Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik hoop dat er nog geen soortgelijk topic bestaat, ik heb gezocht maar niet gevonden. als het al bestaat, my sincere apologies!! de vraag is dus wat vindt jij fijn om te doen onder invloed van cocaine ( of mdma, dat mag je ook zeggen, tenzij het tegen de regels is om in de cocaine afdeling te praten over mdma..) ik vind het echt superchill om dan wat chille dnb ofz op te zetten of dubstep en in bad te gaan liggen.. wel zien dat het water niet te warm is want dan kan je oververhitten!! of gewoon een filmpje zien, wat blowen, lijnen trekken,.. met een paar vrienden. superchill ik ga ook soms feesten op coke maar vind dit niet echt een handige drug hiervoor.. elk half uur naar die vieze toiletten om daar opgefokt je lijnen te trekken en de helft laten vallen etc.. iemand nog ideeën?"
"coke! zeker weten, damn ik heb één keer pep geprobeerd en ik heb een afkick gehad waar echt geen woorden voor waren. echt vreemd, van mdma en xtc en coke heb ik nooit afkick, ik heb echt nog nooit een echte afkick ervaren. maar wtf van die pep ben ik 2 dagen van school moeten thuisblijven. hele nacht niet geslapen, sochtends misselijk, ik kon niet rechtstaan zonder dat het zwart werd voor mn ogen.. toen ik ging zeiken ben ik flauwgevallen ( niet tijdens het zeiken ) echt wow, nooit meer pep, je ziet ook aan de prijs dat het rommel is het kan zijn dat ik ook echt gewoon supersmerige rommel had maar ik waag het er niet meer op! peace"
"even geleden al mn eerste keer speed. had al een 5tal keer sos gesnoven en dacht, waarom niet eens speed proberen? ik het dus gekocht van een maat die het wel eens gebruikte. ik zat op mn kamer en had me voorgenomen om het woensdag te nemen in de namiddag met een vriend en dan gezellig iets gaan drinken in de stad. maar het was dinsdagavond en ik zat op me kamer en was zo nieuwsgierig dat ik n klein testertje had gelegd. na dat lijntje voelde ik me wel chill.. muziekje opgezet en jointje gerold. dan dacht ik, ach waarom niet nog 1. en zo heb ik 2uurtjes mezelf bezig gehouden met lijnen snuiven en jointjes roken. plots kreeg ik een bericht van een paar vrienden of ik niet kwam chillen bij hun thuis. ik dacht, WAUW wat een goed idee. kom beneden van de trap gewaggeld. ( ik had een 2tal uur niet rechtgestaan sinds mn eerste lijn en was verbaasd van die vreemd mn benen deden) staat daar ineens me oma die ik al n jaar niet had gezien. ik heb denkik nog nooit zo graag mn oma gezien. het is n schattig klein mensje, en ik maar vertellen en vertellen.. ondertussen merkte ik dat ik al n uur aan het kletsen was met haar en ben toen toch vertrokken. eenmaal bij mn vrienden aangekomen op een helse rit op mn brommer ( heb verantwoordelijk gereden, altijd voorzichtig als ik onder invloed ben ) maar ik heb toch wel goed geflasht op die moto. kom ik aan bij het huis, zie ik daar ineens die vriend waarmee ik normaal de dag erna dus die pep zou snuiven. ikz eg dag tege iedereen dat er zit en ik ga zitten in de zetel. iedereen doet weer verder waarmee ze bezig waren zoals jointjes rollen, biertjes drinken en ik zie mn maat grijnzen naar me en teken doen met zn duim van.. goed of slecht? ik aa kut hij heeft het door hij had toevallig ook zn pep nog op zak. en die 2 gram is erdoor gegaan op die avond. net als de mijne. het was 9u savonds als ik mn laatste lijn nam.. ik moest de volgende dag op school zijn.. waar zat ik met mijn gedachten? de hele nacht niet geslapen, volgende dag enorm ziek, mn moeder tot mn ergernis thuisgebleven om "voor me te zorgen". ik was namelijk s'ochtends al bewusteloos gevallen toen ik ging zeiken. ik heb de hele dag met mn bovenlichaam voorover gebogen moeten lopen want als ik me rechtop zette ging ik neer. had nog amper iris in mn ogen en vermeed elk oogcontact met mn moeder. in mn bed gelegen de hele dag en lichte visuals op de muren etc. vond ik echt supervreemd, had nooit gedacht dat dit kon van speed. maar wat een afkick was me dat. mn vriend gebeld toen ik ni mn bed lag. nam die op: wtf is dit voor klotegezeik?!!! ik antwoord: ja ik weet het, en mn fucking moeder is thuis. ja de mijne ook zegt ie. lage we allebei in bed zo ziek als een hond. gewoon te veel gesnoven en echt degoutante afkick gehad. sos kan ik makkelijk een grammetje op doen zonder problemen de volgende dag. maar speed.. nja de prijs zegt het zelf al eig. zo spotgoedkoop, rommel! nooit meer."
"hallo, ik heb al een paar paddotripjes achter de rug en wou ze nu zelf eens kweken. ik heb een growbox gekocht en ben golden teachers aan het kweken. nu na iets langer dan een week zijn de eerste paddenstoeltjes al bovengekomen. gisteren heb ik echter iets vreemds ontdekt. ik zie dat er ook paddenstoeltjes met een rode kop groeien. de andere, die er eerst waren zijn helemaal beige/lichtbruin.. welke zijn nu de golden teachers en welke niet en hoe de hell kan het dat er (blijkbaar) 2 verschillende soorten in één growbox groeien? bedankt."
"nee sorry ik kan geen foto's plaatsen. ja ze zien er eigenlijk meer uit als de paddo's die ik zie op de foto's van mensen hun kweekreports. die andere zijn gewoon beige bolletjes. ik heb er eentje uitgetrokken en het lijkt wel meer op een truffeltje ofzo.. geen steeltje, gewoon een rond beige bolletje. de andere hebben wel een steeltje met daarop een donkerbruin roodachtig kopje. zoals ik dacht dat ze er moeten uitzien, alleen zijn er daar veel minder van dan die beige knolletjes"
"hmm. ik ga ze wel echt niet opeten als ik niet weet wat ze zijn."