#1
Parken vind ik fijn maar thuis ook
GODdamn zei:Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg.
Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn..
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaargNuxx zei:ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
Ik trip ook het liefst hier in het bos/duinen.kapitein-x zei:Want zelfs zonder drugs is het al een trip! Het enige nadeel lijkt me dat je voorbijgangers onder ogen moet komen.
Mindgamer zei:Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaargNuxx zei:ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
O/t
Zelf heb ik één keer in de Noorderplantsoen getript op 2cb en verder hier dichtbij in een kleine bos met mijn hond aan de wandel als de maan fel op je schijnt. Aankomende winter ga ik misschien weer trippen, maar de paranoia moet ik echt ontkomen. Daarom moet mijn thuis situatie stabiel zijn denk ik..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."