Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het zielig als mensen helemaal op gaan in zo'n spel.. get a life.."
"Lektroluv zei: kan je k'nijnen niet gewoon doorspoelen? Klik om te vergroten... Bah."
"Arme beestjes"
"Aking zei: Northawke zei: En dit is nuttig om in de klas te laten zien, want...? Een ziek konijn kan je ook gewoon naar de dierenarts brengen. Die lost het dan wel op, op een normale manier. Klik om te vergroten... dat kost je wel flink meer euro's Klik om te vergroten... Als je de dokter uitlegt op een vriendelijke manier , dat je het geld ervoor niet hebt , zal hij dat ook wel verstaan , hij zal het dier niet zomaar laten lijden! .. Of teminste bij de dierenartsen die ik ken toch niet."
"Enesteene zei: must n paar eiers teugen de kop hewwe? Klik om te vergroten... LOL ,"
"moeten we nu allemaal als mannen gaan praten fzo"
"pilliewilly zei: maar skinny jeans is zo emo... Klik om te vergroten... En die broek van dat prentje is zo gay!"
"Meer zo van die skinny jeans zijn wel sexy , maar die foto die je daar plaatste is niet echt sexy vind ik zelf"
"arme beestjes!!"
"Kheb paar van men beste maten zien dood gaan aan Hero en ze waren nog zo jong , Mens! doe het gwn niet. Je kan het niet vergelijken Coke,XTC,enal.."