Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pas maar op; die paddo's zouden je wel eens sneller kunnen "opvreten" dan een zegeltje LSD met een milde dosering. (50 - 100µg) Ik heb zelf al een negatieve paddo ervaring achter de rug en vind persoonlijk lsd een pak helderder en vrolijker. Kan misschien aan de leeftijd gelegen hebben met die paddo's (ik was toen nog maar 17 terwijl m'n eerste lsd trip pas op m'n 23 was)."
"Toen ik een 17 was XTC gedaan op m'n eigen schoolfuif. Waren 3 blauwe lacoste pilletjes. Ik en een paar vrienden zaten gewoon wat te babbelen aan een tafeltje met een paar biertjes erbij. Ik weet niet of anderen hier ook het probleem hebben van niet stil te kunnen zitten op E maar ik zat me daar nu toch te wiebelen met dat barkrukje. Opeens verlies ik mijn evenwicht op dat barkrukje en val ik achterover. Niks ernstigs op zich, ik spring onmiddelijk recht, draai me om en sta daar recht op al mn leerkrachten te kijken met een uber flipkop. Ogen opengesperd, pupillen zo groot als punaises en maar op die kauwgom knabbelen. Op het moment zelf vond ik het nog wel grappig, maar toen mn klastitularis de week nadien contact opnam met mn ouders was het grappige er snel af. Dit is ondertussen wel al een goede 6 jaar geleden."
"Heb al eens TF2 zitten spelen op acid. Was wel een leuke ervaring. Het kleurenpallet en de tekenstijl zijn hier echt perfect voor."
"1.5 zegels (alex grey) hoeveelheid onbekend. Alles begint hier toch wel al aardig te golven. +/- 1 uur na inname"
"Ik heb hier de engelse versie op mn pc staan in .pdf formaat. De nederlandstalige versie ga je helaas niet vinden denk ik."
"Een veel lagere dosis als de vorige keer zou best wel kunnen. Normaal gezien zou je nog wel moeten trippen, ongeacht de tolerantie."
"25µg....mja...persoonlijk vind ik het enorm weinig maar je moet maar de pech hebben om overgevoelig voor de stof te zijn. Eerste keer hier was 100µg op een open-air goa festivalletje (Heron in Lommel). Was wel een heftige ervaring maar toch direct voor herhaling vatbaar. Dit was trouwens ook de eerste keer dat ik psychedelica gedaan had."
"het "µ" teken staat hier op mn toetsenbord gewoon links van de grote "enter" toets."
"Iemand anders in jouw plaats laten betalen kan wonderen doen. Best wel iemand die goed te vertrouwen is maar dat spreekt sowieso voor zich."
"Extisi zei: ^Dan heb jij een domme crusher. OT: Als je zelfs te lui bent om wiet te gaan halen, en je blij bent als iemand anders toch ook wel wiet heeft. Klik om te vergroten... Daar heb ik ook wel eens last van"