Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

Wat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

70 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooit eens een te gekke ervaring gehad met ketamine + ghb (achteraf bekeken uiteraard).Ik stond in een afterclub aan de toog en had een redelijke hoeveelheid keta en ghb genomen.opeens moest ik mij met 2 handen vasthouden aan de toog en zo heb ik daar 3u gestaan,ik was bang om me los te laten want anders ging ik vallen :grin: ik heb in die 3u ook niks gedronken hoewel mijn drinken 15cm van mij stond (ik durvde niet lossen weet je nog).Mijn beste vriend durvde niet van zijn barkruk om me te helpen want hij zat daar met hoogtevrees en durvde niet meer van zijn stoel af (zelvde combo als ik genomen) :grin: :openmouth:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flugeltje zei:
400 µgr lsd, een aparte ervaring
Klik om te vergroten...
tripreport? zou wel cool zijn
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
M'n allereerste paddo trip. M'n lichaam smolt letterlijk weg en ik bleef als pure energie achter en werd toen weer geboren. Super indrukwekkend en heel erg fijn om mee te maken.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Varry zei:
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Als ik jou zo sarcastisch zie reageren kan ik daaruit concluderen dat je nog nooit gestopt bent met blowen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
msdistorted zei:
Gevonden:
Modknip - Geen links naar pillreports plaatsen svp.
Klik om te vergroten...
Het zijn 3 breeklijnen dus haha, gezien de naam triforce ook niet zo heel gek. Ik heb je link trouwens weg gehaald, pill reports is onbetrouwbaar en we willen niet dat mensen mogelijk conclusies over de inhoud van hun pil gaan trekken op basis van een foto.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Imo verbleekt al mijn andere drugservaringen bij die van psilo en lsd ervaringen... Zo probeerde ik de trap af te lopen onder invloed van lsd, en ik zag de muren allerlei kleuren aannemen en groeien in hoogtes. Maar ook krimpen. Op ten duur voelde ik mij net zo klein als een mier. Het heeft geloof ik wel een half uur geduurd voordat ik die trap af was. Maar ook rondvliegen in het universum over oceanen en langs sterren, al trippend rondfietsen in natuurgebieden, boswandelingen onder invloed van psilo en meer van dat. Ja, psychedelica is mooi spul :)
I
InguzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stronken bungjeejumpen, en stoned zwemmen blijft een heerlijk iets.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
5 uur rondjes lopen wachten tot de X inklapt, en dan ineens beseffen dat je al 5 uur aan het trippen bent
G
Guy_without_nameLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn eerste enorm enge moment op lsd. (Ja ik weet het, geen kick of gaaf op het moment zelf. Wél erna gek genoeg).
Ik was met mijn beste vriend in de stad aan het trippen. Het was enorm mooi, maar er zaten ook lastigere kanten aan de trip. Het volgende moment zal mij altijd bij blijven:

Ik liep van een plein richting het station. Hiertussen ligt een weg, maar het was al vrij laat (3 uur gok ik) dus er was nauwelijks verkeer. Tussen het stoplicht en het plein liep nog een smal fietspad met zebrapad. Mijn vriend liep rechts naast mij. Ik kijk of er van links een fietser aankomt (ookal hoor je natuurlijk voorrang te krijgen, ik ben áltijd die persoon die dubbel checkt) en mijn vriend doet hetzelfde. Geen fietser dus we lopen door naar het stoplicht. Mijn vriend tikt op de knop van het stoplicht en het stoplicht sprong vrij snel op groen. Dit ging voor mijn trippende brein te snel en ik wilde het zelf nog niet "accepteren" dat het al tijd was om over te steken. Mijn vriend begon te lopen en ik zette ook mijn eerste 2 stappen. De adrenaline en angst schoot door mijn lichaam ookal wist ik dat ik 'maar' aan het oversteken was.

En woosh...
Daar sta ik dan...

Midden op het kruispunt. Ik kijk naar links en er schijnen 2 koplampen in mijn ogen. Ik kijk naar voren en zie dat het rood is en mijn vriend geschrokken naar me kijkt. Ik loop snel naar mijn vriend en hoor de auto achter mij doorrijden. Ik ben direct op een bankje gaan zitten en ben gaan denken over wat er zojuist gebeurde. Mijn vriend was ook erg geschrokken.

Ik vertelde hem mijn verhaal en hij schrok. Hij kon zweren dat hij iets van een klap hoorde. Of dacht hij dat maar?
Gewoon het gevoel van: "ik ben veilig, mijn beste vriend is hier, en ik ben gelukkig". Dat was een enorm goed gevoel.
---
Na deze ervaring trouwens nooit meer zo iets gehad. Ik ben er eigenlijk onbewust alleen maar oplettender van geworden. Het liet me zien dat het ook goed fout kan gaan, zelfs op lage dosissen. Ook ben ik na dit geval mijn leven meer gaan appreciëren.

Psychedelica, wat kun je heftig en leerzaam zijn. Het valt niet met woorden uit te leggen aan iemand die het nooit heeft gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."