Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
210 weergaven
18-5-2026
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha, domdomdom :) had zelf ook nogal wat bij en was het ook vergeten, maar kon het met 1 vloeiende beweging op een veilige plek bewaren :beer:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na drie dagen wakker (twee feesten en hoopjes speed en pillen) bij thuiskomst direct aan tafel aan moeten schuiven om stampot andijvie met speklappen met me ouders samen te eten :kots:

Zit je daar met je bleke kop, halllucinerend en ogen alsof je van een andere planeet komt. Krijg je tot overmaat van ramp nog geen hap door je keel! Was toen nog maar 17... Scheelde me wel weer een goed verhaal verzinnnen hou ik mijn ouders voorzichtig ging vertellen dat ik wel eens drugs gebruikte, dat was wel duidelijk :P
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha uhm niet echt erge blunders ofzoo, meer zo van un puntje sos van iemand krijge op een sleutel en dan nie goed onder je neusgat houwe waardoor alles eraf flikkert als je t opsnuift,, voel je je ook wel lullig vooral alst van iemand anders is
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er zo verschrikkelijk veel!! 1 van de ergste was wel toen ik nog bij mijn ouders thuis woonde en op zondagmiddag terug kwam van een teknofeestje. Ik zette de radio aan, op de zender Radio Actief ( een piratenzender van vrienden van mij, die non stop tekno draaiden ), tenminste..dat was de bedoeling. Met mijn maffe hoofd had ik de radio aangezet tussen twee zenders in en hoorde in de ruis tekno, ik dacht gewoon dat het zo hoorde. Mijn moeder kwam de kamer binnen en zei met een verbijsterd hoofd: Waar zit jij nou naar te luisteren?! Ik antwoordde: dat hoort zo, dat is tekno, hij moet alleen nog veel harder! Hihi! Ik heb bijvoorbeeld ook een keer gehad met een vriend van mij, dat we terug kwamen van een feestje en dachten dat er misschien nog wel iets te doen zou zijn op het schooltje, een gekraakt schoolgebouw bij mij in de buurt. Dus wij daarheen en omdat we de hele nacht voor de spakers hadden gestaan, hoorden we nog steeds tekno in onze oren. Toen we bij het schooltje aan kwamen, was er helemaal niks te beleven, die mensen lagen gewoon te slapen. Maar omdat wij nog steeds tekno in onze oren hoorden, waren we ervan overtuigd dat we muziek binnen hoorden. Ik zie ons nog als een stel idioten rond dat schooltje sluipen: Ik hoor muziek, ik hoor echt wel muziek!
En wat ook heel maf was: Ik was op een feestje en speelde de hele tijd met een touwtje tussen mijn handen. Op een gegeven moment legde ik het touwtje op mijn hoofd, pilly als ik was. Dat vergat ik en opeens was ik dus het touwtje kwijt. Ik overal zoeken op het feestje, maar ik kon hem niet vinden. Opeens krabte ik zomaar op mijn hoofd ( de dreads die ik toen had jeukten nogal ) en...voelde opeens mijn touwtje! Toen dacht ik met mijn pilly hoofd: Tsss..wie legt er dan ook een touwtje op zijn hoofd!!
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ging, ik denk alweer meer dan een jaar terug, een keer hawaiiaanse paddestoelen eten met een vriend in het Julianapark in Utrecht. Niet echt de mooiste locatie maar we hadden geen zin om ver te reizen, en we waren met de fiets en ze hebben daar tenminste nog hertjes en dat soort dingen. We hadden tot dan toe alleen met mexicaanse getript. We hadden grote verwachtingen, want we hadden leuke dingen over hawaiiaanse gehoord!

Maar er gebeurde niks. Een hele lange tijd gebeurde er niks. Het werd zelfs zo gek dat we besloten naar het centrum te gaan om maar een beetje rond te hangen om er nog maar een leuke dag van te maken. Twee uur rondgehangen, en er gebeurde nog steeds niks. We besloten maar wat te gaan blowen, kijken of dat zou helpen. We werden alleen maar heel erg stoned, daardoor kregen we natuurlijk honger dus we besloten naar de v&d te gaan om een broodje te eten.

En BOEM. Midden in de v&d. Heftigste trip ooit.

