Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Been there done that.
Voornmelijk coke , speed liet ik liet ik na een par keer links liggen dat is niks voor mij.
Keta is de enige overgebleven wat if sporadisch snuif
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
een keertje carbasalaat calcium gesnoven, dat spul doe je normaal in water( tegen zenuwpijn of spierpijn), maar smaakt zo ranzig.

werkte wel sneller, maar was niet echt veel lekkerder.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kanna, Ketamine en Coke gesnoven, leuk maar niet echt fijn voor je neus, gelukkig heb ik nooit last gehad van me niet kunnen beheersen maar ik ben als ik naar mijn omgeving kijk daar wel een redelijke uitzondering in hehe.

Adreno
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het nog nooit gedaan omdat ik het een beetje associeer met 'verslaafd zijn'. Toch ben ik er benieuwd naar, dus als ik eens iets onder mn neus krijg, dan zou ik toch niet nee kunne zeggen.

btw; Spaceman, komt je avatar van een film ofzo?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif het liefste speed maar op het moment alleen af en toe flink wat sos maar dat is toch niet zo lekker. Ach ja bij gebrek aan beter kan het er mee door. Heb liever speed :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb het paar keer gedaan (3 keer, 2x coke, 1x speed) en vond het zn geld niet waard dus niet meer gedaan
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb NOG geen drugs gesnoven...
echter wel rood krijt in het eerste middelbaar om een bloedneus te vijnzen zodat ik de klas uitmocht :grin: (het werkte) :)
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
zie naam
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuifdoos zei:
zie naam
Klik om te vergroten...
haha :grin: :grin:
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Snuiven opzich is niet echt vies of pijnlijk ofzo. Soms kan het een beetje branden in je neus maar dat is wat mij betreft niet zon punt.
Klik om te vergroten...

Tot je een weekend lang gecombineerd aan de pep, coke en keta gaat.
En van wat er daarna allemaal uit komt kun je kastelen bouwen :grin:

Ja, ik snuif.
Eigenlijk alleen nog maar coke de laatste jaren en met mate(n).
Gemiddeld een paar keer per maand en nooit doordeweeks.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jep, keta, coke, speed, mdma, ehm... dat was het denk ik wel. Ik hou ook van het ritueel, vooral als er een berg ligt, en dan lekker in een vloeiende beweging je lijntje ervan afnemen, nog beetje mooi neerleggen, en whalla!! :hearteyes:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
daar ga ik m'n neus niet aan verneuken! :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het enigste wat ik ooit heb gesnoven is poedersuiker :rock: Verder zal ik me misschien nog ooit eens aan de keta wagen.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee geen behoefte aan. Drugs als coke of speed boeien me niet en daarnaast lijkt snuiven me ook best ranzig.
l
lucideLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee nog nooit gesnoven. En ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen gewoon omdat de middelen die je moet snuiven me niet heel erg interesseren.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb vroeger wel af en toe wat chemicaliën gesnoven (zogenaamde "designer drugs"), maar alleen als het op andere manieren niet rendabel was...
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik snuif alleen coke.
speed neem ik altij in een bommetje
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lucide zei:
Nee nog nooit gesnoven. En ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen gewoon omdat de middelen die je moet snuiven me niet heel erg interesseren.
Klik om te vergroten...

speed :hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het zo leuk. Hakken en een briefje rollen je voelt het poeder in je neus schieten. Ik hou van de smaak.

:hearteyes:
I
IllustratedLid
01-01-2024, 00:00
#20
een griepvirus overleeft soms ruim twee weken op bankbiljet

In opdracht van een Zwitserse bank is onderzoek gedaan naar de verspreiding van het griepvirus door bankbiljetten. Uit dit onderzoek is gebleken dat het griepvirus meer dan twee weken kan overleven op een bankbiljet.

Normaal gesproken overleeft een virus bij kamertemperatuur slechts enkele uren. In het onderzoek bleek dat, wanneer het virus in grote concentraties aanwezig was op oude bankbiljetten, het bij kamertemperatuur enkele dagen oud werd. Wanneer het virus zich met menselijk slijm vemengde, kon het wel twee en een halve week overleven.

Na deze bevindingen gaan de Zwitserse wetenschappers onderzoeken in hoeverre bankbiljetten het griepvirus daadwerkelijk kunnen verspreiden. Ze relativeren echter het risico, omdat het vooral virusdeeltjes in de lucht en in het contact tussen mensen zijn die tijdens een griepepidemie voor besmetting zorgen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."