Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
227 weergaven
18-5-2026
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriendin van mij stond bij de AH aan de kassa en toen ze wilde betalen pakte ze een tientje uittreksel dr portemonnee, helemaal vergeten dat ze daar net al dr SOS in gevouwen had. Alles vloog door de lucht. Zonde
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rufftodacore zei:
LytseTerror zei:
Mijn ergste drugsblunder, ja die weet ik nog wel!
Oeh, wat heb ik daar van geleerd zeg!
Klik om te vergroten...

Sans Soucci :smoke:
Klik om te vergroten...

Aaaah you got me!
S
StiiYlLid
01-01-2024, 00:00
#3
eerste keer snuiven van een maatje pony pack gehad met genoeg coke er in voor 2 lijntjes
ik houd het rietje bij me neus ik was me mentaal aan het voor bereiden blaas ik ipv snuiven
alles door me auto
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bwa daar zullen ze ook wel bekend zijn met witte producten toch :)
J
JoostLid
01-01-2024, 00:00
#5
100 euro uitgeven voor dertig pilletjes en erachter komen dat het smintjes zijn. Ik dacht nog: hey, wat grappig, 't lijken net smintjes. Hey: ze ruiken ook als smintjes. Hey: Ze... smaken ook als smintjes. Ik wordt er nog om uitgelachen. En je denkt nog heel even: Ik bel de politie verdomme, maar wat ga je die vertellen he?
s
spotjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afgelopen weekend heb ik wat teveel gedronken, op een bar gestaan en mooi me broek uitgetrokken om een plasje te doen onderweg naar een afterparty met twee mensen bij me. Daar eenmaal aangekomen kon ik helemaal niks meer, ik was kapot en mijn ritme was alleen maar slechter. Er werd door mensen aan mij verteld dat ik maar eens even rustig aan moest doen met alcohol, maar net als altijd heb ik een probleempje met het op tijd ophouden. Dus nam ik een lijntje pep om even wakker te blijven, nog geen half uur daarna had ik alweer twee hele biertjes op die er gelijk weer uit kwamen. Zo was ik die avond nog twee keer gevallen vanwege evenwicht verlies (fietsen en struikelen in een plas). Natuurlijk heb ik daar wonden en blauwe plekken aan over gehouden. Ook moest ik nog een 17 kilometer fietsen naar huis, gelukkig niet in mijn eentje. Volgende keer maar iets geleidelijker en minder drinken denk ik zo xD ...
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Helemaal onder invloed van speed/kristallen/wiet met een vriendin in de bosjes zitten langs een drukke autoweg.
Op een gegeven moment stopt er een politie auto, dus wij bukken, en we blijven zo zitten met onze ogen dicht en hoofden gebogen, terwijl ze ons alláng zagen zitten, aangezien ze al naast ons stonden.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na genoeg GHB staand een ballonnetje lachgas naar binnen werken. Halverwege erachter komen dat je benen het begeven, erdoorheen zakken, je kruisbanden van een knie verrekken en vervolgens een week niet meer kunnen lopen.
Reken maar dat je tijdens deze trip van verdovende middelen je nog wel degelijk pijn kunt voelen.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het valt allemaal nog mee met m'n blunders, alleen één keertje te veel MDMA gepakt omdat ik dacht dat het niet werkte (500mg). Vervolgens verkleed en met m'n vrienden naar het dorps café gegaan onder het motto dat we een vrijgezelle feestje waren. uur lang bullshit lopen lullen over hoe chill het cafe was enzo, vervolgens 2 maanden lang raar aangekeken door de helft van het dorp.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nooit echt drugsblunders gehad, wel eens verkeerd of te snel bijgeslikt dat ik echt hard ga, of bij het snuiven uitblazen perongeluk en zo een sleutelpunt coke verspillen :(. Maar dat is het wel :P
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn ergste drugsblunder is sowieso met drank :beer:

Ik was zo dronken dat ik door paar maten naar huis getild moest worden, vervolgens thuis draaide alles zo vreselijk snel dat ik eerst de hele woonkamer heb onder gekotst, toen ik dit wilde opruimen ben ik 10x op mijn bek gegaan. Daarop wou ik mijn pakketje sos pakken om iets nuchterder te worden, ging toen op een lange zoektocht.Uiteindelijk niks gevonden omdat ik helemaal geen sos had op dat moment :tearsofjoy: Toen ik moest pissen ook nog eens de hele badkamer ondergepist en vraag me niet hoe maar buiten in de achtertuin wakker geworden de volgende ochtend!!!!!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een net gedraaid jointje voor de loop van een luchtdrukpistool van een maatje houden, twijfelen en mezelf afvragen of de lucht uit de loop de inhoud door de kamer zou blazen als ik de trekker zou overhalen. Ja dus... De hele fucking kamer door.
Z
ZwaeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik stond een keer voor school en had net een jerry gedraaid. Ik wil hem nét opsteken, stopt de teamleider naast me :')

Vaak genoeg halve joints laten wegwaaien door een random windvlaag...

