dan alcohol heb ik volgens mij nooit echt een blunder gehad


) dus ik was al best vaag. Toen het eerste puntje ket gepakt, 5 minuten gewacht en meteen een 2e erachteraan. Toen zat/lag ik daar op de bank en opeens voelde ik dat het niet zo lekker ging. Dus toen ben ik naar buiten gelopen/gebracht. Ben ik daar op een bankje in de tuin gaan liggen. Op dat moment ging alles nog wel redelijk maar toen kreeg ik het gevoel dat ik mijn ogen dicht moest doen. Alles begon te draaien en ik vloog als een raketje weg. Dus deed ik mijn ogen maar weer open, ik dacht laat ik een andere stoel proberen om op te liggen misschien is dat beter. Nadat ik daar 10 minuten gelegen had voelde ik dat het helemaal niet goed ging. Dus ik "vloog" overeind draaide me om en kotste zo de tuin vol