Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
199 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bored zei:
Hm, dat moet toch wel op de mephedrone geweest zijn. Een aantal maandjes terug waren een vriend en zijn (soort van net nieuwe) vriendin hier om een lekker nachtje mephedrone te gebruiken. Op een gegeven moment werden we allemaal een beetje knuffelig en kropen we bij elkaar op de bank. Iedereen was constant aan het kreunen en op een gegeven moment was ik met mijn voet over de broek van mijn vriend aan het wrijven en ook over de bobbel in zijn kruis. Later heb ik ook nog de borsten van zijn nieuwe vriendin gemasseerd. De volgende ochtend had ik wel zoiets van damn, dat had ik beter niet kunnen doen :grin:
Klik om te vergroten...

Dit is wel redelijk bizar ja :beer:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
maxpayne zei:
Sunseed zei:
Niet echt een blunder, maar wel een grote fout..
-verhaal-
Klik om te vergroten...
Damn heftig!. Zo zie je maar weer dat zelfs truffels niet te onderschatten zijn ook al zeggen een aantal dat ze milder zijn dan paddo's (vind ik overigens niet dus).

Mijn eerste keer truffels was een redelijk toffe trip, daarna had ik 22 gram een keer genomen (een normale portie truffels van 15 gram zou volgens velen ongeveer qua ervaring twee derde van een normale portie paddo's zijn) omdat ik een volwaardige paddo portie wilde zoals ik vroeger ook altijd deed, vergelijkbaar met een portie mexicaanse ofzo. Mijn redenatie was dat 1,5 portie truffels gelijk zou zijn aan 1 portie normale paddo's. Niet dus.

Bij mij was het ook een bad trip geworden: Teveel gedachtes, denken dat het hele leven nep is en dat alles geen zin meer heeft omdat je toch continue weer opnieuw leeft, weer dood gaat, overgaat in een volgend leven etc. terwijl alles wat je nu meemaakt ook uiteindelijk weer eindigt en vergeten raakt. Over 100 jaar zeggen al die kennissen, vrienden, familie, opgedane ervaringen etc totaal niets meer.
Nadenken over de grootsheid van het universum terwijl wij zo klein zijn. Enorm diep nadenken over het feit dat jij in dit lichaam zit, waarom jij, JIJ bent en waarom je bijvoorbeeld niet een hond was in het jaar 2456
Met andere woorden, het leven is in feite nutteloos. Eindeloos piekeren over waarom we hier zijn etc. Toen dacht ik ook dat zelf moord een optie was. Natuurlijk was dit nooit gebeurd omdat de drempel om dit daadwerkelijk te doen 1000 maal hoger ligt dan de gedachte eraan, maar toch.

Daarom nooit onderschatten die dingen want je kan genadeloos op je flikker krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja ik had het ook echt niet verwacht omdat ik daarvoor op juist dezelfde portie (atlantis dan) niets voelde, het overweldigde me, en dan kwam me moeder nog eens om het half uur zagen dat ik m'n kamer moest opruimen en werd ze helemaal pissed omdat ik niet luisterde, werd echt moeilijk om normaal te doen, ik bleef maar naar haar verschrompelende gezicht staren.. Uiteindelijk heeft ze niets door gehad, ik mag van geluk spreken dat m'n broer het wist :tongueout:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
maxpayne zei:
duimpje zei:
De kamer van mijn moeder binnen lopen tijdens een truffeltrip omdat zij me de juiste gesprekspartner leek voor een diepzinnig gesprek. Na een paar seconden leek dit me toch niet al te handig en kwam ik niet uit mijn woorden. Toen heb ik maar opgebiecht dat ik aan het trippen was. Chaotische avond was en werd dat nog.
Klik om te vergroten...
hoe ging dit verder dan :mrgreen:
Was ze boos? Teleurgesteld?
Klik om te vergroten...

de bekende ik ben niet boos maar teleurgesteld preek
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
maxpayne zei:
duimpje zei:
De kamer van mijn moeder binnen lopen tijdens een truffeltrip omdat zij me de juiste gesprekspartner leek voor een diepzinnig gesprek. Na een paar seconden leek dit me toch niet al te handig en kwam ik niet uit mijn woorden. Toen heb ik maar opgebiecht dat ik aan het trippen was. Chaotische avond was en werd dat nog.
Klik om te vergroten...
hoe ging dit verder dan :mrgreen:
Was ze boos? Teleurgesteld?
Klik om te vergroten...

Ze vond het erg raar dat ik het zomaar op een doordeweekse dag deed en toen ze later ook nog een wietgeur rook vroeg ze of ik verslaafd was, omdat ik twee verschillende drugs op één avond deed :tearsofjoy:
Ze was er niet echt blij mee, maar we maken er nu wel eens grapjes over. Maar ze is wel redelijk op de hoogte van mijn drugsgebruik, dus echt een schok was het ook weer niet.
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
maxpayne zei:
duimpje zei:
De kamer van mijn moeder binnen lopen tijdens een truffeltrip omdat zij me de juiste gesprekspartner leek voor een diepzinnig gesprek. Na een paar seconden leek dit me toch niet al te handig en kwam ik niet uit mijn woorden. Toen heb ik maar opgebiecht dat ik aan het trippen was. Chaotische avond was en werd dat nog.
Klik om te vergroten...
hoe ging dit verder dan :mrgreen:
Was ze boos? Teleurgesteld?
Klik om te vergroten...

de bekende ik ben niet boos maar teleurgesteld preek
Klik om te vergroten...

