Een vriend van mij was jarig, en speciaal gingen we daarom een space cake bakken. Maar geen gewone cake, maar een super cake. 100gram cake spullen en daar 10 gram wiet en 7 gram hasj in.
Zo'n beetje de sterkste cake die we ooit hadden gebakken.
Die avond gaf hij ook zijn feestje en zouden we dan lekker een plak nemen.
Feestje was net begonnen en wij snijden die cake aan, een klein plakje genomen en maar wachten. Na dik een uur voelde we nog niks, behalve een lichte roes van een joint die al eerder was gerookt. Dus wij denken kut, die cake is mislukt. Hoe kan dat nou, vervolgens gaan blowen en bier gaan drinken.
2 uur na inname en 4 joints en 6 bier pp verder sloeg de cake in. En niet zo zuinig ook, de kamer begon te draaien en te 'shiften'. Ik kon geen gezichten meer onderscheiden en kon geen woord meer uitbrengen.
Na 1 uur zwaar te trippen en steeds dieper en dieper weg te zakken in een zwart thc gat, ging alles er uit. Kotsen en kotsen, verschikkelijk.
Toen op de bank gaan zitten en was meteen knock out.
Dit was 7 maanden geleden en heb nogsteeds over van die cake, 1 hapje is genoeg om lekker space te worden.
Maar nooit meer ga ik zuipen als ik denk dat de cake niet aan slaat, dat je dan niet meer cake moest eten wist ik al. Tenzij je cake heel licht is.
Toch wel een aardige blunder van mezelf aangezien ik toen ook al zat ervaring had om beter te weten.
![:tearsofjoy:]()