Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kankerknuppel zei: Hoi iedereen, Ik heb echt last van iets zeer vreemds momenteel. Ik voel me vaak angstig, verward,.. na gebruik van xtc. Ik heb ook altijd schrik om fout te gaan of om over te geven(ookal is dit nog nooit gebeurd). Het vreemdste van de zaak is dat ik dit ook soms heb als ik niet eens gebruik Weet iemand hier raad mee? Ik moet toch niet voor altijd stoppe Of moet ik misschien eens andere bollen proberen? Klik om te vergroten... OMG kankerknuppel, jongen, je had veel eerder aan de bel moeten trekken... je zit nu in het laaste fase van psychosemanica Dit gaat heel ver, je hebt per direct HULP nodig... Om dit zo snel mogelijk te realiseren ren je 20 rondjes om je salontafel met je handjes in de lucht en roep je herhaaldelijk POEPSEX!!! Dit zal je upperbewustzijn kalmeren om daarnaa 2girl1cup te kijken... -SP@CE-"
"nutsss zei: ................. Klik om te vergroten... NUTSSSS IS BACK EN HOE!!!! gr van -spaceman-!"
"crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met roken goed he )"
"DarkScope zei: Amvitamine zei: crack, meth, hero, keta, lsd, mdma, kero en nicotinell (ja ik ben gestopt met roken goed he ) Klik om te vergroten... Crack en Hero, what the fuck are you thinking? Not to the mention the meth... Klik om te vergroten... Ja je weet toch, ben een beetje schitzovreemd en iedere persoonlijkheid heeft een andere voorkeur. Echt heel verlept maar wel echt lekker hard!"
"keet"
"Delirium zei: Klik om te vergroten... dat dus! :P ook word hier keta en lsd genutigd op het gezellige theekransje!"
"Het is heel anders dan paddo's. Ik vind paddo's veel meer chaos, maar lsd is qua visuals wel heftiger."
"SAFIRE HEEFT T WEL IS MET HUBBABUBBA GEDAAN! :P"
"goud waard! Eckster C, youre the man! maar zonder dollen!"
"Justin Robertson op Rauw Tivoli"