Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"naah niks voor mij dat jumpen"
"John Frusciante - murderers"
"wat alcohol en sporten"
"Nee nog nooit gesnoven. En ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen gewoon omdat de middelen die je moet snuiven me niet heel erg interesseren."
"nee"
"Ha allemaal, ik ben hier een tijd niet meer geweest maar wilde toch even graag jullie hulp vragen. Ik heb vandaag namelijk ontdekt (of eigenlijk concreet bewijs gezien, ik vermoede het al langer) dat mijn broertje van 15 blowt. Nu rookte ik op die leeftijd ook mijn eerste blowtje, niks aan de hand zou je zeggen. Maar mijn broertje zit in een typische neerwaartse spiraal die sommigen misschien wel uit eigen omgeving herkennen (?) ; Het gaat niet goed op school, hij spijbelt (op school willen ze hem eigenlijk al niet meer hebben),hij liegt over alles, hij heeft maar een paar vrienden (die ik nog nooit heb gezien, maar die voornamelijk ouder zijn) hij is lam en wil alleen maar de hele dag gamen. Eigenlijk vertoont hij ook symptomen van een depressie Nogal typisch dus, zoals ik al zei. Ik maak me zorgen. Door zijn apatische gedrag en andere signalen die ik herkende uit ervaring dacht ik al dat hij blowde, maar vanmiddag rolden er 3 jointjes uit zijn jaszak toen ik mijn eigen jas pakte. Ik heb er niks over gezegd, maar weet ook niet hoe ik dit aan moet pakken. Hij is heel erg gesloten (altijd al geweest) en praat nooit over dingen die hem dwars zitten. Mijn ouders vermoeden al dat er iets aan de hand is, maar ik wil ze er (nog) niet bij halen. Ik denk namelijk niet dat dit de situatie gaat verbeteren (boze ouders, verbod op vanalles, dat gaat alleen maar tegen werken). Ik wil hem graag helpen en denk dat het blowen ook meer een secundair probleem is, maar ik heb geen idee wat ik hier mee moet. Zijn er hier misschien mensen die hier ervaring mee hebben en tips hebben? Alvast ontzettend bedankt"
"Hoi, ik heb een vraagje. Ong. een half jaar tot een jaar geleden hebben we een zakje HBW zaadjes gekocht, maar het is er steeds niet van gekomen om ze te gebruiken. Nu leek het ons vandaag een perfecte dag om te gaan trippen, alleen vroegen we ons af of ze nog goed zouden zijn. Weet iemand hier iets over de houdbaarheid van HBW? Ze zitten nog wel gewoon in een luchtdicht zakje. Tnx alvast!"
"Ik heb wel eens als ik half slaap dat ik dan allemaal dingen in mijn kamer zie. Bijvoorbeeld mensen die ik ken of andere dingen. Een keer stond er een boom vol met vogels in mijn kamer. Echt super wazig! maar dromen is wel echt"
"^"
"Ik interesseer me al enige tijd in halucinogene middellen en wil ook zeker zelf een keer paddo's of lsd gebruiken. Nu is mijn vraag, wat is het slimst om mee te beginnen? Wat zouden jullie een beginneling ( ) aanraden. Natuurlijk beginnen de meeste mensen met paddo's, waarschijnlijk omdat dit gewoon makkelijker te krijgen is. Maar toch zien veel mensen lsd volgens mij als een stap verder. Is dit ook zo? Toch lees ik dat veel mensen lsd controleerbaarder en minder vaag vinden. dat vind ik wel voor lsd pleiten voor een eerste trip. Vertel, wat vinden jullie ervan als ervaren psychonauten? :P"