Het rare was, het voelde niet echt als paddestoelen normaal bij ons voelden. We zaten daar in het restaurant aan een tafel. We zaten in een soort bel die onze wereld vormde. Vriend was bezig met zijn ademhaling en zijn lichaam die de tafel aanraakte. Ik werd gek van een Japanse vrouw achter me die in het Japans en vooral supersnel tegen haar gezelschap zat te praten. In mijn hoofd hoorde ik iets als : tjaawowowkawoooorowokakaowo. En het hield niet op.
Toen gingen we door het winkelcentrum lopen. Vriend had een soort van tunnelvisies en het idee dat hij zijn benen steeds achter liet, of dat zijn hoofd veel verder was dan zijn lichaam etc.
Ik liep er naast en was vooral bezig met het kijken of ik niet iemand tegen zou komen die ik ken en maar beter niet tegen komen (maar ik was niet in paniek, gelukkig, gewoon 'waakzaam')
We belanden in de albert heijn, waar een kok vlees aan het bakken was zodat hij die kon uitdelen ter promotie. Hij vroeg of we een stukje wilden. Die vriend van mij leek dat wel wat, dus moest ik er ook maar aan geloven..
Die kok was normaal waarschijnlijk erg lang en hij had een hele lange koksmuts op, maar in mijn beleving was hij zo'n 3 meter lang en keek hij heel blij naar me. Ik dacht even dat ik in een tv-show over eten zat met een 3 meter lange enthousiaste kok.
Daarna hebben we nog gratis gegamed in de mediamarkt.
Al met al niet een blunder maar wel vreemd, en ik ben vooral blij dat ik niet iemand was tegengekomen, aangezien ik best wel wat mensen daar makkelijk tegen zou kunnen komen.

Oja en nog een met xtc:
Zelfde vriend als van verhaal 1 en ik gingen uit in Amsterdam. We gingen naar de trut, zo'n homo gebeuren waar vooral veel gezopen wordt. Ik ben niet lesbisch maar ik ging er toch naar binnen, ook al stond er heel groot op de muur: Laat je heterovrienden thuis! We gingen al vroeg weg want we gingen iets anders doen ofzo. Bij die plek is er altijd een wachtrij: als er mensen naar buiten gaan, mogen de mensen in de rij naar binnen.
We deden vooral eigenlijk heel raar.
Binnen zagen we iemand die we herkenden van een site op internet en we riepen iets te hard: HIJ LIJKT OP EEN HERTJE! KIJK! Maar hij leek in het echt opeens ook op een hert:confused:.
Daarna gingen we dus weg, en er mochten dus 2 andere mensen naar binnen.
Toen zeiden we:
OHH! We doen jullie echt een GUNST! En we waren heel trots dat we zoiets aardigs deden: zo vroeg alweer weggaan enzo, ruimte maken voor anderen..
Toen liepen we dus zo door die mensen heen, heel blij voor die mensen.. Maar toen aan het eind van de straat bedachten we dat we verkeerd liepen, dus moesten we erweer doorheen om naar de andere kant van de straat te lopen..
Die vriend had een enorme lachkick, ik had geen idee waarom, ik heb hem nooit meer zo horen lachen. En hij liep dus veel te hard lachend door die mensen heen terwijl ik er met mijn pillenkop achteraan liep: watiser?-watiser?-watiser?.

Ik denk echt dat we overkwamen als een stel freaks, tussen al die mensen die alleen maar voor het bier kwamen :(.
Normaal doen we eigenlijk best normaal op drugs.
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, ik heb niet echt heel veel geblunderd. Wel onlangs een kleintje na een goa feestje in Ruigoord.

Heel slim, om 6 uur 's ochtends nog LSD nemen. Even vergeten dat ik bijtijds naar huis zou gaan. Onderweg wat dex meegekregen om toch te proberen een beetje helder over te komen als ik thuis was. De reis an sich was al erg interesant, weet er ondertussen helaas de details niet meer van. Eenmaal thuis aangekomen (In de straat in ieder geval) opmerken dat de scooter van mijn oom voor de deur staat, en er dus sowieso iemand nog thuis is. (Na even de hoop te hebben gehad dat mn moeder in ieder geval weg zou zijn).

Binnen, aan de koffie en een broodje. Paar opmerkingen dat ik toch wel wat wazig was. De trip was ook gelukkig ondertussen wel nagenoeg over, zag nog wat milde visuals. Maar is toch een vreemde gewaarwording, nog visuals zien terwijl je op de bank zit, met je moeder en oom.

