#1
ooit eens een te gekke ervaring gehad met ketamine + ghb (achteraf bekeken uiteraard).Ik stond in een afterclub aan de toog en had een redelijke hoeveelheid keta en ghb genomen.opeens moest ik mij met 2 handen vasthouden aan de toog en zo heb ik daar 3u gestaan,ik was bang om me los te laten want anders ging ik vallen
ik heb in die 3u ook niks gedronken hoewel mijn drinken 15cm van mij stond (ik durvde niet lossen weet je nog).Mijn beste vriend durvde niet van zijn barkruk om me te helpen want hij zat daar met hoogtevrees en durvde niet meer van zijn stoel af (zelvde combo als ik genomen)
![:openmouth:]()