Haha, niet eens. Mijn ouders zijn meer van we staan er niet achter, maar als je het niet laten kan doe het dan met mate.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
om 11 uur s avonds bij vrienden 12 gram atlantis naarbinnen werken terwijl ik om half 2 thuis moest zijn, gevolg, ik kom midden in mn trip thuis met mn broek op mn benen en mn jas om mn middel geknoopt, totaal gedeorienteerd :grin:
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#7
veel leuke blunders in deze thread :grin:

ik heb ook eentje van een tijd geleden.

Ik zat in de auto bij een maat, jointje rollen op het mapje met alle documenten van zijn auto.
Ik was al heel stoned, maar toch lukte het nog bijzonder goed om die joint te rollen :P
Maar er lagen nog beetje tabak kruimels op dat mapje, dus vond ik er niet beter op dan het mapje eventjes door het raam te houden.
Het mapje vloog uit mijn hand ofcourse, want we reden 120 op de snelweg :openmouth:
Het duurde toch wel even voor ik besefte wat er gebeurd was...
Dus zei ik na zo'n halve minuut.."dude, we kunnen maar beter even stoppen, er is een probleem"
We hebben zo'n 3 uur in het donker gezocht naar die boorddocumenten op de snelweg, zwaar stoned + het regende ook nog + voorbijvlammende auto's :smilingimp:
Man, heb ik gevloekt...
Gelukkig hebben we ieder document terug gevonden, weliswaar gescheurd en zeiknat hehe.

Volgende dag worden we tegengehouden door de politie en vraagt die agent om de boorddocumenten te tonen.
"ja meneer, komt u maar even kijken in mijn koffer, ze liggen daar allemaal nog te drogen" :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ey jongens, gaan we nou nog over blunder hebben of hoe zit dat? Stelletje bavianen.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
kenneh zei:
Volgende dag worden we tegengehouden door de politie en vraagt die agent om de boorddocumenten te tonen.
"ja meneer, komt u maar even kijken in mijn koffer, ze liggen daar allemaal nog te drogen" :P
Klik om te vergroten...

haha, wat een held! x''D
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe stom kan je ook zijn om dat uit het raam te houden met 120 :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Hoe stoned kan je ook zijn om dat uit het raam te houden met 120 :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#12
daarom zijn het ook drugsblunders :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
space jace zei:
om 11 uur s avonds bij vrienden 12 gram atlantis naarbinnen werken terwijl ik om half 2 thuis moest zijn, gevolg, ik kom midden in mn trip thuis met mn broek op mn benen en mn jas om mn middel geknoopt, totaal gedeorienteerd :grin:
Klik om te vergroten...

Ik wil niet weten wat jij doet op truffels met je vrienden dan... Of zij met jou.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Ik wil niet weten wat jij doet op truffels met je vrienden dan... Of zij met jou.
Klik om te vergroten...

lol, ik was naar de wc gegaan voordat ik weg ging en mijn broeken zakken altijd af zonder riem. Nou ik kreeg die riem dus echt niet dicht en tijdens het lopen zakte die steeds verder af :flushed:
-> gelukkig was het 2 uur s nachts :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een druppel LSD niet aannemen omdat ik door de MDMA/lsd combinatie audiovisuele hallucinaties had en het meisje niet verstond.

Spijtig, dan had ik 'm nog harder getript :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel te veel GHB genomen met gevolg dat ik 4 uur later wakker werd zonder me iets van de afgelopen uren te herinneren, een kameraad heeft me erbij gehouden... Het heeft daarna meer dan een half jaar geduurd voordat ik opnieuw deed, heb er wel enorm veel van geleerd, zeker over de manier waarop je met drugs moet omgaan. Was toen een van de klootste periodes van mijn leven, maar dat maakt natuurlijk niets goed.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laatst op InQontrol:

Ik stond midden in de main area, en ik zag een afgezet stuk midden in de zaal, met dranghekken eromheen. Ik dacht da's fijn, een bar hier midden in de zaal! Dus ik loop er heen om een watertje te halen. Staat nog een meisje, half leunend op het hek te genieten van de muziek en de show. Ik knoop ondertussen een gesprek met haar aan, en ik zeg tegen haar: Wat duurt het toch lang hier, en of zij al had besteld. Vervolgens schudt ze haar hoofd en loopt ze weg. Ik wist niet waarom ze dat deed, totdat ik me eens goed concentreerde op de "bar". Staan daar 2 mannen met lichtpanelen voor hun neus, de lichtshow te regelen :rolleyes: :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
7 gram paddo's (droog!!) genuttigd de 2e keer dat ik tripte. Alles goed geweldig fantastisch die eerste 2 uren, mn vriendin kwam en we wilde iets gaan eten. We zetten ons in een pizzaria op een terras waar megaveel volk voorbij liep. Ik freak helemaal uit en begin rond te lopen in cirkels 'waah waah waaah!!' mn vriendin' wat heb jij gedaan ofzo' antwoord 'waah waah waah' dan 2 uur lang ligge rondrennen door de stad tot ik normaal was
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
ligge rondrennen
Klik om te vergroten...
Dat wil ik wel eens zien.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacelord zei:
7 gram paddo's (droog!!) genuttigd de 2e keer dat ik tripte. Alles goed geweldig fantastisch die eerste 2 uren, mn vriendin kwam en we wilde iets gaan eten. We zetten ons in een pizzaria op een terras waar megaveel volk voorbij liep. Ik freak helemaal uit en begin rond te lopen in cirkels 'waah waah waaah!!' mn vriendin' wat heb jij gedaan ofzo' antwoord 'waah waah waah' dan 2 uur lang ligge rondrennen door de stad tot ik normaal was
Klik om te vergroten...
Goed idee man!

Volgende keer dat ik paddo's neem ga ik ook bij een drukke pizzeria zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."