Achteraf denk ik dat haar wel iets opgevallen is, mede omdat ze onlangs vrij direct vroeg of ik drugs gebruikte. Maargoed, dat was wel een les, niet te laat nog trippen. Niet verstandig :tongueout:

En ja, I know, niet echt een heel indrukwekkende blunder, maar maakte op mij toch best wel indruk.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh gadver moet er niet aan denken, heb nog nooit zoiets ranzigs gezien :openmouth:
Plus heb nog ff lekker in het zonnetje kunnen liggen :P
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dronken voorovergevallen op een tafel liggen op een feest en toen er iemand vroeg of het wel ging, mn hoofd optillen en als the exorcist gewoon over die tafel heen iedereen die eraan zat onderkotsen. :kots:

Na een nacht doorhalen op speed aanschuiven aan tafel voor eerste ontmoeting met schoonmama en met een vaag hoofd voor me uitstaren en niets van het ontbijt, waat ze enorm haar best voor had gedaan, naar binnen krijgen. :flushed:

Met een verkrackt hoofd na een feest meteen doorgaan naar mijn werk bij de mc donalds (was 18 ofzo) en iemand die maar 1 hamburger besteld had met een pokerface 10 happy meals geven. :grin:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe mij ook maar 10 happy meals. Gadverredamme.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
knowwhatyoudo zei:
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.
k
knowwhatyoudoLid
01-01-2024, 00:00
#11
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen dus tel maar uit...(ware allemaal rond de 10/11) maar dan voel je je egt focking schuldig joh...maargoed

keta en pep in me portemonee in sealtjes allebei blanco en dan lijntjes legge met een paar vriende en dan er8erkomen dat de pep nog in de beurs zit...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
knowwhatyoudo zei:
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.
Klik om te vergroten...
Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig".
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet wat je doet.
k
knowwhatyoudoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
knowwhatyoudo zei:
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.
Klik om te vergroten...
Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig".
Klik om te vergroten...

Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
knowwhatyoudo zei:
Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)
Klik om te vergroten...
Je vindt het toch niet erg als we dat niet geloven hè?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
proef je ook niet ?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
knowwhatyoudo zei:
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Klik om te vergroten...


Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig".
Klik om te vergroten...

Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)
Klik om te vergroten...
Toen kwam er een olifant met een grote lange snuit, en die blies zo het verhaaltje uit.


OT: Keer gram coke gekocht. Broek met veelste grote zakken aan. kom thuis. foetsie. Eruit gevallen dus. Maar daarna ook nog eens mijn telefoon en mp3 speler.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
plantenbak zei:
proef je ook niet ?
Klik om te vergroten...

Hehehe, wat smaakt die pannenkoek chemisch :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
een keertje hadden we een shitload aan pep gesnoven, en hadden we nog geen bier, dus wij naar de AHXL om een sixpack te ronselen, stond mijn mentor bij de kassa langs me...

met een vluchtig gesprekje en hyperconsentratie op mijn wangspieren is het met een sisser afgelopen, maar dat was wel even schrikken...
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#20
Onze school vond het aan het einde van vorig schooljaar (dit jaar juni dus) met alle 3e klassen (ja ik ga nu pas naar 4e) naar Walibi te gaan. Wij bereiden ons natuurlijk wel voor dus wij zitten met zn allen in de bus, komt onze rector naar ons toe, begint een gesprekje met mij, ik zie maat van me aan de andere kant van de bus (zeg maar zelfde rij maar dan rechts i.p.v. links) pil in zn mond stoppen slokkie water achteraan. Draait de rector zig om, begint een gesprek met die maat van mij, achter zn rug haal ik mijn blauwe mitsu te voorschhijn, en ja ook die word lekker verorberd. Wij komen daar aan, voelen nog niks lopen we een eindje. Hij rent als de tieft naar een WC toe omdat ie kk misselijk. Hij kotsen op de wc, ik zit op het terrasje waar de wc bij hoorde hem wel goed te trippen en een biertje te drinken. Alles ging nog helemaal lekker, totdat onze wiet op was en we nog genoeg hadden voor een lekkere boomstam, dus wij voor een attractie op het gras zitten paffen, en ja hoor, daar loopt meneer de rector voorbij. Dus daar ging onze leuke dag en we mochten de rest van de week (terwijl de rest vakantie had) lekker op school zitten. Diezelfde maat van me heeft nog wel lijntje speed gesnoven vant bureau van de rector :tearsofjoy:
Maar nu is mijn joint op dus ga ik maar is slapen, alst lukt :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."