Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelukkig is dat snuiven goed voor je neus :)
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
Snuiven opzich is niet echt vies of pijnlijk ofzo. Soms kan het een beetje branden in je neus maar dat is wat mij betreft niet zon punt.
Klik om te vergroten...

Tot je een weekend lang gecombineerd aan de pep, coke en keta gaat.
En van wat er daarna allemaal uit komt kun je kastelen bouwen :grin:

Ja, ik snuif.
Eigenlijk alleen nog maar coke de laatste jaren en met mate(n).
Gemiddeld een paar keer per maand en nooit doordeweeks.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jep, keta, coke, speed, mdma, ehm... dat was het denk ik wel. Ik hou ook van het ritueel, vooral als er een berg ligt, en dan lekker in een vloeiende beweging je lijntje ervan afnemen, nog beetje mooi neerleggen, en whalla!! :hearteyes:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
daar ga ik m'n neus niet aan verneuken! :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het enigste wat ik ooit heb gesnoven is poedersuiker :rock: Verder zal ik me misschien nog ooit eens aan de keta wagen.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee geen behoefte aan. Drugs als coke of speed boeien me niet en daarnaast lijkt snuiven me ook best ranzig.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb wel eens droppoeder gesnoven, deed een beetje pijn, maar ik had de hele dag een lekkere dropsmaak achter in mijn mond.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmm lekker ketamine of een lijn coke snuiven heerlijk.
Al blijf ik liever van de coke af toch blijft het heerlijk.
B
BesemeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind snuiven echt heel vervelend. Je voelt je neus nog een kwartier na het snuiven en de smaak blijft ook lang hangen.

Doe mij maar bommetjes! veel meer relaxed!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
NU HEB IK EEN ANDERE VRAAG: Wie heeft er al gespoten? (je weet welk spuiten ik bedoel :) )
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BuZzRiDeR zei:
NU HEB IK EEN ANDERE VRAAG: Wie heeft er al gespoten? (je weet welk spuiten ik bedoel :) )
Klik om te vergroten...

hoe off-topic kan je gaan...

gaarne niet antwoorden hier!

Buzz, hier hebben we een knop voor:

n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12



knorknor :mrgreen: :beer:
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik rook liever
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#14
knort hier ook :beer:

ik denk dat het gewoon een psychologische stap is waar je overheen moet, eerst lijkt het vies en eng.. Dat is normaal want het is niet gebruikelijk dat je wat dan ook snuift... Je eet en je drinkt maar snuiven is iets nieuws :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De eerste gedachte die in mij opkwam na me eerste keer snuiven: "Ja... das toch best wel junk... maar wel leuk!" Toen dat 2de lijntje maar naar binnen gewerkt :beer:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik interesseer me niet echt voor uppers/downers en dat zijn toch vaak de meest... snuifbare drugs, nee dus :)

Het enige wat ik misschien ooit eens zou snuiven is yopo.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het wel eens gedaan, maar ik trip liever 1x in de 3 maanden.
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb het al een paar keer gedaan en heb nog een grammetje liggen. daarna ga ik het wel ni veel meer doen
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hatseflats, geef mij maar een lekkere snats!
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik snuif, ik vind het een leuke manier van drugs pakken en ik heb zeker geen spijt dat ik het ooit gedaan heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."