Na een avondje op de M thuis hangen met een vriend, terwijl we nog keihard aan het gaan zijn komt m'n vader naar beneden. Had net m'n zakken leeggemaakt dus de M lag midden op tafel :flushed: Gelukkig niet betrapt, want m'n pupillen waren zo groot als wieldoppen haha.

Mijn eerste keer knallen, 2 schijven (140 mg) naar binnen werken en er later achter komen dat het speedpillen zijn...
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater :grin:
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.

Greets,
Herbalisme
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Herbalisme zei:
Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater :grin:
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...


HAHAHAHAHA :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:
Klik om te vergroten...

haha zotte shit waar in antwerpen ?
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, heb ook een dergelijk geval meegemaakt in grote vakantie vorig jaar. Ik was een lijn aan het leggen op een afgelegen plek en zat te wachten op een vriend. Opeens voel ik een hand op m'n schouder.
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
Ik heb voor het 2de gekozen, heb dan maar terwijl hij erop zat te kijken 0.6g C naar binnen gejaagd.
Wel wat jammer dat ik dan geen C meer had maar was blij dat hij het echt meende ( Ik dacht eerst dat hij een grap maakte )
Dat is 1 van die zeer zeldzame momenten dat ik ECHT veel geluk heb gehad + een mooie herinnering die me nog lang zal bijblijven.

Greets,
Herbalisme
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zelf koffie maken op Koninginnedag.
Jongen van de koffie: 'Niet meteen de koffie in het filter doen.'
Ik: *doet koffie in filter*

Dus.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Avondje stevig zuipen, helemaal vergeten dat ik de ochtend erna op school toets had. Uurtje of 2 geslapen. Nog compleet zat naar de toets gegaan. Op het blaadje geschreven: ''Sorry, het lukt me niet'' . Toets in mijn tas gestopt en naar huis gegaan..
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#20
heb eens 2 halve zegeltjes genomen die ik in zilverpapier nog bewaard had van een vorig nachtje in de cherrymoon waar ik me onder invloed van lsd volslagen belachelijk had gemaakt om het feit dat ik mijn jas kwijt was, het feestje was goed op gang en nam mijn zegeltje (had er toen nog 2) 300mics denkik..
na een tijdje begon ik goed te trippen (te hard volgens mij als ik er aan denk) had ook flink wat gezopen, op een bepaald moment gingen we vertrekken maar ik vond mijn jas niet en stond zo een half uur te lullen aan de plaats waar ze jassen bijhouden dat ik men jas hier had gelaten en niet vond, de dame aan de balie beweerde mijn jas niet te vinden en ik bleef maar lullen waar is men jas nu?? ik werd supperachterdochtig en begon mensen te beschuldigen 'jij hebt men jas gestolen!!' men vrienden kalmeerde maar zagen wel dat ik raar deed, ik had maar een iemand gezegd dat ik zegels op had de rest had pillen op maar kwam niet in me op hun dat te vertellen, werd echt lastig en beschuldigde die arme dame aan de balie dat ze men jas moest afgeven, uiteindelijk de discotheek verlaten nog steeds aan het lullen over mijn jas (ik kon op dat moment blijkbaar niets anders) en eens aan de auto zag ik men jas liggen. Fuck dacht ik heb me alweer eens volslagen belachelijk gemaakt en men vrienden staan lachen dat ik doorflipte binnen, maar op dit moment voelde ik me al veel beter en opgeluchter, wel nog steeds goed aan het trippen!
weekje of 2 nadien besloot ik de andere zegel ook te nemen dit is nog het belachelijkste van heel het verhaal, besloot die zegel te nemen op een ochtend dat ik eigenlijk met mijn moeder een citytrip ging doen in frankrijk voor een dagje.. Ik dacht bij mezelf nu kan wel leuk zijn wat staan trippen bij bezienswaardigheden en dergelijke, in de auto begon de zegel aardig in te slagen maar kon me beheersen, snap nog steeds niet hoe goed ik me beheerste want men moeder zat maar wat te praten en praten non stop (ik heb geluk dat men moeder uren kan doorgaan over onderwerpen en dat ik maar meer als luisterend oor dien) we waren toen aan een tankstation aan de grens ergens gestopt voor te eten en plaspauze maar eten lukte niet, vond ze gelukkig niet raar want ik zei dat ik al goed gegeten had voordien, maar op weg naar toilet voelde ik me echt wazig en voelde me bekeken door iedereen, zag gewoon de blikken naar me staren van wat is dat voor een rare snuiter, maar probeerde dit te negeren wat niet zo makkelijk was. eens aangekomen op de bestemming rond gelopen in de stad heel stil en nog steeds aan het trippen (gelukkig al wat minder) zei men moeder je bent zo stil jongen, ik kon me er nog uit lullen door te zeggen dat ik uitgeweest was en amper geslapen had. Uitendelijk werkte alles uit en was ik gewoon nog moe.
Vraag me nog altijd af hoe mijn moeder dit niet heeft kunnen zien, en was speciale ervaring maar nooit meer in het gezelschap van men moeder voor mij hoor, shit :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."