Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vond blauwe tulpe echt flexxe heb ze ook eind zelf verkocht keigrote pupille , lichtflitsen(net een stroburtje in me kop ^^ ) en flexxe rillingen http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=6316 flexxe pil voor et uitgaan"
"de enige echte sjit http://www.youtube.com/watch?v=nxyCDorNAYY als je hier niet lekker op gaat doeje wat verkeerd"
"weetje het is gewoon een flex gevoel , gevoel datje nooit behaald door te zuipe of te blowwe, ik denk dat je zelfs dat gevoel niet krijgt als je een kind krijgt ^^"
"Appelhoofd zei: ja ik had een keer een party en een vriend van mij was al aardig aan het trippe dus hij ging ineens naar bove toe en wij dachten waar is ie nou gebleve:P kwam ie benede met de BH van iemands moeder aan Klik om te vergroten... volgens mij was ik daar ook bij XD"
"kiRr zei: En ik was de gene met de bh aan Klik om te vergroten... hahahaha hey man volgende keer weer bh of wordt het een string nu"
"ik sta voor alles op wat drugs betreft maar heroine is een domein die ik nooit of ten immer ga betreden, ik ken genoeg mense die eraan kapot gegaan zijn, ik haat dat vieze bruine tyfusheroine gedoe"
"persoonlijk vind ik als je wat geblowt heb kan ik nog perfect rijden er zijn heus wel meer mensen die dat kunne ze zegge wel dat je reactie en zo vertraagt maar dat valt allemaal reuze mee... natuurlijk moetje niet gaan rijde als je pille op hebt dan zoekje het om tege een boom aan te knalle"
"kiekert zei: bigles zei: persoonlijk vind ik als je wat geblowt heb kan ik nog perfect rijden er zijn heus wel meer mensen die dat kunne ze zegge wel dat je reactie en zo vertraagt maar dat valt allemaal reuze mee... natuurlijk moetje niet gaan rijde als je pille op hebt dan zoekje het om tege een boom aan te knalle Klik om te vergroten... Het is wetenschappelijk bewezen dat ej reactievermogen afneemt, drol. Klik om te vergroten... ok ze hebbe 100 mensen wetenschappelijk getest betekent dat iedereen standaard zo is dan..."
"vode zei: Pff, het meest romantische. Ik denk gewoon de standaard dingen. Een picknick georganiseerd, of het huis heel gezellig gemaakt met een leuk filmpje, of hem op een hele fijne manier wakker maken. Klik om te vergroten... wakker swaffele"
"nou ik ga binnekort ff naar nederland wat naar vriende enzo ga ik ook wat paddo's hale bij de smartshop, nou vroeg ik me af want ik ga eerst naar andre mense dus die paddo's zulle zeg maar maximum 2 dage in me rugzak zitte, ze worde dan niet slecht ofzo hoop ik ... en als ik ze na die 2 dage nog 1 dag in de koelkast pleur ..."