Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou ideale triplocatie?

Wat is jou ideale triplocatie?

51 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Parken vind ik fijn maar thuis ook
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
GODdamn zei:
Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg.
Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn..







Klik om te vergroten...
:hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
Klik om te vergroten...
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar :)


O/t
Zelf heb ik één keer in de Noorderplantsoen getript op 2cb en verder hier dichtbij in een kleine bos met mijn hond aan de wandel als de maan fel op je schijnt. Aankomende winter ga ik misschien weer trippen, maar de paranoia moet ik echt ontkomen. Daarom moet mijn thuis situatie stabiel zijn denk ik..
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#4
kapitein-x zei:
Want zelfs zonder drugs is het al een trip! Het enige nadeel lijkt me dat je voorbijgangers onder ogen moet komen.
Klik om te vergroten...
Ik trip ook het liefst hier in het bos/duinen.
Eerst dacht ik ook dat het klote zou zijn om andere mensen tegen te komen, maar ik heb me toch een partijtje lol gehad om de gezichten van de voorbijgangers :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
de beste lokatie ooit, was een oude fabriekshal, gaf een geweldige spannende sfeer... vooral als je die saw films hebt gezien de week ervoor :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
gNuxx zei:
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
Klik om te vergroten...
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar :)


O/t
Zelf heb ik één keer in de Noorderplantsoen getript op 2cb en verder hier dichtbij in een kleine bos met mijn hond aan de wandel als de maan fel op je schijnt. Aankomende winter ga ik misschien weer trippen, maar de paranoia moet ik echt ontkomen. Daarom moet mijn thuis situatie stabiel zijn denk ik..
Klik om te vergroten...


hoezo mindgamer waar woon je dan
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. Efteling
2. Bos
3. 't Gooi
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Duinen :openmouth: Zo prachtig in de zomer.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het park in Breda 's nachts trippen op 2cb en dan frisbeën! Was echt heel erg relaxt :)
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#10
We hebben een geweldig mooie tuin, met huge vijver en paadjes, bankjes en veel bomen, bloemen en struiken :hearteyes: ik hou van de natuur :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn ideale triplocatie was in Haaksbergen in de Twentse bossen op bezoek bij een vakantiehuisje van een vriend van me. In the middle of nowhere. De buren woonden 5 kilometer verder en overal om ons heen was prachtige natuur, overal dennenbomen. We maakten naast ons knusse huisje een kampvuurtje en hadden met zijn drieën een prachtige maar ook lollige avond.
Een betere triplocatie kan ik me niet voorstellen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik trip het liefst buiten, in de natuur. Beetje afgelegen het liefst. Hier heb je een een mooi gebied met een veel natuur, water, strandjes en dieren zoals schotse hooglanders. Mooi om daar te trippen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."