Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Sterkte.. De ghb afdeling van de vrouwengevangenis in Zwolle bouwt af met ghb.. wellicht die in Breda ook? En idd verstandig om jezelf te melden bij OM, én ook dat je verslaafd bent. Nogmaals, veel sterkte gewenst."
"mooie post-tijd, 11:11 op 11-11. OT: nog nooit keta gedaan dus geen idee. Anderen hier vast en zeker wel"
"Standaard hasj, zero zero, uit plaatselijke coffeeshop hier. Nog nergens anders zo'n fijne hasj gekocht/ gerookt. Als ik niet naar deze shop ga, en dus naar de andere dichtstbijzijnde, koop ik vaak Hiya en Afghaan. Als ik al voor wiet ga dan Amnesia Haze, Lemon Haze, en/of Bubblegum."
"Used&abused zei: Bubblegum... dat zag ik laatst ook in een shop. Ik dacht nog: What the... word ik oud ofzo? Bubblegum wiet... wat een naam. Wat moet ik me er bij voorstellen? Klik om te vergroten... Ik kende 'm ook niet, iig niet in 'mijn' omgeving. Tijdens weekend in Amsterdam gekocht om te proberen. Normaal gesproken ben ik vrij snel klaar met wiet, omdat de meeste mij te lui maken, waardoor ik terug val op m'n oude vertrouwde hasj. Maar dit weekend niet, hele weekend vd bubblegum genoten. Qua geur en smaak doet ie z'n naam eer, lichte zachte bubblegum geur en smaak. Roes kwam bij geleidelijk op, werd er heerlijk zen van!"
"050 zei: Echt? hier in het noorden is het een redelijk bekend wietsoortje en dacht dat wij toch redelijk achterliepen qua kwaliteit en keuze haha, niet dat het overal te krijgen is. Klik om te vergroten... Ah, ik woon ook hier in het Noorden maar ik kende 'm dus nog niet.. zal eens aandachtig de kaart bestuderen morgen!"
"Stronken bungjeejumpen, en stoned zwemmen blijft een heerlijk iets."
"Roze olifant zei: Ik heb er eigenlijk sterk mijn twijfels bij dat je eerste zegel echt 150 ug was want die dosis wordt over het algemeen niet als licht ervaren, zeker niet de eerste keer. Kans is veel groter dat je dealer wat naar boven heeft afgerond, wat helaas een beetje de standaard is bij LSD. Dus ik zou zeggen investeer eerder wat geld in je zegels verderop (buitenland) laten kwantificeren of koop een keer de legale variant ALD-52 die wel zekerheid geeft over de dosis, zodat je een juist referentiekader hebt voordat je fratsen gaat uithangen met extreem hoge dosissen. Persoonlijk heb ik nog geen egodood ervaren op LSD maar vond ik een dosis van 190 ug ALD wel al gevoelsmatig die kant op gaan. 450 ug is mij dus effe niet gezien, lol. Klik om te vergroten... Wat RO zegt ^^ Twee weken geleden getript op 150 ug ALD-52, dit was genoeg voor mij om een ego oplossing te bereiken. *edit: i.c.m. met aantal hash joints."
"Roze olifant zei: Kleine correctie: bedoelde natuurlijk fratsen uithalen, of je je fratsen ook nog effectief zou kunnen uithángen na 450 ug durf ik sowieso vraagtekens bij te zetten. Is dat een aanrader vind je, LSD met hasj? Ik durf het tot nu toe niet echt aan omdat ik bang ben dat het snel te bepalend wordt (ben geen roker) maar het lijkt me toch wel een keer het proberen waard. Klik om te vergroten... Het gaf mij de stimulans om los te laten en toe te geven aan de ALD-52. Maar hierbij moet ik wel vermelden dat ik bijna dagelijks smoke en m.i. aardige tolerantie heb. Deed het bij mijn truffeltrip ook maar daar bracht het mij in een paranoidide gedachtenloop.. Mocht je het ooit willen doen, dan zou ik het van dat moment af laten hangen, of het goed voelt of niet."
"Ik blijf mezelf opnieuw uitvinden. שמש zei: Ik ervaar het leven als cirkels in cirkels. Elkaar overlappende circels waarbij je een tijd lang een bepaalde weg volgt en dan een grotere of kleinere explosie kan ervaren die je leven of het nu een nieuwe wending geeft. En soms ben je ineens terug op een oud, onafgemaakt pad en gaat vandaar weer met hernieuwde energie verder Klik om te vergroten... Dit inderdaad. Alleen beschouw ik de cirkels als spiralen, ik ga steeds dieper/lager om vervolgens hoger te komen dan waar ik was."