Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

Wat was je grootste kick/vetste ervaring oiv Drugs?

70 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer 4mmc was wel echt liefde op het eerste gezicht! <3
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien doelde hij niet op een kick maar ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat stoppen met blowen een fijne ervaring is.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
denk toch mijn k-hole op de neusspray :grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
echt veel te veel om op te noemen, vooral met mdma/xtc/wiet :hearteyes:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
ooit eens een te gekke ervaring gehad met ketamine + ghb (achteraf bekeken uiteraard).Ik stond in een afterclub aan de toog en had een redelijke hoeveelheid keta en ghb genomen.opeens moest ik mij met 2 handen vasthouden aan de toog en zo heb ik daar 3u gestaan,ik was bang om me los te laten want anders ging ik vallen :grin: ik heb in die 3u ook niks gedronken hoewel mijn drinken 15cm van mij stond (ik durvde niet lossen weet je nog).Mijn beste vriend durvde niet van zijn barkruk om me te helpen want hij zat daar met hoogtevrees en durvde niet meer van zijn stoel af (zelvde combo als ik genomen) :grin: :openmouth:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flugeltje zei:
400 µgr lsd, een aparte ervaring
Klik om te vergroten...
tripreport? zou wel cool zijn
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
M'n allereerste paddo trip. M'n lichaam smolt letterlijk weg en ik bleef als pure energie achter en werd toen weer geboren. Super indrukwekkend en heel erg fijn om mee te maken.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Varry zei:
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Als ik jou zo sarcastisch zie reageren kan ik daaruit concluderen dat je nog nooit gestopt bent met blowen.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben eigenlijk al wel een paar maal gestopt met blowen, na periodes dat ik het vaak deed(elke dag 1 jointje). Ik voelde me wel stukken beter en energieker. Maar om het nu een kick te noemen? Bwah.
Ik vond het stoppen met roken kwa effect veel drastischer. Nuja, thc blijft natuurlijk wel wat langer in je lichaam dan nicotine.
Ik vind gewoon dat cutter wat zwaar tilt aan z'n wietgebruik als hij het heeft over de negatieve effecten heeft.
Ga me nu niet vertellen dat de afkick van wiet spectaculair is, wanneer je al getript hebt op lsd (in cutter zijn geval).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
De visuals van mijn 2e, 5e en 12e LSD trip, met stip. De tripreports staan op het forum, en ze nog een keer typen.. zoek de reports maar :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hans zei:
Misschien doelde hij niet op een kick maar ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat stoppen met blowen een fijne ervaring is.
Klik om te vergroten...

Topicnaam+vraag: Wat was je grootste kick/vetste ervaring onder invloed van Drugs?

Gestopt zijn met blowen is niet onder invloed zijn van drugs en een vette ervaring hebben, oke je hebt GHB (voorbeeld) genomen dezelfde dag dat je stopte met blowen, maar dat stoppen met blowen heeft er niks mee te maken. Maar ach, wat boeit het eigenlijk ook.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn eerste keer een pilletje nemen (en meteen twee, lekker knallen) en dat op een voor mij een eerste industrial gothic feestje met lekker grote luidspeakers en een geweldige dansvloer en visuals!! Tering, dat was echt de eerste keer dat ik ECHT uit m'n dak ben gegaan
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
BuZzRiDeR zei:
Flugeltje zei:
400 µgr lsd, een aparte ervaring
Klik om te vergroten...
tripreport? zou wel cool zijn
Klik om te vergroten...

Is ondertussen al weer een jaar geleden, maar ik zag mensen vanaf het derde verdiep en dacht dat ik ze in stukken duidelijk hoorde praten. Er arriveerde een trein en ik dacht dat een groepje aan het rellen was...

Misschien dat ik nog wel eens tripreport schrijf, ik herinner het me nog zoals de dag van gisteren.



Eerste keer x is idd ook mooi...
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn eerste tweede en vierde keer mdma,
eerste en tweede keer waren de beste avonden van mn leven
3de keer heb ik een absolute piek bereikt, het nirvana zeg maar (doormiddel van meditatie)

maar mn allerbeste drug ervaring (kick) duurde 15 seconden,
Op mdma in een rijdende auto lachgas nemen, ik zweefde even in eeuwigheid, op een vliegend tapijt.

Op paddo's heb ik ook al een paar keer op de grond liggen kronkelen van genot.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#17
DMT
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#18
kom kom,
niemand die zottere dingen heeft meegemaakt?
op MDMA in een rollercoaster, een ballonvlucht op LSD... vertel!
ik vind dit wel interessant
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
een nogal zieke eigenlijk psychotische nacht op 600mg mdma + keta en speed.. :openmouth: de realistischste hallucinaties en dingen tot stemmen in je hoofd horen en andere gekke dingen.. dat was wel het ziekste wat ik ooit mee heb gemaakt iov van drugs.. en een badtrip op paddo's (achteraf gezien :grin:) waren zeker niet de 2 leukste ervaringen denk eigenlijk de minst leuke maar hebben zeker de grootste indruk op me achter gelaten.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Varry zei:
jcutter zei:
Toen ik was gestopt met dagelijks blowen.
Klik om te vergroten...

Kickuuuuuuuuh :rock: :rock:


:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja, ik was erg trots op mezelf.
Slapen lukte nog amper, ik moest erg vroeg op mijn stage ( 05:15 ) en at nog erg weinig voor mijn doen. Op ten duur had ik het gevoel, alsof er continue adrenaline en eurofie door mijn geest gierde. Naast elke dag enorm zwaar werk te doen, sporte ik ook nog veel en ging ik in mijn vrije dagen veel hardlopen. Ik wou niet meer stoppen met bewegen. Naast hele neerslachtige gevoelens, gaf dit ook erg vaak een kick. Tegen het einde van mijn stage periode; begon ik echt heftig naar slaap en rust te verlangen, terwijl ik dankzij de insomnia begon te hallucineren in sec. werk zeg maar. Dat er beelden verschijnen en bij besef meteen weer verdwijnen. Gelukkig kreeg ik dit op ten duur ook. Nadat ik mijn rust weer terug had gewonnen, bezitte ik nu over een sterke discipline en wist ik wat mijn grenzen waren op het "overlevings" gebied. Blowen zorgte ervoor dat dit dus nog veel moeilijker ging en heb mezelf er toch doorheen weten te slaan :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."