Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

Wat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

70 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
I
InguzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stronken bungjeejumpen, en stoned zwemmen blijft een heerlijk iets.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
5 uur rondjes lopen wachten tot de X inklapt, en dan ineens beseffen dat je al 5 uur aan het trippen bent
G
Guy_without_nameLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn eerste enorm enge moment op lsd. (Ja ik weet het, geen kick of gaaf op het moment zelf. Wél erna gek genoeg).
Ik was met mijn beste vriend in de stad aan het trippen. Het was enorm mooi, maar er zaten ook lastigere kanten aan de trip. Het volgende moment zal mij altijd bij blijven:

Ik liep van een plein richting het station. Hiertussen ligt een weg, maar het was al vrij laat (3 uur gok ik) dus er was nauwelijks verkeer. Tussen het stoplicht en het plein liep nog een smal fietspad met zebrapad. Mijn vriend liep rechts naast mij. Ik kijk of er van links een fietser aankomt (ookal hoor je natuurlijk voorrang te krijgen, ik ben áltijd die persoon die dubbel checkt) en mijn vriend doet hetzelfde. Geen fietser dus we lopen door naar het stoplicht. Mijn vriend tikt op de knop van het stoplicht en het stoplicht sprong vrij snel op groen. Dit ging voor mijn trippende brein te snel en ik wilde het zelf nog niet "accepteren" dat het al tijd was om over te steken. Mijn vriend begon te lopen en ik zette ook mijn eerste 2 stappen. De adrenaline en angst schoot door mijn lichaam ookal wist ik dat ik 'maar' aan het oversteken was.

En woosh...
Daar sta ik dan...

Midden op het kruispunt. Ik kijk naar links en er schijnen 2 koplampen in mijn ogen. Ik kijk naar voren en zie dat het rood is en mijn vriend geschrokken naar me kijkt. Ik loop snel naar mijn vriend en hoor de auto achter mij doorrijden. Ik ben direct op een bankje gaan zitten en ben gaan denken over wat er zojuist gebeurde. Mijn vriend was ook erg geschrokken.

Ik vertelde hem mijn verhaal en hij schrok. Hij kon zweren dat hij iets van een klap hoorde. Of dacht hij dat maar?
Gewoon het gevoel van: "ik ben veilig, mijn beste vriend is hier, en ik ben gelukkig". Dat was een enorm goed gevoel.
---
Na deze ervaring trouwens nooit meer zo iets gehad. Ik ben er eigenlijk onbewust alleen maar oplettender van geworden. Het liet me zien dat het ook goed fout kan gaan, zelfs op lage dosissen. Ook ben ik na dit geval mijn leven meer gaan appreciëren.

Psychedelica, wat kun je heftig en leerzaam zijn. Het valt niet met woorden uit te leggen aan iemand die het nooit heeft gebruikt.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste keer 4mmc was wel echt liefde op het eerste gezicht! <3
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat is met pillen geweest tot in de morgen lopen dansen en dat ik voor mij veel dans nooit :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
denk toch mijn k-hole op de neusspray :grin:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar echt een egodood kan je het toch niet noemen he
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ehhh wel?

Maar tijdens die egodeath versmolt ik dus in alles. Ik had geen echt lichaam meer wat me tegenhield ofzoiets.
Heb nu een paar egodeaths meegemaakt en daar reken ik deze zeker wel bij... het was wel een vage, dat wel.. :P
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooit eens een te gekke ervaring gehad met ketamine + ghb (achteraf bekeken uiteraard).Ik stond in een afterclub aan de toog en had een redelijke hoeveelheid keta en ghb genomen.opeens moest ik mij met 2 handen vasthouden aan de toog en zo heb ik daar 3u gestaan,ik was bang om me los te laten want anders ging ik vallen :grin: ik heb in die 3u ook niks gedronken hoewel mijn drinken 15cm van mij stond (ik durvde niet lossen weet je nog).Mijn beste vriend durvde niet van zijn barkruk om me te helpen want hij zat daar met hoogtevrees en durvde niet meer van zijn stoel af (zelvde combo als ik genomen) :grin: :openmouth:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
400 µgr lsd, een aparte ervaring
Klik om te vergroten...
tripreport? zou wel cool zijn
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
M'n allereerste paddo trip. M'n lichaam smolt letterlijk weg en ik bleef als pure energie achter en werd toen weer geboren. Super indrukwekkend en heel erg fijn om mee te maken.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#14
Varry zei:
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Als ik jou zo sarcastisch zie reageren kan ik daaruit concluderen dat je nog nooit gestopt bent met blowen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben eigenlijk al wel een paar maal gestopt met blowen, na periodes dat ik het vaak deed(elke dag 1 jointje). Ik voelde me wel stukken beter en energieker. Maar om het nu een kick te noemen? Bwah.
Ik vond het stoppen met roken kwa effect veel drastischer. Nuja, thc blijft natuurlijk wel wat langer in je lichaam dan nicotine.
Ik vind gewoon dat cutter wat zwaar tilt aan z'n wietgebruik als hij het heeft over de negatieve effecten heeft.
Ga me nu niet vertellen dat de afkick van wiet spectaculair is, wanneer je al getript hebt op lsd (in cutter zijn geval).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
De visuals van mijn 2e, 5e en 12e LSD trip, met stip. De tripreports staan op het forum, en ze nog een keer typen.. zoek de reports maar :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hans zei:
Misschien doelde hij niet op een kick maar ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat stoppen met blowen een fijne ervaring is.
Klik om te vergroten...

Topicnaam+vraag: Wat was je grootste kick/vetste ervaring onder invloed van Drugs?

Gestopt zijn met blowen is niet onder invloed zijn van drugs en een vette ervaring hebben, oke je hebt GHB (voorbeeld) genomen dezelfde dag dat je stopte met blowen, maar dat stoppen met blowen heeft er niks mee te maken. Maar ach, wat boeit het eigenlijk ook.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn eerste keer een pilletje nemen (en meteen twee, lekker knallen) en dat op een voor mij een eerste industrial gothic feestje met lekker grote luidspeakers en een geweldige dansvloer en visuals!! Tering, dat was echt de eerste keer dat ik ECHT uit m'n dak ben gegaan
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
BuZzRiDeR zei:
Flugeltje zei:
400 µgr lsd, een aparte ervaring
Klik om te vergroten...
tripreport? zou wel cool zijn
Klik om te vergroten...

Is ondertussen al weer een jaar geleden, maar ik zag mensen vanaf het derde verdiep en dacht dat ik ze in stukken duidelijk hoorde praten. Er arriveerde een trein en ik dacht dat een groepje aan het rellen was...

Misschien dat ik nog wel eens tripreport schrijf, ik herinner het me nog zoals de dag van gisteren.



Eerste keer x is idd ook mooi...
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#20
mijn eerste tweede en vierde keer mdma,
eerste en tweede keer waren de beste avonden van mn leven
3de keer heb ik een absolute piek bereikt, het nirvana zeg maar (doormiddel van meditatie)

maar mn allerbeste drug ervaring (kick) duurde 15 seconden,
Op mdma in een rijdende auto lachgas nemen, ik zweefde even in eeuwigheid, op een vliegend tapijt.

Op paddo's heb ik ook al een paar keer op de grond liggen kronkelen van genot.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."