Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou ideale triplocatie?

Wat is jou ideale triplocatie?

51 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindgamer zei:
gNuxx zei:
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
Klik om te vergroten...
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar :)


O/t
Zelf heb ik één keer in de Noorderplantsoen getript op 2cb en verder hier dichtbij in een kleine bos met mijn hond aan de wandel als de maan fel op je schijnt. Aankomende winter ga ik misschien weer trippen, maar de paranoia moet ik echt ontkomen. Daarom moet mijn thuis situatie stabiel zijn denk ik..
Klik om te vergroten...


hoezo mindgamer waar woon je dan
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Efteling
2. Bos
3. 't Gooi
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Duinen :openmouth: Zo prachtig in de zomer.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het park in Breda 's nachts trippen op 2cb en dan frisbeën! Was echt heel erg relaxt :)
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#5
We hebben een geweldig mooie tuin, met huge vijver en paadjes, bankjes en veel bomen, bloemen en struiken :hearteyes: ik hou van de natuur :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn ideale triplocatie was in Haaksbergen in de Twentse bossen op bezoek bij een vakantiehuisje van een vriend van me. In the middle of nowhere. De buren woonden 5 kilometer verder en overal om ons heen was prachtige natuur, overal dennenbomen. We maakten naast ons knusse huisje een kampvuurtje en hadden met zijn drieën een prachtige maar ook lollige avond.
Een betere triplocatie kan ik me niet voorstellen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik trip het liefst buiten, in de natuur. Beetje afgelegen het liefst. Hier heb je een een mooi gebied met een veel natuur, water, strandjes en dieren zoals schotse hooglanders. Mooi om daar te trippen.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik bij een goede vriend van mij ben ga ik altijd op zijn slaapkamer liggen, hij
heeft van die lichtgevende stickers op het plafond en van die leuke lampjes door de
kamer heen hangen, als ik aan het trippen ben vind ik het echt geweldig om daar de
nacht door te brengen. :hearteyes:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ home...

De bank en omstreken... :wink:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
In de natuur, dan wel een plek waar geen mens in de omtrek te bespeuren is.
Kvind dat je er een enorme band van krijgt met de natuur :)
Thuis trippen is ook zalig, gezellig muziekje, wierook, mn gitaar en katten.
Als ik thuis zit, heb ik vreemd genoeg wel een nood aan een iets donkerdere ruimte..
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik trip het liefst bij iemand binnen, dan voel ik me veilig. maar dan krijg ik het na een paar uur meestal te benauwd er binnen en wil ik naar buiten.
maar meestal durf ik niet naar buiten, heb schrik van de mensen die er rondlopen en me zouden aanvallen of gaan klikken bij de politie... ( PARANOIA van mensen )
maar aangezien jullie het zo vaak doen op drukke plekken, hebben jullie dat dan nooit.
iemand mss een idee hoe ik me erover zo kunnen zetten ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lucifer in the sky zei:
maar aangezien jullie het zo vaak doen op drukke plekken, hebben jullie dat dan nooit.
iemand mss een idee hoe ik me erover zo kunnen zetten ?
Klik om te vergroten...

Ik hou mezelf altijd voor dat niemand aan me kan zien dat ik wat op heb, en stilletjes geniet ik dan als ik met nuchtere mensen praat. Zo van' hahaha buurman, ik heb nu wel deze saaie conversatie met je over het weer en je konijnen, maar ondertussen trip ik de pan uit en zie ik dingen die jij in de mooiste dromen niet voor kunt stellen'.
Ik vraag me altijd af (no offense naar jou lucifer) of mensen die niet in grote groepen kunnen trippen wel op hun gemak zijn met zichzelf.

Ook wel eens een speedparanoia meegemaakt met een vriendin op Utrecht centraal. Ze was haar zonnebril vergeten en nu dacht ze dat iedereen haar aankeek en ze flipte bijna. Zij was heel erg onzeker en juist daarom flipte ze. Als je zeker bent van jezelf dan kan niemand je toch iets doen? Als je je normaal gedraagt dan kan niemand je toch oppakken en meenemen en in een cel stoppen? Misschien ben ik wel te nuchter voor paranoia. :grin:

Ligt ook wel een beetje aan mijn spontaniteit en vlotte babbel, ik lul me meestal wel ergens uit als ik in de problemen kom.

Stel er staat een groepje Marokkanen op straat en je loopt erlangs, trippend of niet, ze roepen je na, wat zou je doen?

Ik roep meestal iets grappigs terug. Of ik steek mijn tong uit, en doe iets heel kinderachtigs waar ze om moeten lachen. Nu ben ik een vrouw en vrouwelijke charmes doen het meestal wel goed bij heren, dus lijkt het me dat je als man iets doortrapters moet verzinnen.
Een snelle onliner die je klaar heb voor bepaalde situaties.

Onthoud gewoon dat niemand op klaarlichte dag gaat denken dat jij iets gebruikt hebt tenzij je je zo verdacht gedraagt dat mensen vragen gaan stellen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
En ik ga er juist vanuit dat er toch niemand moeilijk over gaat doen. Al zien ze dat je aan het trippen bent, wat dan, gaan ze de politie bellen ?
En als de politie het ziet, denk je dat die moeilijk gaan doen, zal wel meevallen hoor zolang je geen auto rijd.

En idd, ook de gedachte zoals drientje zegt, hehe, jullie kunnen hier niet eens van dromen :)
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ideaal is gwn ergens in een rustig straatje, of aan een het water :hearteyes:
Erges waar je tot rust kan komen :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trippen kun je vrijwel overal doen, maar de ene plaats is mooier / geschikter dan de andere plaats. Post in dit topic waar jij het liefste gaat trippen!

Ik trip zelf het liefste in de natuur. Hier in de buurt heb je een groot nationaal natuurpark en dat vind ik ideaal om te trippen. Een heel mooi en rustig gebied.
Mijn laatste trip (2ce) was overigens in het Vondelpark te Amsterdam. Was ook wel leuk, maar anders / drukker
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thuis, in mijn tuin ofwel op de fiets naar een klein bosje hier verderop
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Parken zijn chill idd. Hier hebben we een groot park langs het markermeer waar je ook kampvuurtjes mag bouwen, dat is echt mooi :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)









k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben zelf helemaal teruggekomen van het idee dat het leuk is om te trippen met mensen die je niet/amper kent (ayahuasca uitgezonderd, maar ja, dan gaat het ook niet om wel of niet leuk) Dus zelfs zo'n goafeest lijkt me niet echt chill onder invloed.
Ik zou graag is in de natuur willen trippen. Want zelfs zonder drugs is het al een trip! Het enige nadeel lijkt me dat je voorbijgangers onder ogen moet komen. Tenzij je natuurlijk zoals gnuxx woont^ :grin: Wauw, wat een tuin!
Maarre tot nu toe, is mijn ideale triplocatie lekker in mijn luie stoel :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind de psy feesten op ruigoord echt een ideale locatie voor LSD, maar het nachtelijke strand ook, mijn kamer ook, de nachtelijke lege straten van Amsterdam ook, en het huis van mijn vriend ook. Ik geef de voorkeur aan plekken met natuur, omdat de visuals daarop zo mooi zijn.

Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."