Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
213 weergaven
18-5-2026
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
Verdwalen in het openbaar toilet van het tankstation Texaco A2 richting Eindhoven. Je kwam binnen en dan werd de ruimte verdeeld door 2 deuren: 1 dameskant, 1 herenkant. De dames kant in gegaan en daar moest je het hoekje om en daar waren 3 of 4 deueren van het toliet. Bij 1 naar binnen maar toen ik klaar was op de wc en het hokje uit stapte wist ik niet meer welke deur ik terug moest hebben. Moet er bij vertellen dat alles "heerlijk" neonblauw werd verlicht. Ik raakte niet in paniek maar was erg gefascineerd door het "doolhof"
Klik om te vergroten...

wat had je op dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ohw ja een pilletje teveel met een paar flinke jointjes.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooit op vakantie hadden we all inclusive, dus zo veel drank als je zelf lekker vind, en ik had dus veel te veel gedronken.

ik kreeg het gevoel alsof ik moest poepen, ben gaan poepen, toen dacht ik` he ik zit er nou toch, dus kan ik meteen wat drank er uit gooien`

ik dus over mijn stront heen gekotst, daarna werd ik zo moe dat ik in slaap viel langs de volle wc, waar mijn vader mij vind na een zoektocht van anderhalf uur.

hij was niet kwaad, hij vond het kijgrappig.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald.
Klik om te vergroten...
Zit er nu anders toch heel warmpjes bij, heb een goede baan en gebruik verstandig
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriend van mij was jarig, en speciaal gingen we daarom een space cake bakken. Maar geen gewone cake, maar een super cake. 100gram cake spullen en daar 10 gram wiet en 7 gram hasj in.
Zo'n beetje de sterkste cake die we ooit hadden gebakken.
Die avond gaf hij ook zijn feestje en zouden we dan lekker een plak nemen.

Feestje was net begonnen en wij snijden die cake aan, een klein plakje genomen en maar wachten. Na dik een uur voelde we nog niks, behalve een lichte roes van een joint die al eerder was gerookt. Dus wij denken kut, die cake is mislukt. Hoe kan dat nou, vervolgens gaan blowen en bier gaan drinken.

2 uur na inname en 4 joints en 6 bier pp verder sloeg de cake in. En niet zo zuinig ook, de kamer begon te draaien en te 'shiften'. Ik kon geen gezichten meer onderscheiden en kon geen woord meer uitbrengen.

Na 1 uur zwaar te trippen en steeds dieper en dieper weg te zakken in een zwart thc gat, ging alles er uit. Kotsen en kotsen, verschikkelijk.
Toen op de bank gaan zitten en was meteen knock out.

Dit was 7 maanden geleden en heb nogsteeds over van die cake, 1 hapje is genoeg om lekker space te worden.
Maar nooit meer ga ik zuipen als ik denk dat de cake niet aan slaat, dat je dan niet meer cake moest eten wist ik al. Tenzij je cake heel licht is.

Toch wel een aardige blunder van mezelf aangezien ik toen ook al zat ervaring had om beter te weten. :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
plantenbak zei:
haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven. :rolleyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Following life itself.
l
larry_flyntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er een paar.
Toen ik een jaar of 14/15 was kwamen we een discotheek niet binnen. We zij toen in een bos gaan drinken. Ik heb toen zo veel op dat ze me naar huismoesten dragen :'). Daar was me moeder niet echt heel blij mee.

Vorig jaar een excursie met mijn opleiding gehad naar Belgie. Daar heel de dag gezopen en s avonds laat nog een joint gehad. Dat ging niet echt goed. Een vriend is maar met me meegelopen naar het hotel aan de overkant van de straat. Onderweg een paar keer gekotst :').

Paar weken geleden uit geweest en super veel gezopen. Stel vrienden van me gingen broodje shoarma eten. Ik had zoveel op dat ik gewoon buiten heb staan slapen :') Gewoon een kwartier heb gestaan en heb staan slapen.... Vrienden vonden het wel grappig.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
op de camping een leuk meisje ontmoet, maar na flink wat bier, met het verkeerde meisje in de tent gelegen :tearsofjoy:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
plantenbak zei:
haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Stuur je ook op in luchtdichte verpakkingen? :grin:
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet een blunder onder drugs, maar..

mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten..

opmerking na anderhalf uur:

"Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?"
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, hier ook! :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
plantenbak zei:
haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Graag, wanneer zie ik je? :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik stuur niks op en kom niet langs, maar jullie zijn van harte welkom. :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Ik stuur niks op en kom niet langs, maar jullie zijn van harte welkom. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zeg maar waar :tearsofjoy:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
plantenbak zei:
haha denk dat de meeste mensen zich verkijken op die cakes :P
Klik om te vergroten...
Inderdaad, en wie vind dat thc geen trip middel is mag wel een plakje komen proeven. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik sla over, 1 keer een muffin op, daarna flauwgevallen! :P Wel in combinatie met een fles el picu.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Smile zei:
Niet een blunder onder drugs, maar..

mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten..

opmerking na anderhalf uur:

"Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?"
Klik om te vergroten...
haha ja zulke acties heb ik ook wel eens.. ik zeg dan maar gauw dat ik een artikel op internet heb gelezen ofzo :P
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#19
plantenbak zei:
Smile zei:
Niet een blunder onder drugs, maar..

mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten..

opmerking na anderhalf uur:

"Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?"
Klik om te vergroten...
haha ja zulke acties heb ik ook wel eens.. ik zeg dan maar gauw dat ik een artikel op internet heb gelezen ofzo :P
Klik om te vergroten...

Neeneenee, je moest een werkstuk voor scheikunde en biologie maken!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:
Ik stuur niks op en kom niet langs, maar jullie zijn van harte welkom. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zeg maar waar :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik denk wel dat je dat doet inderdaad :') Alles voor zo'n ding xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."